Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,384 total)
  • Author

Det syns att du har legat i ordentligt. Måste kännas skönt att inte behöva deffa så många kilon också?

olle wrote:
    Det syns att du har legat i ordentligt. Måste kännas skönt att inte behöva deffa så många kilon också?

mmm ligger i rätt hårt redan och kommer att ha ca 4kilo fett att ta bort vid dietstart 16veckor från tävlingsdagen om allt går som jag planerat ;)
    och jag hoppas kunna väga in på 106-107 kg dvs 2-3kg tyngre än förra gången men ändå liter hårdare fast vi får se om det blir så he he:|

Shit körde armar riktigt hårt idag och känner mig just nu en dö sill:helpme:
    På bilden ser ja pigg ut o det va ja me ha ha:nod

;) Fick faktiskt asa tryck i armarna idag och träningen går bättre än någonsin innan och vi får se om det känns något i sugrören i morgon :dance:

mSJÖDIN wrote:
    beef!

Tack:D

d ser bra ut gangsta8)

ROBERT_YOUNAN wrote:
    d ser bra ut gangsta8)

Najs att du tycker det Robert:up:
    Hmmm vilken blir det nästa tävling för dig då ????:dance:

WarStorys wrote:
    hur mycke väger du

Vägde mig precis just nu och vikten var 113kg utan kläder men har precis gjort en halvtimme kardio i högt tempo så kanske inte riktigt realistisk vikt men den brukar ligga mellan 113-115kg i dags läget:nod
    Men ska försöka komma ner till 110kg inom kort:up:

Diggar din stil.

maskin wrote:
    Diggar din stil.

Tack så mycket :p

Mycket mat i helgen och vikten ramlade tillbaka till 115kg:pop:
    Men om 4-5 veckor börjar dieten på allvar;)

jag tänker köra SM jag m om allting blir som planerat:) …så du blir inte av mig så lätt vi ses där :D .,..jag tror den här gången kommer blir lite annorlunda:o

ROBERT_YOUNAN wrote:
    jag tänker köra SM jag m om allting blir som planerat …så du blir inte av mig så lätt vi ses där :D .,..jag tror den här gången kommer blir lite annorlunda:o

Det kommer säkert att gå bra för dig på SM tror jag:nod
    Så det är bara att ge järnet så ses vi där och lycka till med din satsning:emo-thumb

Kör hårt och lycka till :)

bergsten.staffan wrote:
    Kör hårt och lycka till :)

Kommer verkligen att göra mitt bästa och kämpa hårt till denna tävlingen:up:

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.