Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,384 total)
  • Author

Shit ..tråkigt att höra.
    Jag vet själv hur mycket slit man lägger ner på att komma i form.
    Jo det där med snilleblixtar känner man igen.

Det gäller fan att hålla sig kall och köra på det man har planerat.
    Går det åt helvete då är det bättre att ändra till nästa gång än att ändra under tiden och sen ångra det.

Det där med att ha nån som håller koll på en är nog ingen dum idé.

Det e bara att ta nya tag och satsa vidare.
    Du är grym micke och en stor inspirationskälla.

Sometimes you win and sometimes you lose. Det som hände nu kommer antagligen hända igen. Man kan inte vara bäst på allt. Jag är som du vännen. Man kan vara knasthård och ser bra ut. Då man plötsligt tänker…jag kan bli bättre. I ditt fall blev det denna gången förr bra. Nästa gång vet du vad du skall göra. Själv är jag tillbaka på jobbet nu efter 8 veckors sjukskrivning. Operera bägge händerna. Börja även igår att träna överkroppen igen efter 8 veckors vila…ofrivillig vila. Har själv en bit tillbaka. Ställde in Luciapokalen i år. Det kommer fler tävlingar. Må väl vännen . Biffiga hälsningar Jimmy

Samir wrote:
    Shit ..tråkigt att höra.
    Jag vet själv hur mycket slit man lägger ner på att komma i form.
    Jo det där med snilleblixtar känner man igen.

Det gäller fan att hålla sig kall och köra på det man har planerat.
    Går det åt helvete då är det bättre att ändra till nästa gång än att ändra under tiden och sen ångra det.

Det där med att ha nån som håller koll på en är nog ingen dum idé.

Det e bara att ta nya tag och satsa vidare.
    Du är grym micke och en stor inspirationskälla.

Tack Samir snällt sagt:up:
    Och du lycka till på Lucia nu:)

Jimmy Jönsson wrote:
    Sometimes you win and sometimes you lose. Det som hände nu kommer antagligen hända igen. Man kan inte vara bäst på allt. Jag är som du vännen. Man kan vara knasthård och ser bra ut. Då man plötsligt tänker…jag kan bli bättre. I ditt fall blev det denna gången förr bra. Nästa gång vet du vad du skall göra. Själv är jag tillbaka på jobbet nu efter 8 veckors sjukskrivning. Operera bägge händerna. Börja även igår att träna överkroppen igen efter 8 veckors vila…ofrivillig vila. Har själv en bit tillbaka. Ställde in Luciapokalen i år. Det kommer fler tävlingar. Må väl vännen . Biffiga hälsningar Jimmy

Japp Jimmy det går fler tåg både för mig och dig tror jag och efter dåliga tider brukar det ju komma bättre tider så du o ja får hoppas på det:p
    Tung tung offseason träning för massa är det som gäller för mig nu till nästa tävling då jag ska försöka komma in med det jag kan göra men tills dess är det många ton som ska hivas runt ha ha;)

mickebodyb wrote:
    Tung tung offseason träning för massa är det som gäller för mig nu till nästa tävling då jag ska försöka komma in med det jag kan göra men tills dess är det många ton som ska hivas runt ha ha;)

Den där raden uppskattade jag speciellt mkt! En erfarenhet/läxa rikare, det är sådant som gör livet spännande. Kör på hårt nu herrn! :)

lovelysmile wrote:
    Den där raden uppskattade jag speciellt mkt! En erfarenhet/läxa rikare, det är sådant som gör livet spännande. Kör på hårt nu herrn! :)

Ja visst är det bra att inget är förutsägbart och att man i förväg inte kan säga vad som ska hända för då vore det mesta ganska tråkigt och just det att man inte vet i förväg är det som i alla fall ger mig lite gnista och gör att jag tycker att det är roligt tex att göra en satsning på en tävling och inte veta hur man i jämförelse med andra ser ut på scen.
    Men sen att det går åt h–vete som det gjorde för mig på SM får man ju räkna med he he.
    Men innan tävlingen trodde jag att jag skulle vinna ha ha:nono::yikes:
    Kör redan jävulskt hårt och med tyngre vikter hela tiden för nu är jag förbannad på mig själv och har bestämt att jag ska komma in brutalt förbättrad nästa gång för ett misslyckande gör mig bara ännu mer motiverad att lyckas nästa gång.
    Hoppas fröken kör hårt med och med asa tunga vikter :emo-thumb

Ja du såg inte helt pigg ut backstage..;)

Tycker du tar det på helt rätt sätt, bara att lära & gå vidare. Tror själv att den viktigaste upp giften en coach har är att svara ja & nej (mest nej) på 450st konstiga frågor, ideer & ”sistaminutenchockförslag”:D

Vet själv att jag fyllde lägenheten med ilsket gula post-it-lappar sista veckan; ”Du får INTE sänka kolisarna” ”INTE sluta dricka” osv…

Well keep on liftin in a free world!:up:

MickeGBG wrote:
    Ja du såg inte helt pigg ut backstage.

Tycker du tar det på helt rätt sätt, bara att lära & gå vidare. Tror själv att den viktigaste upp giften en coach har är att svara ja & nej (mest nej) på 450st konstiga frågor, ideer & ”sistaminutenchockförslag”:D

Vet själv att jag fyllde lägenheten med ilsket gula post-it-lappar sista veckan; ”Du får INTE sänka kolisarna” ”INTE sluta dricka” osv…

Well keep on liftin in a free world!:up:

Nä mådde inte hallon precis backstage och inte på scen heller he he vågade inte spänna musklerna för kände kramp tendes direkt då och gjorde bara en posering där jag spännde mig (Mage ben):yikes:
    Hoppas jag aldrig gör om detta på ett sånt sätt igen för då är det lika bra att jag börjar med löpning istället ha ha:what:

Tråkigt Micke men jag är säker på att du kommer igen, fighter som du är. mvh/Fortress

Fortress wrote:
    Tråkigt Micke men jag är säker på att du kommer igen, fighter som du är. mvh/Fortress

Det gör jag kan jag lova dig och jag är redan i full gång för att skaffa mer massa till nästa tävling :p
    Efter mitt armpass idag var mina armar 53,5cm och det är bara en halv cm till så är jag tebax vad det var innan tävlingen och nu är det bara att kämpa så det ramlar till några cm på alla kroppsdelar he he:P
    Vikten ligger på 118-119kg och är ochså i stort sett tillbaka till vad jag vill att den ska va för att jag ska palla med den tyngre offseason träning jag tänker göra nu och nu är det slut med att skaffa kvalitet mm som jag gjort de senaste 2 åren och nu är det massa o storlek jag tänker skaffa mig istället.
    Känner redan nu efter tävlingen och den korta tid jag tränat så här att min kropp toksvarar på den sortens träning och jag känner glädje och tycker det är riktigt roligt att träna igen så nu ger jag järnet framöver:bb:

Grymma bilder . Hur lång är du ?

Oggelit0 wrote:
    Grymma bilder . Hur lång är du ?

Tack är 187cm lång:up:

varsågod .tack för svaret .

Trots att jag själv anser den som en misslyckad tävling för mig själv så postar jag väl en del bilder från tävlingen på mig själv och de från min klass håll till godo:ph34r:

😥

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.