Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,384 total)
  • Author

Det var roligt att höra! Vi kommer förmodligen hamna i samma klass!

PS Ursäkta mig Micke för att jag var lite off topic!

ROBERT_YOUNAN wrote:
    jag tänker köra SM jag m om allting blir som planerat:) …så du blir inte av mig så lätt vi ses där :D .,..jag tror den här gången kommer blir lite annorlunda:o
    Yacob wrote:
    Det var roligt att höra! Vi kommer förmodligen hamna i samma klass!

PS Ursäkta mig Micke för att jag var lite off topic!

Tycker inte det är off topic det är ju SM som gäller för oss alla 3 he he:up:
    Och eran klass verkar bli en klass med hög standard och det kommer bli riktigt najs att se den på plats vilket jag hoppas jag får tid och möjlighet till att göra.
    Så kör hårt grabbar och kom in i eran livs form och ge publiken valuta för biljettpengarna ;)

Har haft en riktig återhämtnings vecka och det har varit bra för psyke o kropp för det känns riktigt bra i båda två he he :|
    Har gjort väldigt lite kardio träning och tränat lite mindre och ätit enormt mycket mer än normalt:o
    Detta har medfört att kroppsvikten idag var 118kg oooppppssss.:nono:
    Men märkte att det är bra att ta en sådan vecka ibland för då kan man impa med måtten ha ha.
    Mina armar var större än någonsin tidigare och var 52.5cm opumpade och 54cm med pump och jag får ju slänga med ett litet bildbevis så ingen tror att jag ljuger men kroppsbilder blir det inte idag för den vill ja inte visa nu ;)

mickebodyb wrote:
    Har haft en riktig återhämtnings vecka och det har varit bra för psyke o kropp för det känns riktigt bra i båda två he he :|
    Har gjort väldigt lite kardio träning och tränat lite mindre och ätit enormt mycket mer än normalt:o
    Detta har medfört att kroppsvikten idag var 118kg oooppppssss.
    Men märkte att det är bra att ta en sådan vecka ibland för då kan man impa med måtten ha ha.
    Mina armar var större än någonsin tidigare och var 52.5cm opumpade och 54cm med pump och jag får ju slänga med ett litet bildbevis så ingen tror att jag ljuger men kroppsbilder blir det inte idag för den vill ja inte visa nu

Du blir bara större och större :up: medans jag blir bara mindre och mindre :(

Do it the hard core way Mickey

jocke wrote:
    Du blir bara större och större :up: medans jag blir bara mindre och mindre :(

Do it the hard core way Mickey

Jag kommer att slita röv mer än jag någonsin gjort tidigare till någon tävling Jocke men samtidigt ska jag försöka vara mycket smartare än tidigare med och inte följa massa råd från andra utan lyssna på min egen kropp och följa min känsla i vad som är bra eller dåligt för mig att göra men helt klart kommer det vara hardcore det kan jag lova dig he he:nod
    Det gör inget Jocke att du blir mindre för det går att göra en comeback när som helst och då med ny laddade batterier kan du bli större än någonsin:emo-thumb

mickebodyb wrote:
    Det kommer säkert att gå bra för dig på SM tror jag:nod
    Så det är bara att ge järnet så ses vi där och lycka till med din satsning:emo-thumb

tack d va snällt sagt:o …jag ska göra mitt bästa så får vi se, hoppas allting blir som planerat..lycka till du m big bad boy:P

ROBERT_YOUNAN wrote:
    tack d va snällt sagt:o …jag ska göra mitt bästa så får vi se, hoppas allting blir som planerat..lycka till du m big bad boy:P

Japp vi får kämpa båda två och hoppas på det bästa:emo-thumb

54cm är galet. :up:

Ogge wrote:
    54cm är galet. :up:

Njaaa det vet jag inte om det är Ogge skulle vilja ha 3-4cm till minst he he:up:

Nu är det dax att vända vikten igen för psyke o kropp känns bara finemang nu och allt är i fas igen.:D
    Har precis gjort en halvtimme cykel och det var gott att lätta av lite av vätske trycket
    Var i Halmstad o tränade idag och vägde mig där innan träningen och vikten var nu uppe i prick 120kg men som sagt snabbt upp och förhoppningsvis snabbt ner igen denna veckan he he:|
    Tog en liten bild i Halmstad:nod

Ner 6.2 kg sen i söndags och stor skillnad på kroppen och dags vikten var 113,8kg:D

Benen håller sig hyffsat hela tiden och det verkar inte vilja fastna mycket fett på dem efter sista tävlingen hmmm konstigt var det som jag var fetast på innan:

Armarna är sjuka inte konstigt man inte vill gå i t-shirt när du är där :D

Fidde_Mannen wrote:
    Armarna är sjuka inte konstigt man inte vill gå i t-shirt när du är där :D

Det värsta är Fidde att ställar man en med riktigt bra armar jämte mig så ser mina ut som sugrör:(

mickebodyb wrote:
    Det värsta är Fidde att ställar man en med riktigt bra armar jämte mig så ser mina ut som sugrör:(

Ronnie då eller hehe :D

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.