Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 augusti, 2006 at 10:54 #438877Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Tjenare Micke!
Tiden räckte inte till på semestern(konstigt att den alltid är för kort;) ), men det kommer fler tillfällen. Å skulle du av en händelse ha vägarna förbi götet så e de bara å hojta till.
Kul att du satsar i år igen! Matchar du formen från förra året och har utjämnat svagheterna lite blir du riktigt farlig.
Själv smygdietar jag lite, så får vi se vart det bär hän…………
Innan dess så ses vi kanske på SM?Kör hårt & smart!
Mvh / Tobbe K
Ps Det var jag som gav dig min vattenflaska på scen i fjol, om du inte visste det. Så man kan väl säga att -you own me one;)
Hmmm synd att du inte hann titta inom gymet i ljungby o köra ett pass för det hade varit riktigt roligt tycker jag.
Och är det så att jag är i göteborg någon gång så ska jag höra av mig det lovar jag.
Ska försöka komma in i samma form igen och förhoppningsvis lite hårdare till för det går alltid att bli lite hårdare he he.
fast skillnaden denna gången kommer vara att jag troligtvis kommer att väga ca 8 kg mer tror jag med en mycket bättre fyllighet än förra gången då jag mer var som en anorektiker och bara tänkte hårdhet och jag hoppas jag lärde mig lite av det.
har en känsla att vi kommer ses på scen i år igen hmm vet inte varför he he men det blir nog så om det nu blir samma klass för oss igen denna gången men det vet man ju aldrig.
kommer faktiskt inte i håg att jag fick vattnet av dig hmmm säger allt om hur väck jag var i huvet och att det var värre än vanligt he he men helt klart är jag skyldig dig en tjänst och sånt glömmer jag inte:emo-thumb25 augusti, 2006 at 11:03 #438878Anonym anvandareMemberJag kanske är väldigt dåligt uppdaterad , men hur gammal är du??
25 augusti, 2006 at 16:30 #438879Anonym anvandareMemberRealMagic wrote:Jag kanske är väldigt dåligt uppdaterad , men hur gammal är du??40 år! :buttrock:
25 augusti, 2006 at 23:22 #438880Anonym anvandareMemberJa det e nog inte omöjligt att vi ses,on stage eller backstage. Har inte riktigt fått hum om viktklasserna i år. Men går jag upp e det -Do or Die- som gäller, så det kanske blir jag som behöver vatten i år:p
Men på vägen dit kanske man kunde klämma in en pre-contest weekend i Ljungby. Träning, tävlingssnack och utbyte av erfarenheter:up:
Kan vara en höjdare när man går och maler i dietdimman.Kör på lika hårt som vanligt, så hörs vi!
Mvh / Tobbe K
26 augusti, 2006 at 09:24 #438881Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Ja det e nog inte omöjligt att vi ses,on stage eller backstage. Har inte riktigt fått hum om viktklasserna i år. Men går jag upp e det -Do or Die- som gäller, så det kanske blir jag som behöver vatten i år:p
Men på vägen dit kanske man kunde klämma in en pre-contest weekend i Ljungby. Träning, tävlingssnack och utbyte av erfarenheter.
Kan vara en höjdare när man går och maler i dietdimman.Kör på lika hårt som vanligt, så hörs vi!
Mvh / Tobbe K
Gillar din inställning Tobbe:D
Och du kommer säkert vara ännu bättre i år tror jag:nod
Bara att komma till ljungby när du känner för det du är välkommen och nu ger vi järnet och kör så det ryker 15 veckor framåt Tobbe;)26 augusti, 2006 at 12:25 #438882Anonym anvandareMember3 veckor kvar till deffstart:P
Har redan börjat att göra lite mer kardio och här en bild i köket efter 30 min cykel på tom mage o shiiit va hungrig man blir när man gör kardio på morgonen utan att äta innan he he:|26 augusti, 2006 at 13:00 #438883Anonym anvandareMemberfan det där var en riktigt grym bild micke!!! lycka till nu!
26 augusti, 2006 at 13:19 #438884Anonym anvandareMemberYacob wrote:Det kommer gå kanon ska du se gubben ”lilla”! Du är ett bevis på att man behöver inte vara ung för att utvecklas nåt enormt! Vilja och slit. Många gånger folk ”glömmer” vad som krävs idag och förlitar sig på konstiga nya kreatinpulver osv. De funkar säkerligen men inget mirakelmedel! Ser fram emot att se dig på scen igen! :up:mvh Boven
26 augusti, 2006 at 15:21 #438885Anonym anvandareMemberBoven wrote:mvh Boven
Jaha och ska betyda?
