Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,384 total)
  • Author

Startar en ny tråd för att motiverara mig själv till framtida satsningar och gör det för att det fungerade bra för mig när jag gjorde det förra gången:p
    Fast denna gången går inte tråden ut på att jag tröttnat på att vara fet utan skapas för att jag ska motiverara mig själv till att förbättras muskelärt och för att jag ska försöka jobba bort så mycket svagheter som möjligt i min fysik.
    Dags vikten är ca 115 kg fast jag ska försöka ta ner den så den ligger mellan 105 kg till 110 kg hela tiden fast mat är ju så gott så det blir kanske inte så lätt he he:whistle:
    Jag kommer att posta lite bilder med jämna mellanrum och jag hoppas kunna förbättra mina svagheter mycket och har märkt mycket posetiv respons på mina dåliga muskel grupper de här månaderna efter tävlingen.
    Vilket kanske inte är så konstigt då jag lägger ner mycket tid på dessa nu och har börjat att träna dessa muskelgrupper 3-4 gånger i veckan.
    De flesta skulle nog säga att jag är dum i huvudet som gör så och att jag övertränar dessa muskelgrupper men det verkar funka för mig he he:bb:
    Här en ny tagen bild från i fredags och jag vet datumet stämmer inte men har inte orkat ändra det i kameran:o

Tror att man ser lite magrutor trots att vikten är 23,4 kg mer än invägnings vikten på lucia he he.:whistle:
    Men ska försöka bli i lite bättre form framöver:o

När jag startade dieten till lucia var jag så här fet hmmm hoppas jag aldrig blir så fet igen:o

Och slutresultatet blev så här:bb:

Detta ska bli mycket intressant, kör på dynghårt nu !!
    Gillar pre-deffbilden :D

Jag är jävligt glad att jag fick en redig värde mätare på lucian :D
    Och att jag står jämte Henrik och har massa bilder på det så att man ser hur mycket som man behöver förbättra he he.
    Och om honom kan man bara säga att det var bland det bättre jag har sett på en svensk scen :worship:

trasan wrote:
    Detta ska bli mycket intressant, kör på dynghårt nu !!
    Gillar pre-deffbilden :D

Det gör inte jag öööö sådana bilder är bra att titta på i fall jag blir sugen på gottis he he:|
    Ska köra hårt lovar jag för att jämna ut fysiken o ta bort svagheter:emo-thumb

Det blev inte av att jag tog några bilder själv så jag blev skitglad när jag hittade bilder som denna :D
    Så stort tack till michael katona:worship:

Rövhål o ursäkter har alla men jag tror jag såg bäst ut 5 dagar innan tävlingen och vikten är här 102 kg och varför tog jag bort 10 kg til från det här ööö fattar inget ting:|
    Måste nog söka hjälp från någon med hur jag ska göra sista veckan innan en tävling för det kan jag nog inte he he:o
    Men jag tror att det är möjligt för mig att komma in 10-12 kg tyngre om jag gör rätt men jag måste försöka släppa detta nu ööö:whistle:

Ser på denna bilden att mina skinkor hamstrings vader är katastrof:(
    Men de ska förbättras har jag gett mig fan på nu:evil:

Tar en framifrån på samma gubbar ha ha:bb:

Är det för man står jämte en gladiator man är så här glad eller är det för att man är på en scen för första gången öööö vet inte:

Sista bilden får bli en krabba och nu blir det inte mer förrens nästa gång:bb:

Alltid lika kul att följa dig.. KÖR HÅRT MICKE!!! :bb:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.