Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 991 through 1,005 (of 1,384 total)
  • Author

:what:

:

:pop:

:O

;)

Det här får bli den sista ha ha:ike::whistle::nono:

mickebodyb wrote:
    Trots att jag själv anser den som en misslyckad tävling för mig själv så postar jag väl en del bilder från tävlingen på mig själv och de från min klass håll till godo:ph34r:

vad är det som skulle vara misslyckat? Du deffade kom upp på scen och i bra form

Dwag wrote:
    vad är det som skulle vara misslyckat? Du deffade kom upp på scen och i bra form

För mig känns det inte så när jag nu efter tävlingen och när jag kollar vad jag gjorde för jag var färdig på 106kg och var likvärdig i hårdhet på den vikten + att jag hade fylligheten kvar då och planen från början var att jag skulle gå in på 105-106 kg(vägde in på 103,2kg på lucian och vet att jag hade något kilo mer muskelmassa denna gång) men i sista minuten ändrade jag planen och gjorde en idiot tömmning och fråga mig inte varför men en av anledningarna var att jag ville få ännu mer hårdhet vilket det inte blev bara tärd o trycklös och utan fyllighet tex mina axlar o ben bara försvann och axlar brukar vara en styrka för mig.
    Och med en invägnings vikt denna gång med 100.7kg så ser jag det som ett misslyckande från mitt håll men visst hårdheten var väl ok men jag saknade fyllighet och välmående vilket är minst lika viktigt för resultatet tror jag:nod
    Men jag ger mig inte jag kommer till baka men då blir det med ett helt annat kropps utsende än detta hoppas jag(Ska inte lova nått he he för det kan man få äta upp senare då:nono:)

mickebodyb wrote:
    För mig känns det inte så när jag nu efter tävlingen och när jag kollar vad jag gjorde för jag var färdig på 106kg och var likvärdig i hårdhet på den vikten + att jag hade fylligheten kvar då och planen från början var att jag skulle gå in på 105-106 kg(vägde in på 103,2kg på lucian och vet att jag hade något kilo mer muskelmassa denna gång) men i sista minuten ändrade jag planen och gjorde en idiot tömmning och fråga mig inte varför men en av anledningarna var att jag ville få ännu mer hårdhet vilket det inte blev bara tärd o trycklös och utan fyllighet tex mina axlar o ben bara försvann och axlar brukar vara en styrka för mig.
    Och med en invägnings vikt denna gång med 100.7kg så ser jag det som ett misslyckande från mitt håll men visst hårdheten var väl ok men jag saknade fyllighet och välmående vilket är minst lika viktigt för resultatet tror jag:nod
    Men jag ger mig inte jag kommer till baka men då blir det med ett helt annat kropps utsende än detta hoppas jag(Ska inte lova nått he he för det kan man få äta upp senare då:nono:)

asch var nöjd med du klarat av! att hitta formen kan ta tid och många deffar

jag är alltid imponerad av folk som tar sig upp på scen:up:

Grymma bilder som vanligt :)

Oggelit0 wrote:
    Grymma bilder som vanligt

Tack så mycket:emo-thumb
    Nu börjar suget efter mat stillas o man känner bara sig äcklad av skräp maten.
    Så det är väl kanske dax och gå tillbaka till sina gamla rutiner och äta bra mat igen ha ha.
    Tror faktiskt det har varit samma efter varje tävling(det har tagit ca 3 veckor sen vill man inte äta mer)
    Men det är ändå rätt gott att bara släppa allt efter en diet och bara skita i allt o bli hårig fet o almänt äcklig he he för att sen ta tag i allt igen med ny energi o ny gnista och helt plötsligt blir det roligt att göra så och att sköta sig igen.
    Så man behöver nog ett brejk i alla fall jag behöver det tror jag.
    O släpper man på allt så rusar vikten iväg och den har varit uppe i 121kg och jag sa att 120 var max vad den skulle få bli så från och med nu ska jag ska jag skärpa mig lite med maten igen.
    Slänger väl med en bild på tjockisen för det är ju en bild tråd hmmm nog bara jag som postar bilder där jag är helt off he he:nono::frust::D

grymt micke, kämpa på tills nästa tävling:P

Sebbe_o wrote:
    grymt micke, kämpa på tills nästa tävling:P

Det kan du lugnt räkna med att jag kommer göra Sebbe;)
    Hoppas du kämpar på med träningen med8)

Viewing 15 posts - 991 through 1,005 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.