26 augusti, 2006 at 16:09 #438886Anonym anvandareMemberYacob wrote:Jaha och ska betyda?Jadu Yacob… Att ditt inlägg är patetiskt typ. Nöjd?
mvh Boven
26 augusti, 2006 at 16:11 #438887Anonym anvandareMemberDags för lite tjafs.
26 augusti, 2006 at 16:15 #438888Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:3 veckor kvar till deffstart:P
Har redan börjat att göra lite mer kardio och här en bild i köket efter 30 min cykel på tom mage o shiiit va hungrig man blir när man gör kardio på morgonen utan att äta innan he he:|Bra jobbat Micke. Jag kommer att hålla ögonen på dig hela vägen fram till prisutdelningen:emo-thumb
Kardio på Morgonen ?? På bilden visar kl 10,00:what:Lycka till.
26 augusti, 2006 at 16:19 #438889Anonym anvandareMemberBoven wrote:Jadu Yacob… Att ditt inlägg är patetiskt typ. Nöjd?mvh Boven
Haha… jag väntade på detta din lilla gris. Du är så rolig och tycker alla andra är så kassa! Att jag försöker uppmuntra nån man tycker bra om och det är patetisk i dina ögon?. Du är så pessimistisk om allt och alla så det är bara synd om dig. Har du uppmuntarar någon nån gång i ditt liv?
PS Jag vet att du stör dig på mina grammatiska fel och du är så perfekt men jag är bara en liten ful utlänning!
26 augusti, 2006 at 16:46 #438890Anonym anvandareMemberYacob wrote:Haha… jag väntade på detta din lilla gris. Du är så rolig och tycker alla andra är så kassa! Att jag försöker uppmuntra nån man tycker bra om och det är patetisk i dina ögon?. Du är så pessimistisk om allt och alla så det är bara synd om dig. Har du uppmuntarar någon nån gång i ditt liv?PS Jag vet att du stör dig på mina grammatiska fel och du är så perfekt men jag är bara en liten ful utlänning!
Du drar verkligen stora växlar av hans inlägg. Att du gör grammatiska fel och är invandrare har han väl knappast klankat på.
Sen till tråden. Lycka till nu Micke och glöm inte lägga upp nåra bilder under dietens gång!
26 augusti, 2006 at 16:54 #438891Anonym anvandareMemberYacob wrote:Haha… jag väntade på detta din lilla gris. Du är så rolig och tycker alla andra är så kassa! Att jag försöker uppmuntra nån man tycker bra om och det är patetisk i dina ögon?. Du är så pessimistisk om allt och alla så det är bara synd om dig. Har du uppmuntarar någon nån gång i ditt liv?PS Jag vet att du stör dig på mina grammatiska fel och du är så perfekt men jag är bara en liten ful utlänning!
Jag har väl inte sagt att mickebodyb är kass, snarare tvärt om om du blädrar tillbaka i tråden. Att ditt inlägg är patetiskt har inget med mickebodyb´s fysik eller att du tycker han är bra och att du uppmuntrar honom. Det är innehållet och hur du lägger fram det som gör inlägget patetiskt. Om du tänker efter så kanske du förstår… Jag må vara pessimistisk emellanåt, men det är för att jag är ärlig och inte orkar ställa mig i kön bland alla ryggdunkare och prisa allt och alla, de sköter vissa så fint. ”Har du uppmuntrat någon i ditt…”, ta och kamma till dig för fan.
Ps. Du skriver väl inte dålig svenska, inget jag lagt märke till. Jag bara irriterar mig på inlägg där man verkligen får koncentrera sig att förstå innebörden pga enkla stavfel och dålig meningsuppbyggnad. Att du har utlänskt påbrå har väl inte med nått att göra, vart fick du det ifrån? Bara jävligt lågt av dig att insinuera nått sånt! ds.
Ontopic då. Tror att du kommer att komma in mkt bättre nästa tävling ifall förberedelserna blir bättre, du var lite väl vätsketömd sist tror jag. Kommer bli kul att se hur det ser ut, lycka till!
mvh Boven
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.