Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,384 total)
  • Author
    Dan_The_Man wrote:
    Riktigt köttigt!! :worship:
    Ser fram emot nästa tävling!

Det gör faktiskt jag med Dan_the_man för jag tror jag kommer att komma in bättre än någonsin nästa gång o då känns det bra för mig att tävla:up:

Björklund wrote:
    vad är det för ben som bara hänger? en extra lem som du gömmer bakom ryggen annars? ;)

japp det är en extra lem men idag har jag skor o byxor på den för det är kallt he he;)

Bear wrote:
    Förästen Björklund, vilken är din bäst utvecklade muskelgrupp?

Jag kan mycket väl förstå att du undrar det men en sak fattar jag inte och det är varför du gör det i min tråd???:nono:

Björklund wrote:
    bra där! så du inte blir förkyld

Mmmmm måste vara rädd om mig så jag är frisk o kan träna hårt för nästkommande tävling ha ha ha:nod :|

Du är lite lik han fotbollsdomaren. Iallafall huvudet. :) Glömde av vad han hette nu. men han har inte heller något hår.

JonasL wrote:
    Du är lite lik han fotbollsdomaren. Iallafall huvudet. :) Glömde av vad han hette nu. men han har inte heller något hår.

Ha ha kanske det men jag tror nog jag är grövre i alla fall phuuu:D

Mike är det inte dags nu att ta det lugnt med biceps träningen, haha dem växer för varje bild du tar

laham wrote:
    Mike är det inte dags nu att ta det lugnt med biceps träningen, haha dem växer för varje bild du tar

Det värsta är att jag gör det men har tok svar i dem när jag kör dem och från att ha varit en muskel grupp som jag hade svårt att få kontakt i är den nog den bästa i att få det i nu:emo-thumb

mickebodyb wrote:
    Det värsta är att jag gör det men har tok svar i dem när jag kör dem och från att ha varit en muskel grupp som jag hade svårt att få kontakt i är den nog den bästa i att få det i nu:emo-thumb

Hur ser ditt biceps pass ut? Mitt problem är motsattsen till ditt.Biceps svarar inte längre som förr,istället är det triceps som svarar otroligt bra.

laham wrote:
    Hur ser ditt biceps pass ut? Mitt problem är motsattsen till ditt.Biceps svarar inte längre som förr,istället är det triceps som svarar otroligt bra.

Kör inte efter nått fast program utan har ett flertal övningar jag väljer mellan men försöker alltid bita in i musklerna med olika vinklar och med olika sträckläge i musklerna mm.
    Andvänder mig av låg volym vad det gäller set och höga reps och gärna mellan 12-20 reps.
    Söker hela tiden bättre kontakt i övningarna och inte bara mer vikt och det innebär alltid mer muskler för mig med bättre kontakt och de muskelgrupper jag har bäst kontakt i är mina bästa med:up:

Apropå ingenting, heter inte du Nils-Erik eller nåt, hur blir det Micke, torde det inte vara Nissebodyb istället :bb: :nerd:

Nuttte wrote:
    Apropå ingenting, heter inte du Nils-Erik eller nåt, hur blir det Micke, torde det inte vara Nissebodyb istället :bb: :nerd:

Har alltid kallats så av föräldrar, släkt,vänner och även kallat mig själv micke så det får bli så fortsättningsvis och logiskt kanske det inte är men gör inget tycker jag;)

En bild som en på gymet tog i fredags på mig hmmm säger kanske inte så mycket men allt känns jättebra och jag känner att jag lagt på mig muskler sen lucian och styrkan är riktigt bra.
    Har nu börjat min satsning mot SM på allvar och ger järnet framöver och hoppas på att komma in mycket bättre där än förra gången på lucian8)

mickebodyb wrote:
    En bild som en på gymet tog i fredags på mig hmmm säger kanske inte så mycket men allt känns jättebra och jag känner att jag lagt på mig muskler sen lucian och styrkan är riktigt bra.
    Har nu börjat min satsning mot SM på allvar och ger järnet framöver och hoppas på att komma in mycket bättre där än förra gången på lucian8)

Grov som alltid :up:

mickebodyb wrote:

Just do it ;)
    Du vill, du kan, du ska :)
    Ser bra ut

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.