Home › Forums › Medlemsbilder › Marcus och Ekman på VBC!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 oktober, 2008 at 21:04 #716291Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Schyssta bilder! Alltid roligt att se lite forum profiler
Nästa gång kan jag hänga på och posera lite med er. Ja, eller om Emil skulle med, så kan vi kasta in Johan. Blir fett
Absolut jag är med! desto fler desto bättre! och vore ju sjukt kul om ni stora grabbar ville hänga med:) motivation så de smäller om de! :up:
27 oktober, 2008 at 21:38 #716292Anonym anvandareMemberriktigt roligt
Någon mer gång skulle vara riktigt roligt, kanske fitnessfestivalen?
Marcus, släng upp någon sidechest, vill se om jag fick till den något bra
27 oktober, 2008 at 22:09 #716293Anonym anvandareMemberTjusig krabba Syvertsen! :up:
27 oktober, 2008 at 22:10 #716294Anonym anvandareMemberTobiasJohansson wrote:Tjusig krabba Syvertsen! :up:Biffen, du får ju hänga med på ett pass du med!
27 oktober, 2008 at 22:29 #716295Anonym anvandareMemberTobiasJohansson wrote:Tjusig krabba Syvertsen! :up:Tack så mycket mannen. Det är sånna man får göra om man inte har muskler för en riktig.
Calle Ekman wrote:Marcus, släng upp någon sidechest, vill se om jag fick till den något bra.Vart ingen som var något att ha bildmässigt. Skärpan låg i bakgrunden och då blev du bara ett suddigt moln. Raderade alla bilder som var suddiga – efter den sonderingen var urvalet betydligt mer begränsat än innan.
28 oktober, 2008 at 00:28 #716296Anonym anvandareMemberSnygga bilder. Snyggt linne med båda två Sitter med samma på mig.
Vore kul att köra med lite folk när jag är 9 dagar i sthlm i november
28 oktober, 2008 at 14:17 #716297Anonym anvandareMemberSkrev jag nått dumt nu igen? Haha jag älskar verkligen modereringen här.
28 oktober, 2008 at 15:42 #716298Anonym anvandareMember:devil: kul med bilder :devil:
28 oktober, 2008 at 18:38 #716299Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Biffen, du får ju hänga med på ett pass du med!Absolut! Vore kul! Och bra för mig… har inte blivit så många pass sen SM… 😮 Har så laaarvigt mycket i skolan nu.. Men nästa vecka pluggar jag i Solna, då får jag svänga förbi och träna ett pass. Om inte annat hälsa på Johan
28 oktober, 2008 at 18:44 #716300Anonym anvandareMemberMarcus krabba var grym. Imponerande. :up:
Nu blev jag sugen på att styra upp dieten igen.:nod
28 oktober, 2008 at 20:33 #716301Anonym anvandareMemberjohanneshhh wrote:Urlöjliga poser, men annars ser det bra ut. Underar dessutom om det är bra med flyes.Jag undrar vad du är en filur, som hänger på ett forum som detta och trots det spyr ur dig en kommentar som ”urlöjliga poser” och sedan, trots det, ställer en fråga som du tror dig få ett vettigt svar på?
Jon Larsson wrote:Marcus krabba var grym. Imponerande.Danke, fellow fighter. Klart att du inte ska ta upp dieten, vad är det för snack? Du är vuxen, är man vuxen ska man helst vara lite rund om magen. Ta en bärs istället, och var glad att du snart blir en bitter gammal man med barnbarn och rullstol – som utan förklaring kan dricka hur mycket konjak som helst!
28 oktober, 2008 at 21:18 #716302Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Danke, fellow fighter. Klart att du inte ska ta upp dieten, vad är det för snack? Du är vuxen, är man vuxen ska man helst vara lite rund om magen. Ta en bärs istället, och var glad att du snart blir en bitter gammal man med barnbarn och rullstol – som utan förklaring kan dricka hur mycket konjak som helst!
Du har naturligtvis helt rätt. Tyvärr finns det ju vissa ungtuppar som får oss äldre att vilja sträva aningen högre än våra jämnåriga, även om det kan kännas som en hopplös kamp mellan varven.
Och jag har ju bara haft två veckors uppehåll från träning och diet – på grund av flytt – så jag ska snart återuppta min strävan mot Syvertsensk tighthet.
Jag gör plats i min kaloribudget för öl och konjak så slår jag två flugor i samma smäll.:happy:
6 november, 2008 at 16:08 #716303Anonym anvandareMemberOj oj … david mot goliath!!
Alltid kul med bilder.9 november, 2008 at 03:08 #716304Anonym anvandareMemberjohanneshhh wrote:Urlöjliga poser, men annars ser det bra ut. Underar dessutom om det är bra med flyes.w00t?
snygga bilder grabbar
11 november, 2008 at 17:38 #716305Anonym anvandareMemberastrevliga bilder grabbar! Blev rejält träningssugen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.