Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,384 total)
  • Author

ser kanon ut mike :emo-thumb

Beztn wrote:
    ser kanon ut mike :emo-thumb

Tack så mycket:up:
    Kämpar hårt nu för att komma in mycket bättre än förra gången:nod

Ser ut som om armarna blivit ännu lite större nu, benen ser även dom bättre ut. Skulle vilja se lite mer vader dock, men bilderna kanske inte gör rättvisa : ).

Kör på micke!

Alm wrote:
    Ser ut som om armarna blivit ännu lite större nu, benen ser även dom bättre ut. Skulle vilja se lite mer vader dock, men bilderna kanske inte gör rättvisa : ).

Kör på micke!

Ja mina armar har blivit större och detta utan att jag ansträngt mig särskilt mycket för att de ska bli det men har sjuk kontakt med dem när jag tränar dem och det faktiskt armar jag tränar minst av allt:nod
    Och benen är ochså bättre men vader är det jag ökat i mest av allt och de har nog ökat ett par cm sen förra tävlingen och bilden missvisar nog dem lite då den är tagen lite uppefrån och inte visar hela sanningen;)

Ryggen fick lite pisk idag med marklyft o en massa roddövningar:D
    Var rätt mör o slut efter passet men inte konstigt det har varit en hård diet vecka med mycket kardio o hårt ströpet kolhydratsintag ha ha;)
    Tog en ryggbild efter passet men pallade knappt:(

Tar med en lite ljusare bild hmmm min skärm på datorn är kass ser ju inte hur bilderna är själv he he:ph34r: :frust:

Det ser bra ut asså och man :emo-thumb ser ökningarna på benen och vaderna

Columbu wrote:
    Det ser bra ut asså och man :emo-thumb ser ökningarna på benen och vaderna

Tack:up:
    Kämpar jätte mycket med att förbättra dessa och det hårda slitet börjar kanske betala sig:nod

Ännu en veckas diet avklarad och jag tär mig ganska hårt redan trots att jag nog ligger väldigt bra till.:nod
    Jag märker att jag kan inte lägga mig så lågt som vid förra dieten och förhoppningsvis beror det på mer muskelmassa hehe(Jag kan nog säga det utan att jag ljuger märker att där är mer muskler denna gång);)
    Har inte lyckats komma under 110kg ännu men jag ser mer o mer detaljer i fysiken så hårdheten kommer hela tiden så snart är jag nog under den vikten:D
    En bild från gårdagens pass8)

Har ju gått ifrån tung träning mer o mer men just nu ska jag försöka chocka mina ben lite med tyngre ett tag och vi får se om det ger nått.
    Men kör knäböjen sist i passen efter vader ,baksida och en massa övningar för framsida lår.
    Och lyckades ganska lätt göra 7x180kg och med bara 40 gram kolisar i systemet så är det bra för att vara mig he he:|
    Tar en bild till i från igår :nod

Ser att träningen fortfarande flytter på för dig :up:

mickebodyb wrote:
    Har ju gått ifrån tung träning mer o mer men just nu ska jag försöka chocka mina ben lite med tyngre ett tag och vi får se om det ger nått.
    Men kör knäböjen sist i passen efter vader ,baksida och en massa övningar för framsida lår.
    Och lyckades ganska lätt göra 7x180kg och med bara 40 gram kolisar i systemet så är det bra för att vara mig he he
    Tar en bild till i från igår

Riktigt bra gjort:nod 40g kolisar e inte mycket:| ,Tack för all inspiration, det är härligt att se hur målmedveten du är!!! kommer gå fint på SM, lycka till:up:

mvh

Ser stabilt ut Micke:up:

laham wrote:
    Ser att träningen fortfarande flytter på för dig :up:

Tack Laham:emo-thumb
    Försöker förbättra mig för varje tävling jag gör och så även till denna så jag kämpar på:nod

Johan Ederer wrote:
    Riktigt bra gjort:nod 40g kolisar e inte mycket ,Tack för all inspiration, det är härligt att se hur målmedveten du är!!! kommer gå fint på SM, lycka till

mvh

Tack Johan :emo-thumb
    Japp det funkar bra med lågkolis diet för mig och jag hoppas du har rätt angående om SM för min del och en sak är säker och det är att jag kommer vara bättre än förra gången frågan är bara hur mycket:D
    Måste tillägga är impad av hur du såg ut när du tävlade och säger bara shit vilken debut för det var väl debuten va? och vad bra det såg ut:nod

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.