Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,384 total)
  • Author

Shit va jag har tärt mig denna veckan phuuu men det har försvunnit fett från kroppen men känner mig som en urdragen disktrasa ha ha men får väl fylla upp någon dag framöver om inte annat för psyket skull:|
    Kanske inte rätta dagen att posta bilder på:nono:
    men det bjuder jag på he he:frust:

snyggt åderställ du börjar få

Ja det börjar komma ådror över allt.Snyggt!

Johannez wrote:
    snyggt åderställ du börjar få

Japp det börjar bli så över hele kroppen:nod :emo-thumb

backday wrote:
    Ja det börjar komma ådror över allt.Snyggt!

Japp det verkar bara bli mer av den varan ju äldre jag blir och alla timmar på gymet syns väl kanske lite på dem:up:

Karl Alfred wrote:
    Det går framåt ser jag. Lycka till med den fortsatta deffen. Tänkte komma förbi och kika på SM så det är möjligt att vi ses. Tänkte kolla in veteranerna för det är i den klassen som jag passar in idag, så får vi se om om jag gör en satsning till nästa SM.

Allt känns bättre denna gången jämfört med förra så det verkar lovande och dieten går bra.
    Jaha då får vi inte tävla motvarandra denna gången då men det går fler tåg he he:nono:
    Ses på SM:up:

Karl Alfred wrote:
    Om jag skulle väga lika mycket som du, som jag dock ändå har vägt under ett antal år men det var rätt länge sedan nu, skulle jag nog satsa på vanliga SM.

Det är ju det jag gör för det är senior klassen jag satsar på och veteranklassen kommer jag bara att vara med i för att det är roligt och för att jag är på plats och för att exprimentera med ett annurlunda sätt o ladda mm;)
    Hmmmm nu vet jag ju inte vem du är men kanske har du tävlat innan och då vet jag garanterat vem du är då jag nog kan de flesta som tävlat de senaste 20 åren he he och det är ju alltid roligare när man vet vem man pratar med.:nod

Ser ut som du förbättrat dig mycket sedan sist Micke :up:
    Kör på nu och visst ska du upp i både senior och äldre junior klassen.

jocke wrote:
    Ser ut som du förbättrat dig mycket sedan sist Micke :up:
    Kör på nu och visst ska du upp i både senior och äldre junior klassen.

Japp ska göra båda men satsar på senior klassen i första hand.
    Märker på min vikt som jag har nu och med denna hårdheten att där är mer muskler än vad där var innan lucian och den satsningen:D
    Och det bästa av allt Jocke är att det är det som var sämst innan som jag ökat mest i och jag tror att jag kommer väga in ett par kilo tyngre denna gång trots att jag kommer försöka bli mycket hårdare denna gång.
    Så går resten av tiden som är kvar till tävlingen lika bra som hittills så kan det bli riktigt bra denna gången tror jag Jocke:up:

Min vikt har pendlat mellan 110kg-108kg denna veckan och jag ska höja intaget av mat lite under denna dagen för att sen tokstrypa på måndag igen he he och det blir säkert en trevlig upplevelse:(
    2 veckor innan lucian var min vikt 101kg-101.5kg och vid den vikten var jag klar då och jag fyllde på och vägde in på 103,2kg och vägde exakt samma på kvällen efter tävlingen.
    Har märkt att det kommer bli omöjligt för mig att komma ner till den vikten denna gången och troligtvis har jag mer muskler(Hoppas jag:| ) och jag är nyfiken på hur mycket det kan vara men det lär man väl märka sista veckan om inte annat.
    Ja ja bara att kämpa på den sista månaden och hoppas på att man lyckas åstakomma det man vill.
    Och det får inte bli nått mer gotti smask nu he he:pop: :nono:

SandroThorell wrote:
    Grymt satsat, du hade ett mål och du nådde det! Kanon!

Njaaa det är att vinna SM och det har jag inte uppnått ännu;)

mickebodyb wrote:
    Njaaa det är att vinna SM och det har jag inte uppnått ännu;)

Du har ju redan den där SM (vinnande) blicken! (bilden) :)

Väldigt intressant att följa det här för man hoppas verkligen att du åstadkommer det du vill. Kan liknas vid en bra film där man engagerar sig och hejjar på hjälten! Nu är det inte långt kvar! :up:

lovelysmile wrote:
    Du har ju redan den där SM (vinnande) blicken! (bilden) :)

Väldigt intressant att följa det här för man hoppas verkligen att du åstadkommer det du vill. Kan liknas vid en bra film där man engagerar sig och hejjar på hjälten! Nu är det inte långt kvar! :up:

Ha ha vinnande blicken hmmm tror faktiskt den beror på hungrighet o trötthet he he:o
    Men ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker:emo-thumb

Beyond Strength wrote:
    mickebodyb, det verkar gå riktigt bra för dig.

Jag har följt dig under en tid nu och du har utvecklats väldans bra, kul att du
    har fått en sponsor också. :up:

Tack:emo-thumb
    Jag är väldigt glad att jag fick WNT som hjälp detta året och jag kan till stor del tacka dem för att jag blivit bättre sen lucian då de hjälpt mig jätte mycket och gett mig riktigt bra grejor som jag haft stor nytta av:nod :D .

Nu börjar de se riktigt bra ut….keep up the good work:up:

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.