Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juli, 2006 at 22:07 #438832Anonym anvandareMember
ibland behövs motgångar för att glädjen i framgången ska märkas :emo-thumb
Ser bra ut där Micke15 juli, 2006 at 09:43 #438833Anonym anvandareMemberjocke wrote:ibland behövs motgångar för att glädjen i framgången ska märkas :emo-thumb
Ser bra ut där MickeTror du har rätt i det du skriver Jocke man tycker nog många gånger att det bara ska löpa på och gå bra och blir besviken så fort det bär i mot lite grann och man uppskattar nog inte när det känns riktigt bra utan tar bara det för givet att det ska va så
Hoppas din deff o träning funkar bra och att det går riktigt bra för dig på din tävling och jag följer din tråd och är riktigt nyfiken på hur du ser ut nu och hur slut produkten ska se ut:up:15 juli, 2006 at 10:26 #438834Anonym anvandareMemberNån som undrar hur man bygger pecs? Titta längre upp i tråden, säger väl allt : D
Det är väl som man säger, motgången/förlusten formar vinnaren. Inte framgången.
Keep it up micke, men när får vi se lite fetare gluteus maximus : D?
15 juli, 2006 at 10:48 #438835Anonym anvandareMemberAlm wrote:Nån som undrar hur man bygger pecs? Titta längre upp i tråden, säger väl allt : DDet är väl som man säger, motgången/förlusten formar vinnaren. Inte framgången.
Keep it up micke, men när får vi se lite fetare gluteus maximus : D?
Har satt in motmedel mot liten rumpa i form av utfall,djupa benpressar,lite annurlunda knäböj mot förr,mm så den är på väg hoppas jag men har senast åren kört alla benövningar för att de inte skulle ta i röven vilket var ett misstag jag upptäckte när jag såg bilder från tävlingen och faktum är för ca 10 år sen hade jag jävligt stor rumpa och all benträningen tog i den.
Så nu är det faktiskt knepigt att få träningen att ta i den men jag jobbar hårt på det:|21 juli, 2006 at 19:30 #438836Anonym anvandareMemberBättre vecka än förra jippiiiiiiii:D
Träningen har gått bra och vikter har lyfts i reps som aldrig förr har gjorts.
Och min ben o vad träning funkar skitbra och jag börjar att hitta musklerna på dessa ställen riktigt bra.
känner att jag ökar min muskelmassa ökar lite hela tiden och då får man vara nöjd:nod
Tog lite bilder idag på dagens träningspass:sleepy:21 juli, 2006 at 19:33 #438837Anonym anvandareMemberFestade till det med en carbo dricka idag och fick bra tryck he he:wazzup:
21 juli, 2006 at 19:37 #438838Anonym anvandareMemberTar en sista bild:bb2:
Tog lite mått med idag och det var utan pump mått.
Arm 51cm.
Ben 72cm.
Vader 46cm.
Dessa mått måste bli bättre ska kämpa framöver:nod21 juli, 2006 at 22:24 #438839Anonym anvandareMembergrymt med massa Micke du ser verkligen ut o packat på dig bra :nod
21 juli, 2006 at 22:32 #438840Anonym anvandareMemberVerkar gå bra för dig Micke, tycker du utvecklas och inga dåliga mått med den hårdheten. Kör hårt.
22 juli, 2006 at 09:03 #438841Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:grymt med massa Micke du ser verkligen ut o packat på dig bra :nodTack så mycket Martin:up:
Och jag tycker det verkar som du har gjort det samma efter vad jag kan se när jag tittat i din tråd;)
Men det är kanske inte så konstigt för du verkar träna hårt och ha bra inställning:nod22 juli, 2006 at 09:05 #438842Anonym anvandareMemberFortress wrote:Verkar gå bra för dig Micke, tycker du utvecklas och inga dåliga mått med den hårdheten. Kör hårt.Tack så mycket:up:
Ska fortsätta att kämpa hmmm vill bli bra ju:wazzup:22 juli, 2006 at 10:09 #438843Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Tar en sista bild:bb2:
Tog lite mått med idag och det var utan pump mått.
Arm 51cm.
Ben 72cm.
Vader 46cm.
Dessa mått måste bli bättre ska kämpa framöver:nodSer bra ut.:bb3:
23 juli, 2006 at 11:51 #438844Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Ser bra ut.:bb3:Tack Andreas:up:
Men måste försöka bli ännu bättre framöver och inte stanna i utvecklingen och jag ska kämpa hårt och förbättra mig lite hela tiden och ska inte stressa fram resultat utan vill lägga musklerna där jag vill ha dem:ike:23 juli, 2006 at 13:39 #438845Anonym anvandareMembervilken atlet!
eller nej, atleter är väl mycket mindre?
bjässe, måste vara jobbigt för dig med alla fruntimmer som ränner efter dig när du gör dina sidechests på stranden
23 juli, 2006 at 13:58 #438846Anonym anvandareMemberRespons wrote:vilken atlet!eller nej, atleter är väl mycket mindre?
bjässe, måste vara jobbigt för dig med alla fruntimmer som ränner efter dig när du gör dina sidechests på stranden
Vet faktiskt inte vad en atlet är eller vad gränsen för att vara en sån är.
Men är Atlet=Bodybuilder då vill jag va en sån he he:nod
Tycker faktiskt det är jobbigt när folk stirrar på en när man är på stranden för man känner sig uttittad och jag gör så mycket som möjligt för att synas så lite som möjligt faktiskt.
Tex sitter nära vattnet så jag inte behöver gå genom folk massor för att komma till vattnet,Sitter under ett parasoll,Tar på en tröja om jag behöver gå genom folkmassorna till kiosk,toalett eller liknande.:ph34r:
Så slå en sidechest på stranden är uteslutet för min del he he det vill jag inte göra så behöver inte vara orolig för några fruntimmer ha ha;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.