Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 1,384 total)
  • Author
    Fidde_Mannen wrote:
    Grov som alltid :up:

Bättre ska det bli Fidde:up:

jocke wrote:
    Just do it ;)
    Du vill, du kan, du ska :)
    Ser bra ut

He he tack Jocke;)
    Gillar att tänka på det viset som du skriver Jocke och är riktigt målinriktad denna gång och kommer ge allt lovar jag dig :up:

Karl Alfred wrote:
    Nu börjar du se ut som en så´n där bodybuildare även under offseason och det är lovande inför framtiden:emo-thumb

Tack det va snällt sagt av dig:emo-thumb
    Men jag måste ge dig ett exempel på vilken skillnad det är på mig i hyffsad form och off och man har svårt att förstå att på vänster bild ca 3 veckor innan tävling är vikten 103kg och jag tycker själv att det ser 1000 gånger bättre ut än på bilden till höger(den är tagen på gymet i Halmstad i dag när jag tränade där och på precis samma ställe och jag vägde mig där innan träning och vikten var 115kg:(
    Det roliga är att jag vet att jag har mer muskler nu än då för jag väger precis samma som vid diet start men är mycket hårdare i kroppen nu än vad jag var då så man ser att byggning är mycket visuellt och att man verkligen ser mycket större och bättre ut ut hård:D

Fy fan vad bitig du är, POWER !!! :)

Steppen1983 wrote:
    Fy fan vad bitig du är, POWER !!! :)

Tack he he:up:

Karl Alfred wrote:
    Snäll och snäll det enda jag brukar göra är att ge lite konstruktiv kritik och ibland tycker jag att du behöver en liten påstötning för komma igång….

Men annars tycker jag att det ser bra ut. Man kan alltid gå in detaljer hitta brister men som jag sa har du gjort ett bra jobb under de sista åren.

Alltid bra när folk säger vad de tycker om min fysik och ibland är det rätt vad folk säger och ibland är det felaktigt enligt mig själv men spelar mindre roll tycker jag för jag är idag ganska medveten om vad som är bra och vad som är dåligt i min fysik och vad som måste göras för att ändra på det.
    Fast det är ju alltid roligt när folk tycker det ser bra ut och att man gjort ett bra jobb och det känns ju aldrig fel att få det omdömet av någon:D
    Fast en sak har du fel i och det är att jag behöver få en liten påstötning för att komma igång för det behöver jag inte.
    Har aldrig varit i behov av andra tex träningspartners eller andra personer för att träna hårt eller målinriktat och för att göra mitt yttersta och vilja vinna tävlingarna jag ställer upp i utan har den motorn i mig utan hjälp;)

Denna veckan som gått har varit riktigt bra träningsmässigt för mig och allt flyter på fint.
    Styrka och muskelmassan ökar på mig känner jag och det är ju bra:D
    Det har varit bra byggare utifrån o tränat på gymet denna veckan och i torsdags var Farzad Kazemi på gymet o körde( och Såg helt klart massiv ut) och idag var Csaba kocsis där o körde ett pass (Och han såg massiv ut med)
    Man ser ju när det kommer byggare till gymet som håller den klassen som de två att det inte är vanliga motionärer som är på besök he he:nod
    Postar en bild från träningen idag:p

Baksida ben har ökat som fan micke, grymt!

Yazo wrote:
    Baksida ben har ökat som fan micke, grymt!

Tack :emo-thumb
    Blir jätte glad att det syns att den blivit bättre för det är nog min största svaghet just nu och jag sliter jätte mycket med den och just baksida lår och vader har varit katastrof vid mina tidigare tävlingar.
    Men har lyckades förbättra dem något för varje tävling jag gjort och hoppas att jag denna gång ska kunna förbättrar dem rejält:|
    Men i dagsläget har nog vader gått förbi baksida lår i ökningar men fortsätter att kämpa med båda muskel grupperna:nod
    Ääää slänger med en magbild hmmm inte så smart av mig kanske vid detta läge he he:o
    För det är ju mitt i offseason he he.

Fan vilka pecs du har , måste lägga traditionsfrågan: hur mycket lyfter du som mest i bänkpress? :p

Hazeblazer wrote:
    Fan vilka pecs du har , måste lägga traditionsfrågan: hur mycket lyfter du som mest i bänkpress? :p

Är inte så stark och försöker inte bli stark och det viktigaste för mig är känslan i övningarna och vikten är nummer två för mig och jag tar aldrig så tung vikt att det blir på bekostnad av utförandet.
    Ca en månad före lucian förra året gjorde jag mina arbets set i bänken och efter det la jag på 172,5kg och gjorde lätt 2 reps å det och det är det närmaste jag gjort av en maxning i bänk på flera år.
    Du kan få exempel på vikter i mina två senaste bröst pass i halmstad för en vecka sen körde jag 10x140kg och 6x150kg och här hemma i mitt senaste pass 10x145kg och 5x155kg så är inte speciellt stark men som sagt jag är bodybuilder och inte styrkelyftare:emo-thumb

FILMER FRÅN LUCIAPOKELEN +100 KG KLASSEN:pop:
    La upp lite filmer från min klass på lucian på min hemsida ifall någon vill se.([http://www.mickebodyb.com/])
    Där är 3st filmer.
    1 Luciapokalen 2006 – prisutdelning.
    2 Luciapokalen 2006 – personligt program.
    3 Luciapokalen 2006 – posedown.
    Filmerna ligger i fliken tävlingsfilmer och har hyffsad kvalitet så se på dem o njut he he;)

mickebodyb wrote:
    FILMER FRÅN LUCIAPOKELEN +100 KG KLASSEN:pop:
    La upp lite filmer från min klass på lucian på min hemsida ifall någon vill se.([http://www.mickebodyb.com/])
    Där är 3st filmer.
    1 Luciapokalen 2006 – prisutdelning.
    2 Luciapokalen 2006 – personligt program.
    3 Luciapokalen 2006 – posedown.
    Filmerna ligger i fliken tävlingsfilmer och har hyffsad kvalitet så se på dem o njut he he;)

Fan kommer ihåg vilken jävla go stämmning det var då! Ryser nästan när man ser det igen, Man hör oss i bakgrunden med, hehe, Roligt att se igen:emo-thumb / Mark

M.Larsson wrote:
    Fan kommer ihåg vilken jävla go stämmning det var då! Ryser nästan när man ser det igen, Man hör oss i bakgrunden med, hehe, Roligt att se igen:emo-thumb / Mark

Du får följa med nu till SM Mark så får vi hoppas att det blir en repris där he he:up:

mickebodyb wrote:
    Du får följa med nu till SM Mark så får vi hoppas att det blir en repris där he he:up:

Det hade varit jätte kul :) Ja det får vi verkligen hoppas :D

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.