Home › Forums › Medlemsbilder › Magnus Kemppi 10v till sm.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 september, 2008 at 21:05 #721799Anonym anvandareMember
Ingen som misstycker kan jag lova, du ska ej känna dig illa till mods!
De som vet vad som hänt runt omkring dig och ditt liv så, är det ens sjukt att du klarat av att ens komma i den sjuka form du var sist före kroppen sa nej.Menar 1 av 1000 som jag känner skulle bara klara av att göra det du gjort, med alla dessa skador och konstiga sjukdomar som ingen läkare kan svara eller ens vilja hjälpa dig det är där emot sjukt…
Svenska läkarkåren är ta mig tusan inte som de borde vara i vissa kommuner.Du vet att vi i hela team reFORM är här för att stötta dig, i alla lägen.
Glöm inte det vi är som en stor familj!Hälsa fruga och barnen.
MVH
Din vän och coach19 september, 2008 at 08:11 #721800Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Ingen som misstycker kan jag lova, du ska ej känna dig illa till mods!
De som vet vad som hänt runt omkring dig och ditt liv så, är det ens sjukt att du klarat av att ens komma i den sjuka form du var sist före kroppen sa nej.Menar 1 av 1000 som jag känner skulle bara klara av att göra det du gjort, med alla dessa skador och konstiga sjukdomar som ingen läkare kan svara eller ens vilja hjälpa dig det är där emot sjukt…
Svenska läkarkåren är ta mig tusan inte som de borde vara i vissa kommuner.Du vet att vi i hela team reFORM är här för att stötta dig, i alla lägen.
Glöm inte det vi är som en stor familj!Hälsa fruga och barnen.
MVH
Din vän och coachHej fredrik.
Tack för vad du skrivit blev,blev rörd av det
Känns skönt att veta, att ni stöttar lilla migJg kommer upp och hälsar på i dag med Spången.Om du nu känner igen mig(vattenballong):pop:
Läkar vården ger jag inte ett rutet öre för särskilt på mälarsjukhusetmvh din vän Magnus
19 september, 2008 at 09:57 #721801Anonym anvandareMemberTjenare Mange.
Det var ju rackans att det strulade till sej för dej. Bara att använda Mattias Elofssons kända uttryck ”Bara att bryta ihop och komma igen”. Det är väl inte första gången du har haft skador innan en tävling? Så du har ju bevisat jäkligt mycket för dej redan……det där med att komma igen och alla dom kg muskler du har fått på dej. Verkligen en ögonbryns höjare när jag fick så första bilderna i den här tråden.Vi ses på SM…….kan vi ljuga lite för varandra!
19 september, 2008 at 16:04 #721802Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Tjenare Mange.
Det var ju rackans att det strulade till sej för dej. Bara att använda Mattias Elofssons kända uttryck ”Bara att bryta ihop och komma igen”. Det är väl inte första gången du har haft skador innan en tävling? Så du har ju bevisat jäkligt mycket för dej redan……det där med att komma igen och alla dom kg muskler du har fått på dej. Verkligen en ögonbryns höjare när jag fick så första bilderna i den här tråden.Vi ses på SM…….kan vi ljuga lite för varandra!
Tjenare Freddan
Jag har en sliten kropp,och tyvärr mycket skador.Jag kommer att komma igen, men denna gång utan att stressa.det får ta den tid det tar.
Det tråkiga var att det sket sig med så kort tid kvar. och jag var nöjd med hur det såg ut 4v innan tävling. vikten var på 93.8kg och 3.14 i fett%.
och bättre skulle det bli sista 4 veckorna.:frust:
Nu ser man ut som skit vägde idag morgonvikt 105kg inte så deffat he he.
Kommer att åka upp på hotell från fre till sön. ska dela rum med spång o hans fru ska bli skit kul. men mentalt jobbigt. så vi kommer nog synas på sm.Ha det så bra
mvh Magnus19 september, 2008 at 18:41 #721803Anonym anvandareMembertråkigt att höra att du inte ska tävla men du ska vara rädd om kroppen du lever bara en gång och du kan ju alltid komma igen.men det va tråkigt att det va så nära till tävling,för du va i kanon form,men som sagt ta hand om dig och familjen det går fler tåg.mvh och 1000 kramar familjen fairing
19 september, 2008 at 19:18 #721804Anonym anvandareMemberlindha wrote:tråkigt att höra att du inte ska tävla men du ska vara rädd om kroppen du lever bara en gång och du kan ju alltid komma igen.men det va tråkigt att det va så nära till tävling,för du va i kanon form,men som sagt ta hand om dig och familjen det går fler tåg.mvh och 1000 kramar familjen fairingTack lindha o familjen Fairing
Jag kommer att hoppa på något eller några mer tåg, men denna gång ska jag gå av vi vid slutstation.Känns skönt me en sån förstående sponsor som fairing.Tack för att jag får detta stödet och förståendet. betyder enormt mycket för mig och familj.
Jag ska ta hand om min underbara familj,har beställt en resa för hela familjen.Sussi vet inget :whistle:så hoppas hon ej går ut på forumet o läser detta.
Vi ses på sm.Kommer förbi o säger hej.kan även stå ett tag i eran monter om ni vill.
Ha det så bra o hälsa karlnmvh Magnus
14 oktober, 2008 at 20:40 #721805Anonym anvandareMemberDå var man fast igen i dietens underbara värd.Jag smyger på med deffen, så hoppas jag att det går hela vägen fram.Känns mycket bättre att ta dagen som den kommer och en dag i daget.Går det hela vägen fram så är det skit kul, om inte så ska jag i alla fall tycka dieten var en rolig lärorik resa.
Jag kommer åka ner till tjeckien i helgen tillsammans med Fredrik, Martin och Omar.Dom gossarna ska alla tävla.Kommer bli riktigt roligt ser fram mot äventyret.
Jag kommer att ta lite bilder i tjeckien och kanske någon på hur min form inför Lucia ligger till.
På återseende vännermvh Magnus
14 oktober, 2008 at 20:41 #721806Anonym anvandareMemberlYCKA TILL MED ALLT!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.