Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,384 total)
  • Author

Fan jag såg ju dig på stranden nu i veckan när du körde ditt fria ifrån luciapokalen uppe på en stor sten :| :D

Fidde_Mannen wrote:
    Fan jag såg ju dig på stranden nu i veckan när du körde ditt fria ifrån luciapokalen uppe på en stor sten :| :D

Du missade väl inte att jag rakat hela kroppen och hade 4 lager pro tan + poseringsbyxor på och att jag gjort en tömmning med:P

Arm träning idag och var lite sliten innan passet så jag fyllde på lite extra med energi och det blev bättre men inte superbra:(
    Så det fick bli lite lättare vikter och högre reps i stället.
    En bild från dagens pass ;)

fan va suddig bild men vi lägger upp den ändå öööö:ph34r:

fan va suddig bild men vi lägger upp den ändå öööö:ph34r

Tankarna snurrar i huvudet och jag vet inte vad jag ska göra eller vilken min nästa satsning ska bli men viljan finns fast andra saker spelar ochså roll i det stora hela och inte minst det ekonomiska delen för det är inte billigt att tävla:(
    Men jag får fundera vidare och det kommer ju tävlingar hela tiden efter hand och jag tänker inte bli sämre med tiden så det är bara att träna på hela tiden och får ta en tävling när det är möjligt för mig hmmm gärna så fort som möjligt he he:nod
    En sista bild från dagens träning och kanske tar jag 2 vilodagar nu men vet inte än får se hur det känns efter första vilodagen:ike:

Fan, du håller formen din grove best!

Själv ser jag ut som en michelingubbe ( både form å färg :) )

Inte omöjligt att jag å frugan tar en tur söderöver i augusti ( härstammar ju till viss del från österlen ). Å fanatisk som man e så måste man ju prova alla gym på vägen :)
    Hör av mig i så fall, så kanske vi kan dra ett mördarpass ihop!

Mvh / Tobbe K

Tobbe K wrote:
    Fan, du håller formen din grove best!

Själv ser jag ut som en michelingubbe ( både form å färg :) )

Inte omöjligt att jag å frugan tar en tur söderöver i augusti ( härstammar ju till viss del från österlen ). Å fanatisk som man e så måste man ju prova alla gym på vägen :)
    Hör av mig i så fall, så kanske vi kan dra ett mördarpass ihop!

Mvh / Tobbe K

Tack Tobbe men formen är väll inte super bra men kan väll kanske kallas hyffsad tror jag:)
    Shiit va roligt om du kommer hit Tobbe och tänk om vi kunde köra ett armpass ihop tex och du kunde visa mig hur man ska köra triceps riktigt och när triccan är färdig så skulle vi kunna köra biceps på mitt vis.
    (Tror nu inte att jag tycker din biceps är dålig för det gör jag inte utan tvärtom jag vet att du har skitbra armar och att de är kompletta med)
    Och kanske kan vi lära lite av varandra och ha nytta av det båda två och jag vet att det kommer bli ett mördarpass för man får inte såna armar som du har genom att köra mesigt och jag är inte den som inte tar i det kan jag lova dig.
    Så du är välkommen och hör av dig om du är sugen på ett pass och jag kan köra vad som helst men armpass var tanken som slog mig först he he:up:

__P wrote:
    Kör hårt! Ser grymt ut!

Tack så mycket :D
    Ska köra så in helvete kan jag lova dig ha ha:nod

Hela veckan har varit skitbra träningsmässigt o allt har gått som man vill och har inte kännt mig sliten en ända gång denna veckan:)
    Men har dragit ner lite på antalet set jag kör igen och kan bara säga att det funkar bra att köra låg volym träning för mig:|
    en ny bild från dagens träning:p

Kroppsvikten ligger på 113,5 kg och jag börjar känna mig lite fylligare men tror jag hårdnar lite hela tiden ändå hmmm hoppas det är så:what:
    Styrkan är bättre än någon gång tidigare och det är ett gott tecken så länge det inte beror på att man går upp i vätska o fett och jag tror inte det är så för det börjar synas mer ådror på både ben o armar och det borde det ju inte göra i så fall.
    gjorde en 12 repare på 110 kg i press bakom nacken idag och det är bra för att vara mig och och även i smal bänkpress för tricepsen gick det bra och det blev en 12-14 reps på 135 kg och det har jag aldrig gjort tidigare.
    Nu blir det vila i morgon fast det känns inte som det behövs men tar det ändå:O
    En sista bild från mitt i passet tjihooooooooooo:dance:

Ser bra ut.

Prick wrote:
    Ser bra ut.

Tack så mycket:emo-thumb

Har provat att äta lite mer kolhydrater innan träningspassen denna veckan och kommit fram till att jag presterar mer på passen:what:
    Lite exempel på vikter i dagens pass.
    Smal bänkpress 7×145 kg.
    sittande skivstångspress bakom nacken 7×120 kg.
    liggande press från pannan 10×65 kg.
    En bild från dagens pass:nod

Tror inte att fet mängden har ökat på kroppen denna veckan trots mer kolhydrater men har nog varit lite mer vätskefylld på tränings passen och det är väll det som har gett extra styrka tror jag:nod
    tar en bild till:nod

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.