Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,384 total)
  • Author
    Karl Alfred wrote:
    Hur mycket tror du att du behöver väga för att bli konkurrenskraftig nog för att ta dig högst upp på pallen? Jag tror att du kan fixa det på ett par år om du prioriterar rätt saker.:up:

Tror inte jag behöver ha så jätte mycket mer muskler än vad jag har nu bara jag kan komma in i tävlingen med det jag igentligen har:D
    Sen tror jag inte bara vikten har betydelse för hur man ser ut och det gäller att ha bra helhetsintryck totalt.
    Men mitt mål är 108-110kg på scen nästa gång och tar väl som du säger 1-2 år och det tror jag med:up:

Tjenna Nisse!

Du ska inte va me nått på FF iår eller?

Kör hårt!

Måste säga att denna tråden är en stor inspirationskälla. TACK! grym form dessutom!

Laesk wrote:
    Tjenna Nisse!

Du ska inte va me nått på FF iår eller?

Kör hårt!

Nope det är offseason o mer massa som gäller nu ingen diet här inte ha ha:up:

Blanca wrote:
    Måste säga att denna tråden är en stor inspirationskälla. TACK! grym form dessutom!

Roligt att du tycker det:D
    Tack:up:

träffade dig på body gym för nån helg sen..
    mkt komiskt! du är stor som ett jävla hus och kliver ut ur en en sånn liten bil så jag trodde de nästan var en leksaksbil:D fint gym ni har och många biffs! roligt å träna helt enkelt!

tack för att du tog dig tiden att öppna för oss:D

Mvh Emil.

Blanca wrote:
    träffade dig på body gym för nån helg sen..
    mkt komiskt! du är stor som ett jävla hus och kliver ut ur en en sånn liten bil så jag trodde de nästan var en leksaksbil:D fint gym ni har och många biffs! roligt å träna helt enkelt!

tack för att du tog dig tiden att öppna för oss:D

Mvh Emil.

Ha ha är inte så stor nu tycker jag själv då jag bara går på halvfart och knappt det när det gäller träning o mat fast med maten är det nog värst hmmm äter nästan bara skräp ha ha men ska skärpa mig snart.
    Och vikten just nu är bara 110-112kg och är nog ganska lite för att vara mig.
    Och största anledningen till att träningen blivit lidande är för att jag håller på att försöka skaffa ett eget gym och lyckas jag med det får du väl komma o gäst träna där med.
    Roligt att ni gillade gymet och det var inget besvär för mig att öppna för det gör jag gärna åt er.
    Kör hårt framöver:up:

mickebodyb;438326 wrote:
    Ha ha är inte så stor nu tycker jag själv då jag bara går på halvfart och knappt det när det gäller träning o mat fast med maten är det nog värst hmmm äter nästan bara skräp ha ha men ska skärpa mig snart.
    Och största anledningen till att träningen blivit lidande är för att jag håller på att försöka skaffa ett eget gym och lyckas jag med det får du väl komma o gäst träna där med.
    Roligt att ni gillade gymet och det var inget besvär för mig att öppna för det gör jag gärna åt er.
    Kör hårt framöverQUOTE]

okej det va ju lite tråkigt men samtidigt roligt att du ska starta eget:) ser framemot att få träna i det gymmet, såg även att ni hade endel bilder på jens kindstrand:) han har jag även tränat med några gånger för något år sedan men har hört att han itne tränar längre?

kör hårt du med:) :up:

Blanca wrote:
    mickebodyb;438326 wrote:
    Kör hårt framöverQUOTE]

okej det va ju lite tråkigt men samtidigt roligt att du ska starta eget ser framemot att få träna i det gymmet, såg även att ni hade endel bilder på jens kindstrand han har jag även tränat med några gånger för något år sedan men har hört att han itne tränar längre?

kör hårt du med

Allt är klart med gymet jag ska köpa och jag kommer ta över det 1feb.:D
    Du har rätt när det gäller Jens han tränar inte längre och det känns lite tråkigt då han faktiskt hade bra potensial och hann vann ju nybörjar klassen i -80 på NOGP efter kort tids träning och hans över kropp var riktigt imponerande och hans triceps blev ju utnämnd till hela tävlingens bästa i Body:)
    Ska snart försöka komma igång med min träning själv med och köra med 100% igen och inte med halv fart som nu:cry:

mickebodyb wrote:
    Blanca;438705 wrote:
    Allt är klart med gymet jag ska köpa och jag kommer ta över det 1feb.:D
    Du har rätt när det gäller Jens han tränar inte längre och det känns lite tråkigt då han faktiskt hade bra potensial och hann vann ju nybörjar klassen i -80 på NOGP efter kort tids träning och hans över kropp var riktigt imponerande och hans triceps blev ju utnämnd till hela tävlingens bästa i Body:)
    Ska snart försöka komma igång med min träning själv med och köra med 100% igen och inte med halv fart som nu:cry:

okej, jo jag har hört det om tricepsen alltså…
    då kan du räkna med att vi kommer och gästtränar där under februar!
    lycka till med framtida träning!

Blanca wrote:
    mickebodyb;444792 wrote:
    okej, jo jag har hört det om tricepsen alltså…
    då kan du räkna med att vi kommer och gästtränar där under februar!
    lycka till med framtida träning!

Japp ni är välkommna:up:
    Ska kämpa hårt med min träning o sen blir det SM eller lucia classic igen:P

mickebodyb wrote:
    Blanca;444931 wrote:
    Japp ni är välkommna:up:
    Ska kämpa hårt med min träning o sen blir det SM eller lucia classic igen:P

Otroligt kul att titta igenom denna tråden Micke.
    Jag och blanca lär göra många besök på ditt nya gym :)

/Dennis

L00lo wrote:
    mickebodyb;444982 wrote:

Otroligt kul att titta igenom denna tråden Micke.
    Jag och blanca lär göra många besök på ditt nya gym :)

/Dennis

Tack ni är välkommna:emo-thumb

förväntar mig bilder och datum för oss body-medlemmar nr det är gratisträning på ditt nya gym :)

xatzer wrote:
    förväntar mig bilder och datum för oss body-medlemmar nr det är gratisträning på ditt nya gym :)

Bilder o datum kommer inom en snar framtid:D
    Och kanske kan det ochså bli en gratis träning he he:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.