Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 februari, 2006 at 22:15 #438712Anonym anvandareMemberHenrY wrote:Angående att din gluteus släpade….. Kommenterade det på kolo för typ ett halvår sedan!:p
Ville bara påpeka, då jag är stolt över att jag sa det först av alla! och jag hade RÄTT!
Men du gjorde iaf en grym jävla deff, synd bara att du missade den riktiga toppen av formen…. Men då vet du ju antagligen lite bättre vad du ska göra bättre tills nästa gång!:up:Vad kan jag säga mer än att du hadde helt rätt:emo-thumb
Jag ska nog inte lyckas sämre nästa gång i alla fall:D16 februari, 2006 at 22:19 #438713Anonym anvandareMemberLa Ana wrote:du är såååååå:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:heja Micke!!!!!:emo-thumb
Tack La Ana:drinks:
16 februari, 2006 at 22:21 #438714Anonym anvandareMembernutz wrote:Galen skillnad när man jämför pre deff å träningen.. :>Har för bra aptit men ska försöka hålla en mer hyffsad off form hädanefter:bb:
16 februari, 2006 at 22:27 #438715Anonym anvandareMemberPsirus wrote:De va skit kul att se dig på scen live efter att man följt din deff både här och på exhale, ryggen såg riktigt bra ut som någon redan har sagt, men du borde nog ligga lite högre på kolhydraterna (vad vet jag om det?) för du såg rätt sliten ut på scenen från och till.Kommer garanterat att följa din tråd igen!
Lycka till å bra jobbat!
Laddade bara från kvällen innan tävlingen från att ha nollat kolhydraterna i 7 dagar och märkte några dagar efter tävlingen att jag såg bättre ut när jag när gått upp mer än 10 kg och även fast jag drack kopiösa mängder vätska så jag ska ladda längre tid nästa gång så jag tror du har helt rätt:emo-thumb
16 februari, 2006 at 22:27 #438716Anonym anvandareMemberGymTT wrote:Tyckte du jobbade på som fan i dieten micke, kör hårt nu till nästa gång.MVH TT
Ska jag :bb: :emo-thumb
16 februari, 2006 at 22:27 #438717Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Fattar inte jag heller nu i efterhand men fan vet om det inte är mer världsrekord att gå upp 32,5 kg på 3 veckor efter tävlingen ha ha.
Och jag vill inte tala om hur jag gjorde för då blir jag nog idiotförklarad här på forumet ha ha och frågan är väl om man inte är lite dum i huvet för annars hadde man väl inte pallat med att göra så :whistle:Min första tanke är: Stoooor klädbudget…
16 februari, 2006 at 22:28 #438718Anonym anvandareMembervictor_n wrote:Lycka till micke:) ska följa din utveckling det lovar jag!Roligt att du kommer följa mig Victor:D :emo-thumb
16 februari, 2006 at 22:30 #438719Anonym anvandareMemberolle wrote:Min första tanke är: Stoooor klädbudget…Har två gardrober + 120 kg och -110 kg he he:emo-thumb
17 februari, 2006 at 01:59 #438720Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Har två gardrober + 120 kg och -110 kg he he:emo-thumbhaha!
vad händer nu då, kanske upp till 130???
17 februari, 2006 at 08:43 #438721Anonym anvandareMemberwostok wrote:haha!vad händer nu då, kanske upp till 130???
då blir 120+ tröjerna spänniströjjer såklart:|
17 februari, 2006 at 08:48 #438722Anonym anvandareMemberVarför har jag fått för mig att du heter Nils-Åke? :what:
17 februari, 2006 at 08:54 #438723Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Varför har jag fått för mig att du heter Nils-Åke? :what:För att han gör det.
17 februari, 2006 at 08:57 #438724Anonym anvandareMemberJay wrote:För att han gör det.Jaså?! Då är ju följdfrågan var det otippade smeknamnet Micke kommer ifrån?
*nyfiken i en strut*
17 februari, 2006 at 22:23 #438725Anonym anvandareMemberwostok wrote:haha!vad händer nu då, kanske upp till 130???
Nä nä vill vara under 110 kg helst men det är svårt för mig ha ha för god aptit tror jag:o
17 februari, 2006 at 22:34 #438726Anonym anvandareMembervictor_n wrote:då blir 120+ tröjerna spänniströjjer såklart:|Nej nej gillar inte att gå o spänna mig utan har nog en mer avslappnad stil för jag går aldrig runt som om jag har eksem i armhålorna eller som jag bär på 2 tv apparater och gillar inte att visa upp mig bland folk som inte tränar och när jag är på en badstrand tex söker jag mig hellre till de ställen på stranden där man syns minst;)
Men på gymet kanske jag kan uppfattas som spännig då jag gillar att träna med linne och kort byxor men det är inte min mening med det utan jag tycker jag får mer känsla när jag tränar när jag samtidigt ser musklerna jobba och att jag får bättre kontakt med musklerna då:whistle:
Och väger man 120 kg + så är det inte läge heller för att spänna sig tror jag för vem blir impad av någon som är fet inte jag i alla fall utan det får nog vara så att man är i bra form om man nu tvunget ska spänna sig he he:bb: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.