Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,384 total)
  • Author

egentligen har du en ganska jämn fysik, men ben överhuvudtaget skulle du kunna piska på mer framöver. Ryggen så riktigt köttig och bra ut!

Kul med nya satsningar :-)!
    Tycker du gör helt rätt om du tar hjälp av någon nästa gång det luktar tävling, tror du kan komma in flera gånger bättre då.

Något planerat om NÄR det händer härnäst? Lite mindre urdragen så blir det riktigt bra. Viljan har du ju visat att du har hur som helst.

tjenna! tränar du i ljungby också eller??? kör du något med zoltan?
    ska ner snart o köra något pass där :bb:

Angående att din gluteus släpade….. Kommenterade det på kolo för typ ett halvår sedan!:p
    Ville bara påpeka, då jag är stolt över att jag sa det först av alla! och jag hade RÄTT!:D
    Men du gjorde iaf en grym jävla deff, synd bara att du missade den riktiga toppen av formen…. Men då vet du ju antagligen lite bättre vad du ska göra bättre tills nästa gång!:up:

Galen skillnad när man jämför pre deff å träningen.. :>

De va skit kul att se dig på scen live efter att man följt din deff både här och på exhale, ryggen såg riktigt bra ut som någon redan har sagt, men du borde nog ligga lite högre på kolhydraterna (vad vet jag om det?) för du såg rätt sliten ut på scenen från och till. :)

Kommer garanterat att följa din tråd igen!

Lycka till å bra jobbat!

Tyckte du jobbade på som fan i dieten micke, kör hårt nu till nästa gång.

MVH TT

Lycka till micke:) ska följa din utveckling det lovar jag!

Linn wrote:
    Alltid lika kul att följa dig.. KÖR HÅRT MICKE!!! :bb:

Ska jag göra och hoppas du gör det med Linn:up:

Jacksatan wrote:
    egentligen har du en ganska jämn fysik, men ben överhuvudtaget skulle du kunna piska på mer framöver. Ryggen så riktigt köttig och bra ut!

Mina största problem är vader,hamstrings,o röven som försvunnit totalt sen jag för några år sen började köra alla benövningar med fokus att det inte skulle ta där men jag har ändrat på det och kör jävulskt mycket utfall då jag går riktigt långa steg med ett par ganska tunga hantlar i händerna och med den ständiga träningsvärk jag har i skinkorna så kommer den troligtvis växa bra framöver he he:emo-thumb
    Så med andra ord du har nog helt rätt i vad du säger tror jag:D

Alm wrote:
    Kul med nya satsningar :-)!
    Tycker du gör helt rätt om du tar hjälp av någon nästa gång det luktar tävling, tror du kan komma in flera gånger bättre då.

Jag tror att jag måste ha det för jag kan inte den biten utan gick på vilja denna gången :|
    Träna vet jag hur jag ska göra och vad som funkar för mig där och fram till sista veckan gick det bra tror jag men sista veckan är svårt att veta hur man gör märkte jag he he:emo-thumb

Janpeter Sangborn wrote:
    Något planerat om NÄR det händer härnäst? Lite mindre urdragen så blir det riktigt bra. Viljan har du ju visat att du har hur som helst.

Vill förbättra mig på mina svagheter riktigt mycket till nästa gång har lite planer men håller dem för mig själv än så länge:D
    Tror ochså att jag har bra vilja men hoppas kunna andvända den på rätt sätt nästa gång he he:emo-thumb

macahan wrote:
    Varför gick du ner 10 kg till från denna bild???! du är ju stenhård i kroppen…..
    och framför allt hur fan gjorde du….10kg på 5 dagar? måste vara något världsrekord

Fattar inte jag heller nu i efterhand men fan vet om det inte är mer världsrekord att gå upp 32,5 kg på 3 veckor efter tävlingen ha ha.
    Och jag vill inte tala om hur jag gjorde för då blir jag nog idiotförklarad här på forumet ha ha och frågan är väl om man inte är lite dum i huvet för annars hadde man väl inte pallat med att göra så: :whistle:

jiggen wrote:
    tjenna! tränar du i ljungby också eller??? kör du något med zoltan?
    ska ner snart o köra något pass där :bb:

Japp jag både tränar och jobbar på det gymet han tränar men vi har aldrig tränat i hop vi tränar nog ganska så olika så det skulle nog inte passa mig tror jag men det är nog jag som tränar konstigt och han som tränar som de flesta i regel gör:)
    Och du är välkommen hit o träna fast hoppas du gillar hard core gym då;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.