Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 september, 2007 at 21:44 #439642Anonym anvandareMembernicke biff wrote:Nu börjar de se riktigt bra ut….keep up the good work:up:
Tack så jätte mycket
Ska kämpa på sista tiden:up:9 oktober, 2007 at 15:10 #439643Anonym anvandareMemberhur går det?
9 oktober, 2007 at 15:29 #439644Anonym anvandareMemberPer C wrote:hur går det?Bra tack men pressar mig hårt så det känns som jag ska dö he he:cry::p
10 oktober, 2007 at 09:24 #439645Anonym anvandareMemberInga bilder? kör hårt!
10 oktober, 2007 at 09:44 #439646Anonym anvandareMemberPer C wrote:Inga bilder? kör hårt!Kanske postar en samma dag jag åker till tävlingen dvs på fredag:emo-thumb
12 oktober, 2007 at 02:48 #439647Anonym anvandareMemberMitt i natten o ja bara äter och äter och äter igen he he
Så en dag av mina 2½ dagar som jag fyller på är avklarad phuuu jag spyr snart ha ha:(
I vilket fall som helst allt går enligt planen jag har haft denna gång och jag hoppas det fortsätter med det sista tiden med fram till tävlingsdagen:nod
De som såg mig i onsdags tänkte nog att det där ser inte bra ut he he för var mer ut tömd än någonsin tidigare och kroppen såg riktigt skit ut och man fick ha is i magen då och tro på sig själv o det man gör.
Detta är den enda bild jag postar innan tävlingen och det blir inte fler för all focus måste ligga på mina sista förberedelser nu.
Så SM här kommer jag och jag ser fram imot att göra denna tävlingen;)12 oktober, 2007 at 08:57 #439648Anonym anvandareMemberFitta Vad Torr!! Lycka Till Nu Mannen!!
12 oktober, 2007 at 09:13 #439649Anonym anvandareMember:buttrock:
Ser kanon ut !! Hoppas det går bra för både dig och Zoltich..
Mvh// Micke vmo
12 oktober, 2007 at 10:25 #439650Anonym anvandareMemberSer kanon ut! Lycka till
13 oktober, 2007 at 09:51 #439651Anonym anvandareMemberSer grym ut!, kört hårt!
22 oktober, 2007 at 22:44 #439652Anonym anvandareMemberJust nu sitter man bara o slickar såren efter kattastroff insatsen på SM:(
När jag själv tittar i backspegeln så fattar jag inget ting av vad det var som hände hmmm tydligen får jag lätt hjärnsläpp av för lågt kolhydratsintag o diet för hur jag lyckades pajja ett helt klart bättre utgångsläge än vad jag hade innan lucia till att komma till tävlingen o se ut som en undernärd löpare är för mig en gåta så här i efter hand men jag ska inte sitta o lipa över spilld mjölk utan det är bara till att ta nya tag och komma tillbaka utan att göra samma misstag igen he he:frust:
Är i full gång med offseason träningen igen och det kommer bli detta som gäller för mig 1-2 år framåt i tiden för att jag ska kunna skaffa mig mer grundmassa och storlek till nästa tävling.
Min vikt har hoppat upp till 118kg och jag kommer att försöka ligga mellan 115-120kg vilklet är bra offvikt för mig tror jag.
Det är ju en bild tråd så jag får väll slänga med en offbild :wazzup:22 oktober, 2007 at 22:46 #439653Anonym anvandareMemberJag var utslagen på tävlingen men förhoppningsvis inte uträknad ha ha:ike:
22 oktober, 2007 at 23:32 #439654Anonym anvandareMemberVAd exakt var det som gick fel micke?
23 oktober, 2007 at 00:02 #439655Anonym anvandareMemberMikael Olsson wrote:tja samir, vad har du för armått och benmått offseason??du är kung, peace
bra val på tråd
23 oktober, 2007 at 11:26 #439656Anonym anvandareMemberSamir wrote:VAd exakt var det som gick fel micke?Ja du Samir vad var det som gick fel hmmm det mesta gick nog ganska fel de sista 2 veckorna innan tävlingen i alla fall för fram till de var det jätte bra och allt var precis som jag ville och vikten låg mellan 106-110kg och detta i bra form men jag har en tendens att aldrig vara nöjd så jag fick en snilleblixt att jag skulle försöka bli tok hård:nono:
Och gjorde en liknande tok tömmning som till min första tävling(åt bara äggvitor o cyklade 4-5timmar om dan)
Resultatet av detta var att jag såg ut som en undernärd bergsräv:cry:
Och jag trodde att om jag fyller på en dag extra gentimot innan så skulle det bli jätte bra men min kropp funkar inte så för när jag är tömd kan jag stoppa i mig vad som helst men kroppen svarar inte på det o jag får inget tryck eller energi av detta och det har varit på detta viset till tre av mina tävlingar då jag gjort tömmningar(Och jag hoppas jag lärt mig denna gång och aldrig får dessa idiot tankar att göra en tömmning igen)
Till lucian gjorde jag ingen tömmning och genast gick det bättre och tänkte göra lika dant till denna tävlingen men ändrade mig i sista stund.
Och när jag såg de andra på invägningen fick jag en till snilleblixt och det var att jag skulle försöka gå på ännu mer hårdhet o jag försökte driva så mycket vatten jag bara kunde från kroppen och jag drack inget ting sista dygnet + att jag min dumme jävel tog bort saltet helt jättetidigt och detta har ochså varit dåligt föt min del att göra då det bara blir sämre o jag blir ännu mer trycklös.
Till min nästa tävling måste jag ändra lite på fördelningen kolhydrater,protein,fett o äta lite mer kolisar för jag blir helt klart dum i huvudet och ännu mer osmart vid för lågt intag av dessa(låg på 30-60 gram)
Sen måste jag nog ha någon som begriper sig på detta som tittar på mig de sista veckorna och som säger vad jag ska göra så jag inte får massa dumma infall själv.
Fast fråga mig inte varför jag gjorde som jag gjorde för vet inte själv ha ha:cry: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.