Magnus Kemppi 10v till sm.

Home Forums Medlemsbilder Magnus Kemppi 10v till sm.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 68 total)
  • Author

Har haft en en underbar vecka:D.Var uppe hos Lars på Fairing. och dom kommer hjälpa mig med kosttillskott(sponsring) till sm.Jag är oerhört tacksam att jag får denna hjälp från Fairing.Har blivit sjuk igår kväll,men det känns riktigt laddat o längtar mer o mer till sm.
    Fick en reljäl laddning av diverse tillskott och deras nya snygga t-shirt.
    Lägger upp bild på den o en smyg bild på magen.

Riktigt nice! Måste bara fråga, vill du inte svara så kanske du kan svara via PM. Jobbar du som vakt på krogen i Eskilstuna om helgerna ibland?

Finns annars en där som är väldigt lik dig. :D

Sjukt snyggt hur som helst!

Ser harmoniskt ut.
    Tycker mig vilja ha lite mer tjocklek på ryggen, men det kanske ”dyker upp” mer rygg ju längre dieten fortgår. Kul med Fairing spons, det enda jag använder numera också, så det är bra grejer ! : )

Alm wrote:
    Ser harmoniskt ut.
    Tycker mig vilja ha lite mer tjocklek på ryggen, men det kanske ”dyker upp” mer rygg ju längre dieten fortgår. Kul med Fairing spons, det enda jag använder numera också, så det är bra grejer ! : )

Tack Alm o Chrille.
    Det stämmer med att jag behöver mer tjocklek.tyvärr har jag en ryggskada och kass nacke,så marklyft och en del andra övningar kan jag ej köra.
    får hoppas att det ser bättre ut med mindre fett kvar.
    Fairing släpper en del nya tillskott nästa vecka.kan knappt vänta

Chrille det stämmer att jag jobbar i Eskilstuna.

Ha det
    Hvh Kemppi

En sån rygg utan mark? Impressed!

Nice, kanske man kan komma förbi och klämma dig på bicepsen nångång då :happy:

det ser kanon bra ut,hoppas att magen håller,och att du kommer att trivas på jobbet.och tröjan sitter ju kanon bra.håller tummarna för dig.och kommer stå och skricka på dig när du tävlar.lycka till.:emo-thumb

lindha wrote:
    det ser kanon bra ut,hoppas att magen håller,och att du kommer att trivas på jobbet.och tröjan sitter ju kanon bra.håller tummarna för dig.och kommer stå och skricka på dig när du tävlar.lycka till.:emo-thumb

Tack lindha.
    Har haft riktigt tur att få jobba på p-g och trivs väldigt bra där.
    Riktigt roligt att någon sitter hejar på en:D
    ska stressa vidare har en klient på tur för lite träning.
    Ha det bra
    mvh Magnus

Då var det bara 4 underbara veckor kvar.:what:
    Har varit ett rent himla h… sista dygnet.Har skadat bröst ryggen,kan inte andas eller röra mig bra alls.tar inte starka värk tabl annars, men idag var det ett måste för att kunna släpa mig till Carlsson.För att kolla formen o upp lägget. Låg bra till i fett %.Var på 2 behandlingar i dag. Dom säger vila helt till måndag. :nono:sen får vi se framöver.:frust: Känns verkligen som att jag behöver samla ihop mig för att köra på.tur att de ej är långt kvar.
    Käkar på lite idag o sen jävlar blir det nya starka finska viljor i morgon.
    Måste tacka alla som stöttar mig runt omkring.Ni Hjälper mig mer än vad ni tror.Och ett stort tack till min underbara fru.en stjärna på himlen för att hon orkar med mig och samtidigt sköta familjen.Jag Älskar Dig.:happy:

Kemppi

Tråkigt att höra, men det fixar du, du verkar ha enorm vilja!

Får man fråga hur du lyckades skada bröstryggen?

Lycka till & trevlig helg!

Chrillee wrote:
    Tråkigt att höra, men det fixar du, du verkar ha enorm vilja!

Får man fråga hur du lyckades skada bröstryggen?

Lycka till & trevlig helg!

Tack chrille.
    Viljan är nog väldigt stark på gott o ont.skadan är sedan för, men kom tilbaka som ett brev på posten.Tyvärr värre än förut.

Dieten har trots det gått bättre än förväntat.Ligger lågt på kcal dessa dagar, då jag ej rört mig mycket.
    Prövade att träna i dag. Tror att det räcker att beskriva passet med ett ord.
    SMÄRTA.:frust:men nu är det avklarat. Så det blir vila till ett skönt pass imorgon.

Nej nu är det dag för en rapid hydro blend. tack fairing:happy:
    Må väl o carpe diem
    kemppi

att vila lite gör dig nog gott för dom sista veckorna…kämpa på in i det sista
    MVH

Magnus Kemppi wrote:
    Då var det bara 4 underbara veckor kvar.:what:
    Har varit ett rent himla h… sista dygnet.Har skadat bröst ryggen,kan inte andas eller röra mig bra alls.tar inte starka värk tabl annars, men idag var det ett måste för att kunna släpa mig till Carlsson.För att kolla formen o upp lägget. Låg bra till i fett %.Var på 2 behandlingar i dag. Dom säger vila helt till måndag. :nono:sen får vi se framöver.:frust: Känns verkligen som att jag behöver samla ihop mig för att köra på.tur att de ej är långt kvar.
    Käkar på lite idag o sen jävlar blir det nya starka finska viljor i morgon.
    Måste tacka alla som stöttar mig runt omkring.Ni Hjälper mig mer än vad ni tror.Och ett stort tack till min underbara fru.en stjärna på himlen för att hon orkar med mig och samtidigt sköta familjen.Jag Älskar Dig.:happy:

Kemppi

Nämen Mange då. Vi får snart skramla till en personlig assistent. Du är ju en fara för dej själv:p

Exhale Freddan wrote:
    Nämen Mange då. Vi får snart skramla till en personlig assistent. Du är ju en fara för dej själv:p

Tjenare Freddan
    hehe det skulle inte vara dumt.
    Var hos läkaren idag.Inte så konstigt att jag har ont har en spricka i bröstkorgen och en revbenslåsning i bröstryggen.
    Men jag kör, på lite smärta är bara bra. Då känner man att man lever.:whistle:
    ha det
    mvh kemppi

Oh jäklar!
    Att träna måste väl enbart bara dumt i det stadiet? Vad sa läkaren då? Ta det lugnt i 18 månader eller så? ;P

Chrillee wrote:
    Oh jäklar!
    Att träna måste väl enbart bara dumt i det stadiet? Vad sa läkaren då? Ta det lugnt i 18 månader eller så? ;P

tjenare alla dar ute.
    Jag gjorde allt jag kunde under tiden från när skadan kom.nu i .efterhand fattar jag inte hur jag klarade av det.det slutade med 2 dygn på akuten o inget sm för mig:(Kan fortfarande ej träna.skriver ej hur det känns inombords för det ska vara vårdat språk här på forumet

mvh en besviken jag

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 68 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.