Home › Forums › Medlemsbilder › Medlemsfest för GetFit
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 februari, 2007 at 18:18 #898322Anonym anvandareMember
Vilket fantastiskt fritt program. :buttrock: Helt underbart.
Gästposör på MTGP?2 februari, 2007 at 22:05 #898323Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Med valfri sida mot domarna?Yup! Din bästa sida…
2 februari, 2007 at 23:16 #898324Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Vilket fantastiskt fritt program. :buttrock: Helt underbart.
Gästposör på MTGP?Du får fråga honom.
Jag och Marcus fick ett varsitt äpple idag som tack för att vi la ut filmen här.2 februari, 2007 at 23:17 #898325Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Käft, människa! Micke och jag har inte tänkt komma ut ännu…För övrigt vill jag uppmana alla tävlande att studera utförandet på den nya obligatoriska poseringen ”Bläckfisken”, som ni kan se på filmen. I helgen togs enhälligt beslut vid SKKF:s domarkonferens om att denna ska ingå i det obligatoriska programmet redan från och med Muscletech Grand Prix. Således är det numer åtta obligatoriska poser för herrar och sex poser för damer.
Försent. :p
Bläckfisken kommer bli legendarisk eller hur Micke ? :nod3 februari, 2007 at 05:58 #898326Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:För övrigt vill jag uppmana alla tävlande att studera utförandet på den nya obligatoriska poseringen ”Bläckfisken”, som ni kan se på filmen. I helgen togs enhälligt beslut vid SKKF:s domarkonferens om att denna ska ingå i det obligatoriska programmet redan från och med Muscletech Grand Prix. Således är det numer åtta obligatoriska poser för herrar och sex poser för damer.Klockrent!
Haha, tack för att du la ut den här filmen Anna! Vilket toppenbra
sätt att lyfta humöret såhär på morgonkvisten! :emo-thumb
Jag gissar att nåååågon (nämner inga namn) kommer att få
smeknamet ”Bläckfisken” ett bra tag framöver!
Klart värt extra stilpoäng!3 februari, 2007 at 09:27 #898327Anonym anvandareMemberHan breakar ju! Mycket streetinspirerat. Snurrandet på ryggen återkommer flera gånger! Jag tycker detta program platsar bättre i fitnessgrenen än BB, kanske dags att införa den för herrar?
3 februari, 2007 at 10:09 #898328Anonym anvandareMemberSom den ödmjuke värmlänning jag är vill jag givetvis TACKA alla för de uppmuntrande orden för mitt fria program. Ni har säkert även förstått att jag fått en ny sponsor iform av AB Fiskmat, och vad gör man inte för att framhäva dessa underbara företag som tror på en….
Jörgen – Får ni inte tag på en mera kvalificerad gästposör så ställer jag givetvis upp, på ett villkor att du rakar bort fiskfjällen från min rygg…
Katti – Kärt barN har många namn du vet, så bläckfisken kan jag ta…
Mvh
Bläckfisken3 februari, 2007 at 10:32 #898329Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Jörgen – Får ni inte tag på en mera kvalificerad gästposör så ställer jag givetvis upp, på ett villkor att du rakar bort fiskfjällen från min rygg…
Mvh
BläckfiskenSå du menar att det skulle finnas en mer kvalificerad gästposör? Jag tvivlar.
Åh, är det allt som krävs så kommer jag att ta med mig nödvändlig skyddsutrustning för att kunna lösa den uppgiften.3 februari, 2007 at 23:16 #898330Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Som den ödmjuke värmlänning jag är vill jag givetvis TACKA alla för de uppmuntrande orden för mitt fria program. Ni har säkert även förstått att jag fått en ny sponsor iform av AB Fiskmat, och vad gör man inte för att framhäva dessa underbara företag som tror på en….Jörgen – Får ni inte tag på en mera kvalificerad gästposör så ställer jag givetvis upp, på ett villkor att du rakar bort fiskfjällen från min rygg…
Mvh
BläckfiskenDu vet ju nu Micke att alla som är på SM 07 förväntar sig att se dig göra denna pose.
4 februari, 2007 at 06:12 #898331Anonym anvandareMemberArmèn wrote:👿 Helvete vilken fest!Tycker moderatorerna att det är rättvist mot oss som inte är medlemmar i GetFit att starta en sån här tråd? Hur tror ni jag känner mig nu, när jag missat detta?!
Livet är fullt av diskriminering!
Du kanske får en speciell inbjudan nästa gång om du är snäll.
4 februari, 2007 at 20:43 #898332Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Som den ödmjuke värmlänning jag är vill jag givetvis TACKA alla för de uppmuntrande orden för mitt fria program. Ni har säkert även förstått att jag fått en ny sponsor iform av AB Fiskmat, och vad gör man inte för att framhäva dessa underbara företag som tror på en….Jörgen – Får ni inte tag på en mera kvalificerad gästposör så ställer jag givetvis upp, på ett villkor att du rakar bort fiskfjällen från min rygg…
Mvh
BläckfiskenHAHAHA!! bra jobbat!!
1 april, 2007 at 21:40 #898333Anonym anvandareMembermaskin wrote:Ja för sådant kan man ju verkligen inte göra om inte alkohol är iblandat.Jag har gjort värre saker utan alkohol:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.