Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,384 total)
  • Author

Hur prioriterar du nu då? Vilka svagheter har du lyckats bättra sedan sist? Och vad behövs fortfarande extra energi? Eller är du komplett nu? *grins*

Salus wrote:
    Hur prioriterar du nu då? Vilka svagheter har du lyckats bättra sedan sist? Och vad behövs fortfarande extra energi? Eller är du komplett nu? *grins*

Nä komplett är jag inte ha ha:D
    Men försöker bli det så långt som det är möjligt.
    Mina svagheter enligt mig själv hmmm kanske fel vad vet jag he he.
    1 Vader,baksida lår,rumpa,Insida triceps,vidd rygg Och sen behövs det lite mer volym på nedre del lår hmmm detta är alla svagheter tror jag men kan nog säga att alla är klart förbättrade sen förra tävlingen fast mest resultat har jag fått på vader,nedre del lår tror jag.
    Styrkor hos mig är nog bröst,axlar,biceps,tjocklek i rygg tror jag:nod
    Men fortsätter lika dant framöver tränar svagheter först,mest,och med riktigt bra vilja att förbättra dessa så får vi se om jag lyckas bli bättre hmmm hoppas det ha ha:up:

Har provat att äta o ladda inför träningen på lite annurlunda sätt den senaste veckan och har nog fått det att bli lite bättre än innan hmmm känns så i alla fall.
    körde lite bröst o axlar idag och jag vet inte hur länge det är sen jag gick riktigt tungt i bänken men det är säkert mer än 2 år sen sist.
    gjorde det idag i allafall och tog beslutet efter att första arbets setet i bänk gick bättre än någon sin tidigare(Gjorde 10x155kg)
    Fattar inte vad det var med mig idag men har gjort 7 reps som mest på det innan.
    Så jag slängde på 172,5 kg och prövade på det och gjorde lätt 2reps på det och hade nog kunnat göra 3 men gjorde inte det för har respekt för tunga vikter och vill ha kontroll på det jag kör på.
    Gjorde sen efter det 9reps på 65 kgs hantlarna i lutande hantelpress hmm har gjort 10 reps på det innan men nöjd ändå:nod
    Detta var bra för att vara mig och jag är nog inget styrkemonster men satsar inte på att vara det heller i vilket fall som helst jag tog ett steg framåt igen idag tror jag och det gör mig glad :D
    En bild från dagens träning hade asatryck idag he he:ike:

tar en sidechest bild igen det var länge sen ju öööö:|

Fan riktigt bra tryck i bitarna Nylander!!:emo-thumb

MVH Ronnie-Malmö (fd Ljungby)

Ron wrote:
    Fan riktigt bra tryck i bitarna Nylander!!:emo-thumb

MVH Ronnie-Malmö (fd Ljungby)

Tack Ronnie.
    Vill bli ska bli större bättre mm och ska slita röven av mig framöver:devil:
    Hoppas du kör hårt i malmö med hmm vet att du tränar på Form o fitness eller vad det heter och kanske sätter man säg i bilen o åker ner dit för att träna någon gång för där finns många bra som tränar där har jag för mig och det ger bra gnista att se lite nya personer som är bra o kör hårt:nod
    Så ses vi inte där så ses vi väl i Ljungby nästa gång du är här hoppas jag.
    Vi hörs:up:

BIGBOSS wrote:
    Fan Mr. BodyB, du börjar ju bli tjock nu :D

Det hoppas jag inte öööö vill inte bli det ju:o
    Vill bli stor muskelös bhuuu:(

I dag har jag tagit beslut om min nästa tävling och det känns skönt att ha målet klart.:nod
    Har velat fram o tillbaka med vilken tävling som skulle bli min nästa och haft svårt att bestäma mig men det blir lucian igen och jag hoppas komma in mycket bättre denna gången och kommer kämpa hårt för att göra det och hoppas jag kan få allt att funka perfect denna gången.
    jag tror jag lärde mig mycket förra gången vad man ska göra och vad man inte ska göra så vi får se hur det går denna gången.
    Men en sak är säkert att utgångsläget är bättre denna gång (mer muskler ,utjämnade svagheter,bättre hårdhet vid deffens start mm så det känns bra så nu kör jag full rulle framöver:D

Ska bli roligt att se dig på scen Micke. Ditt utgångsläge är riktigt bra. Kör hårt och håll dig från skador nu bara.

Mvh/Fortress

Fortress wrote:
    Ska bli roligt att se dig på scen Micke. Ditt utgångsläge är riktigt bra. Kör hårt och håll dig från skador nu bara.

Mvh/Fortress

Tack så mycket Fortress:D
    Hoppas med att allt ska gå som på räls för denna gången känns utgångsläget mycket bättre;)

mickebodyb wrote:
    Tack så mycket Fortress:D
    Hoppas med att allt ska gå som på räls för denna gången känns utgångsläget mycket bättre;)

Det kommer gå kanon ska du se gubben ”lilla”! Du är ett bevis på att man behöver inte vara ung för att utvecklas nåt enormt! Vilja och slit. Många gånger folk ”glömmer” vad som krävs idag och förlitar sig på konstiga nya kreatinpulver osv. De funkar säkerligen men inget mirakelmedel! Ser fram emot att se dig på scen igen! :up:

Yacob wrote:
    Det kommer gå kanon ska du se gubben ”lilla”! Du är ett bevis på att man behöver inte vara ung för att utvecklas nåt enormt! Vilja och slit. Många gånger folk ”glömmer” vad som krävs idag och förlitar sig på konstiga nya kreatinpulver osv. De funkar säkerligen men inget mirakelmedel! Ser fram emot att se dig på scen igen! :up:

Ska va som bäst när jag är 50 år he he:|
    Nu är det 16 veckor slita kämpa o slita kämpa ännu mer he he för att komma in så bra som möjligt:nod

Lycka till nu Micke :emo-thumb

Fidde_Mannen wrote:
    Lycka till nu Micke :emo-thumb

Tack Fidde:emo-thumb
    Känns skönt att ha ett mål igen med träningen och det blir lättare för mig att ge 100% på alla plan nu Fidde:yahoo:

Tjenare Micke!

Tiden räckte inte till på semestern(konstigt att den alltid är för kort;) ), men det kommer fler tillfällen. Å skulle du av en händelse ha vägarna förbi götet så e de bara å hojta till.

Kul att du satsar i år igen! Matchar du formen från förra året och har utjämnat svagheterna lite blir du riktigt farlig:nod

Själv smygdietar jag lite, så får vi se vart det bär hän…………8)
    Innan dess så ses vi kanske på SM?

Kör hårt & smart!

Mvh / Tobbe K

Ps Det var jag som gav dig min vattenflaska på scen i fjol, om du inte visste det. Så man kan väl säga att -you own me one;)

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.