Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,384 total)
  • Author

Laddad nu inför diet starten hoppas jag.
    Ser ut att ha ett kanon utgångsläge, så lycka till nu…

Vore kul om du kunde plita ner, hur din kost ser ut en vanlig OFF o ON dag..

Take care

Fidde_Mannen wrote:
    Ronnie då eller hehe :D

Japp det är en av många som kan knäcka en:(

013 wrote:
    Laddad nu inför diet starten hoppas jag.
    Ser ut att ha ett kanon utgångsläge, så lycka till nu…

Vore kul om du kunde plita ner, hur din kost ser ut en vanlig OFF o ON dag..

Take care

Tack så mycket:emo-thumb
    Jag ska vara ärlig mot dig och jag ska inte skriva upp något jag ljugit ihop och säga att det är så jag gör och ärligt det är så att jag vill inte gå ut på internet och säga precis hur jag äter och gör för det är trots allt tävlings byggning jag håller på med och det hjälper inte mig att skriva det som tagit många år för mig att komma på och som fungerar bra.
    Så tänker egoistiskt när det gäller min träning o diet och offseason ätande och tror jag tjänar mest på att göra så men skulle samtidigt gärna visa alla vad jag vet men tror samtidigt att det vore väldigt osmart av mig att göra det:o :(

mickebodyb wrote:
    Tack så mycket:emo-thumb
    Jag ska vara ärlig mot dig och jag ska inte skriva upp något jag ljugit ihop och säga att det är så jag gör och ärligt det är så att jag vill inte gå ut på internet och säga precis hur jag äter och gör för det är trots allt tävlings byggning jag håller på med och det hjälper inte mig att skriva det som tagit många år för mig att komma på och som fungerar bra.
    Så tänker egoistiskt när det gäller min träning o diet och offseason ätande och tror jag tjänar mest på att göra så men skulle samtidigt gärna visa alla vad jag vet men tror samtidigt att det vore väldigt osmart av mig att göra det:o :(

Måste säga det mannen, all cred o respekt till dig..
    Jag har läst denna tråd ganska länge o du växer bara mer o mer för varje vecka..(Både muskelärt o rent allmänt)..
    Tycker det är synd att fler inte fått upp ögonen för denna tråd o följer den, för man lär sig mycket,samt man får inspiration o en o annan tankeställare..
    Liksom du delare med dig av dina tankar,åsikter o skriver vad DU tycker o tänker om saker o ting,utan en massa krusiduller o förskönanden..Tycker du är en sån person som bär upp våran sport o ett bra ansikte utåt..Helt enkelt en bra förebild för de yngre som är nya i gamet o precis börjat sin träning,samt att en del som är ”äldre” i gamet!Borde ta efter dig lite o vara lika ödmjuka o ärliga som du är..
    Målmedveten o viljan finns där,samt tjurigheten att kringå alla problem, så jag kan inte se något hinder med att du ska uppnå dina mål, skulle i så fall vara skador eller sjukdom..

Tycker det är helt korrekt av dig att INTE dela med dig av dina projekt(kosten o dyl) offentligt på nätet,då det trots allt är en tävling.Detta visar bara vilken fighting människa du är o att du verkligen vill bli så bra som möjligt.
    För varför ska man dela med sig till hela världen ,av alla sina knep,trix o tester, som man kämpat med i så många år för att komma på??Så där tänker du helt korrekt, för man ska inte bjuda sina konkurrenter på allt för mkt,bättre att lura lite i mossen..
    Men vem vet, du kanske behöver en ny tuff utmaning och en satsande klient o lite extra pengar någon dag sen när Sm är över:emo-thumb Så bara höra av sig om så är fallet,hehe…

Men hur som helst,jävligt kul att se att det finns personer som vågar gå sin egen väg,med sina egna ideèr o tankar..Samt att de vågar stå för dem, på ett bra sätt,utan att vara kaxiga o otrevliga..Fler borde ta efter ditt sätt..
    Kör på nu mannen..

013 wrote:
    Måste säga det mannen, all cred o respekt till dig..
    Jag har läst denna tråd ganska länge o du växer bara mer o mer för varje vecka..(Både muskelärt o rent allmänt)..
    Tycker det är synd att fler inte fått upp ögonen för denna tråd o följer den, för man lär sig mycket,samt man får inspiration o en o annan tankeställare..
    Liksom du delare med dig av dina tankar,åsikter o skriver vad DU tycker o tänker om saker o ting,utan en massa krusiduller o förskönanden..Tycker du är en sån person som bär upp våran sport o ett bra ansikte utåt..Helt enkelt en bra förebild för de yngre som är nya i gamet o precis börjat sin träning,samt att en del som är ”äldre” i gamet!Borde ta efter dig lite o vara lika ödmjuka o ärliga som du är..
    Målmedveten o viljan finns där,samt tjurigheten att kringå alla problem, så jag kan inte se något hinder med att du ska uppnå dina mål, skulle i så fall vara skador eller sjukdom..

