Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
Det syns att du har legat i ordentligt. Måste kännas skönt att inte behöva deffa så många kilon också?
mmm ligger i rätt hårt redan och kommer att ha ca 4kilo fett att ta bort vid dietstart 16veckor från tävlingsdagen om allt går som jag planerat
och jag hoppas kunna väga in på 106-107 kg dvs 2-3kg tyngre än förra gången men ändå liter hårdare fast vi får se om det blir så he he:|
Shit körde armar riktigt hårt idag och känner mig just nu en dö sill:helpme:
På bilden ser ja pigg ut o det va ja me ha ha:nod
Fick faktiskt asa tryck i armarna idag och träningen går bättre än någonsin innan och vi får se om det känns något i sugrören i morgon :dance:
Tack:D
d ser bra ut gangsta8)
Najs att du tycker det Robert:up:
Hmmm vilken blir det nästa tävling för dig då ????:dance:
Vägde mig precis just nu och vikten var 113kg utan kläder men har precis gjort en halvtimme kardio i högt tempo så kanske inte riktigt realistisk vikt men den brukar ligga mellan 113-115kg i dags läget:nod
Men ska försöka komma ner till 110kg inom kort:up:
Diggar din stil.
Tack så mycket :p
Mycket mat i helgen och vikten ramlade tillbaka till 115kg:pop:
Men om 4-5 veckor börjar dieten på allvar;)
jag tänker köra SM jag m om allting blir som planerat:) …så du blir inte av mig så lätt vi ses där .,..jag tror den här gången kommer blir lite annorlunda:o
Det kommer säkert att gå bra för dig på SM tror jag:nod
Så det är bara att ge järnet så ses vi där och lycka till med din satsning:emo-thumb
Kör hårt och lycka till
Kommer verkligen att göra mitt bästa och kämpa hårt till denna tävlingen:up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY