Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 1,384 total)
  • Author
    nicke biff wrote:
    Ser stabilt ut Micke:up:

Tack Nicke:up:
    Hmm har inte sett så många bilder av dig men kollar jag på din avatar bild ser det stabilt ut för din del med:nod

mickebodyb wrote:
    Tack Johan
    Japp det funkar bra med lågkolis diet för mig och jag hoppas du har rätt angående om SM för min del och en sak är säker och det är att jag kommer vara bättre än förra gången frågan är bara hur mycket
    Måste tillägga är impad av hur du såg ut när du tävlade och säger bara shit vilken debut för det var väl debuten va? och vad bra det såg ut

Tack så hemskt mycket, verkligen kul att höra:) , jo det var min debut och min första diet, hoppas komma in lite förbättrad till nästa gång…

Och du, tvivlar inte för en sekund:nono: på att du kommer in bättre!!! inte med den viljan du har!!! , du verkar även ödmjuk och trevlig och såna som du är i mina ögon riktiga förebilder inom våran lilla sport:)

Därför har du som sagt mina LYCKÖNSKNINGAR!!!!!!!!!

Fortsätt kämpa, håller tummarna för dig:up:

Johan Ederer wrote:
    Tack så hemskt mycket, verkligen kul att höra , jo det var min debut och min första diet, hoppas komma in lite förbättrad till nästa gång…

Och du, tvivlar inte för en sekund:nono: på att du kommer in bättre!!! inte med den viljan du har!!! , du verkar även ödmjuk och trevlig och såna som du är i mina ögon riktiga förebilder inom våran lilla sport

Därför har du som sagt mina LYCKÖNSKNINGAR!!!!!!!!!

Fortsätt kämpa, håller tummarna för dig:up:

Tack för dina snälla ord om mig Johan :up:
    Jag kommer kämpa hårt denna gång o vet att du kommer göra det samma till din nästa tävling:nod

Shit vilken jobbig vecka det har varit men det har nog runnit av lite fett i alla fall phuuuu:(
    hmmm postade bilderna i visa dagsformen men tar dem här med:o

Mage bilden får va med här med då.
    Är focuserad och kämpar vidare mot ännu bättre form nästa gång jag postar bilder hmmm sätter press på mig själv nu ha ha:nod :nono:

ta de nu lungt Mike så du inte bränner ut dig! finns ingen mening pressa dig för hårt 11 v kvar o så länge kvar behöver du inte stressa! tråkigt om bränner ut dig o tappar muskler bara för du har en extrem vilja! kör hårt Mike o ta de lite lungt som sagt :)

Martin.P wrote:
    ta de nu lungt Mike så du inte bränner ut dig! finns ingen mening pressa dig för hårt 11 v kvar o så länge kvar behöver du inte stressa! tråkigt om bränner ut dig o tappar muskler bara för du har en extrem vilja! kör hårt Mike o ta de lite lungt som sagt :)

Är lugn Martin och mår jätte bra och ska försöka göra så lite misstag som möjligt;)
    Även om det jag gör är lite tvärtimot vad andra gör så verkar oftast det funka bäst för mig he he:D

Det var armar idag som tränades men postar lite bilder på benen istället för omväxlings skull:o

här är en liknande till hmmm nu när jag postar benbilder får man passa på då he he:|

COOOOLT! :buttrock:

Postade dennai dagsform tråden men tar väl den här i min tråd med:nod

Å så här gla va jag idag när jag körde i det kvava o varma helvetet:D
    Shit va svetten rann ha ha men unnade mig en carbo dricka innan passet med wow och det gjorde sitt till he he:nono:
    Körde biceps o axlar idag o det var mycket bra pass hmmm gick ännu lättare i biceps träningen och det tog bara ännu bättre he he:P
    10 veckor kvar till SM hmmm jag längtar tills dess.
    Men det är mycket slit som ska klaras av de här tio veckorna he he men det är ju lika dant för alla som ställer upp och det är ju en liten tröst även om den är dålig;)

Ser ut ligga i fas Micke :emo-thumb blir de nån träning i lödde denna helgen istället då :)

lovelysmile wrote:
    COOOOLT! :buttrock:

Tack he he:emo-thumb

Martin.P wrote:
    Ser ut ligga i fas Micke :emo-thumb blir de nån träning i lödde denna helgen istället då :)

Kanske på söndag Martin hmmm någon stans blir det att jag åker o tränar i alla fall tror jag nog och kanske blir det lödde :nod
    Men just nu är jag så slut så jag orkar inte flytta mig från stolen vid datorn ha ha fy fan va jag har slitit röv denna veckan och hoppas du gjort det samma Martin.
    Ja ja det behöver jag inte fråga för det vet jag att du säkert gjort för du verkar vara på hugget;)

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.