Tycker det är helt korrekt av dig att INTE dela med dig av dina projekt(kosten o dyl) offentligt på nätet,då det trots allt är en tävling.Detta visar bara vilken fighting människa du är o att du verkligen vill bli så bra som möjligt.
    För varför ska man dela med sig till hela världen ,av alla sina knep,trix o tester, som man kämpat med i så många år för att komma på??Så där tänker du helt korrekt, för man ska inte bjuda sina konkurrenter på allt för mkt,bättre att lura lite i mossen..
    Men vem vet, du kanske behöver en ny tuff utmaning och en satsande klient o lite extra pengar någon dag sen när Sm är över:emo-thumb Så bara höra av sig om så är fallet,hehe…

Men hur som helst,jävligt kul att se att det finns personer som vågar gå sin egen väg,med sina egna ideèr o tankar..Samt att de vågar stå för dem, på ett bra sätt,utan att vara kaxiga o otrevliga..Fler borde ta efter ditt sätt..
    Kör på nu mannen..

Blir rent ut sagt skit glad att du uppfattade det jag skrev precis rätt.:D
    Det är så lätt att det blir missuppfattat när man ger ett sådant svar men du tog det på helt rätt sätt.
    Och som du vet så kan det i vissa trådar vara dumma diskutioner och alla vet sanningen men ingen vill säga den för dels trampar man kanske på någons tår eller liknande fast jag försöker vara så ärlig som det går och ibland kan det kanske missuppfattas och folk tror man är otrevlig.
    Men hör av dig efter SM så kanske du kan få lite tips av mig utan att det kostar nått för jag tycker du verkar vara en bra person:up:

Lookin`big & ugly Micke!
    (Ja det var en komplimang!)

ZONE

zonecapone wrote:
    Lookin`big & ugly Micke!
    (Ja det var en komplimang!)

ZONE

Ja det tar jag det som för där är vi lika du o ja vi vill ju va såna he he;)
    Ska inte säga kör hårt för det ser jag på dig att du gör med alla muskler du sliter av så jag säger kör lugnt i stället :D
    Ha det gott mannen och väx som en häst:up:

mickebodyb wrote:
    Ja det tar jag det som för där är vi lika du o ja vi vill ju va såna he he;)
    Ska inte säga kör hårt för det ser jag på dig att du gör med alla muskler du sliter av så jag säger kör lugnt i stället :D
    Ha det gott mannen och väx som en häst:up:

LOL! Thanx man! Pratade faktiskt med Toney Freeman på telefon en natt förra veckan & blev inspererad att träna med lättare vikter…He knows what hes doing…vi kom på att vi är lika gamla & började träna samma år soo..

Keep pumpin`bro!
    :emo-thumb
    ZONE

zonecapone wrote:
    LOL! Thanx man! Pratade faktiskt med Toney Freeman på telefon en natt förra veckan & blev inspererad att träna med lättare vikter…He knows what hes doing…vi kom på att vi är lika gamla & började träna samma år soo..

Keep pumpin`bro!
    :emo-thumb
    ZONE

Shit han är min stora förebild ju för han har liknande längd och så skulle man kanske se ut med 25kg muskler till ha ha;)

Midsommar träning hmmm är det bara jag som är galen å tränar då????:|

En helkropps bild me:D

Vikten snart nere där jag vill ha den vid diet start dvs110kg och det är bara 3-4 kg kvar ner till det:nod

Fan Micke du blir bara hårdare o hårdare! Tänkte med träna idag men kom på att jag redan kört genom mitt program. Tog en powernap på 3-4 timmar istället. Hahaha. OBS jag har inte druckit! Perfekt utgångsläge för dig inför dieten.

mickebodyb wrote:
    Midsommar träning hmmm är det bara jag som är galen å tränar då????:|

Nej. Om du tittar på ditt eget kort så ser du två personer i bakgrunden.

Yacob wrote:
    Fan Micke du blir bara hårdare o hårdare! Tänkte med träna idag men kom på att jag redan kört genom mitt program. Tog en powernap på 3-4 timmar istället. Hahaha. OBS jag har inte druckit! Perfekt utgångsläge för dig inför dieten.

He he bra att vila ibland då man växer ju:D
    Jag vet en till som ligger väl till inför dieten he he:emo-thumb

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.