Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 december, 2007 at 11:42 #439702Anonym anvandareMember
låter coolt! Kör hårt tills dess
31 december, 2007 at 18:35 #439703Anonym anvandareMemberxatzer wrote:låter coolt! Kör hårt tills dessHmmm kör inte så jätte mycket nu men håller igång mig i alla fall 😮
Men i feb blir det full rulle igen:up:17 januari, 2008 at 22:16 #439704Anonym anvandareMember14 dagar tills jag tar över gymet jag ska köpa och jag ser fram mot detta och samtidigt ska det bli hård träning igen och det kommer bli ett lyft för mig att träna och jobba på ett nytt ställe och i ny miljö.:p
Sen gör det ju inte saken sämre att det är riktigt bra utrustning där med.
Men köpet av det nya gymet och förberedelser inför detta har tagit all min tid så dagsformen är långt i från bra men helt kass är den väl inte heller hmmm jo det är den nog tråkigt nog ha ha fast jag har ju 20 års träning i bagaget så lite muskler stannar ju kvar trots dålig träning och jag skärper mat mm från och med idag så det blir väl bättre framöver.
Vikten är 110kg lite små mullig he he och målet är ju 110 kg stenhård framöver och vi får se om jag kan lyckas med det.:whistle:
Kör hårt nu alla så gör jag det samma framöver och jag får väl slänga med en bild på dagsformen men shiiit man vill ju inte det när formen är kass men det kan ju bara bli bättre när jag postar fler bilder framöver och det är ju en bild tråd:yikes:
Så håll till godo kaaabooom:bb:18 januari, 2008 at 07:58 #439705Anonym anvandareMemberBara att träna på så kommer snart formen igen! Glöm nu inte att fixa Hack Squaten när du tar över gymet!
18 januari, 2008 at 12:04 #439706Anonym anvandareMemberPer C wrote:Bara att träna på så kommer snart formen igen! Glöm nu inte att fixa Hack Squaten när du tar över gymet!En sådan ska komma dit lovar jag:emo-thumb
18 januari, 2008 at 12:05 #439707Anonym anvandareMemberIntressant att du ska ta över SC :up:
Lycka till med allting så ses vi nån dag på gymmet
18 januari, 2008 at 14:35 #439708Anonym anvandareMemberFrån en utflyttad Ljungbybo, var ska ditt nya gym ligga?
Lycka till!
18 januari, 2008 at 15:58 #439709Anonym anvandareMemberDementis wrote:Från en utflyttad Ljungbybo, var ska ditt nya gym ligga?Lycka till!
Halmstad
18 januari, 2008 at 21:24 #439710Anonym anvandareMemberLILLD wrote:Intressant att du ska ta över SC :up:Lycka till med allting så ses vi nån dag på gymmet
Tack ska bli roligt att göra det och jag ska försöka göra ett redan bra gym ännu bättre:p
Motivationen är på topp både vad det gäller att ta över gymet och samtidigt vad det gäller att förbättra min kropp så kommer bli roligt att att ta sig an båda sakerna och ge 100% framöver.
Ses på gymet:emo-thumb18 januari, 2008 at 21:58 #439711Anonym anvandareMemberLycka till med gymmet! vi synes där:)
/Emil
18 januari, 2008 at 22:25 #439712Anonym anvandareMemberEmil_halmstad wrote:Lycka till med gymmet! vi synes där:)/Emil
Tack så mycket.:emo-thumb
Japp vi syns på gymet och det ska roligt att lära känna massa nytt folk:D18 januari, 2008 at 23:47 #439713Anonym anvandareMemberGrattis till det nya gymmet. Hoppas allt går bra. Hoppas att vi hörs snart och gör lite affärer. Jag har alltid mycket bra på G.:emo-thumb
19 januari, 2008 at 00:52 #439714Anonym anvandareMemberMr_Olimp wrote:Grattis till det nya gymmet. Hoppas allt går bra. Hoppas att vi hörs snart och gör lite affärer. Jag har alltid mycket bra på G.:emo-thumbDitt sortiment finns där ju nu och kommer göra det fortsättningsvis med så visst ska vi göra affärer framöver Johannes:emo-thumb
29 januari, 2008 at 23:41 #439715Anonym anvandareMember13 dagar sen jag postade en bild senast och vikten har ökat från 110kg till 113,5kg och jag känner mig hårdare men fan vet om det ser bättre ut på den senare bilden ha ha:yikes:
29 januari, 2008 at 23:57 #439716Anonym anvandareMemberBröst o axelpass på Bodycenter i Ljungby idag och bröst är den enda muskel grupp som är seg för mig att komma igång med igen och jag har inte den där goa känslan i bröstet som jag brukade ha innan men det kommer väl igen hoppas jag.
2 dagar kvar tills jag tar över Sportsclub här en länk till hemsidan ([http://www.sportsclubhalmstad.se/])
Jag har mycket att göra framöver men ska bli kul o försöka göra Sportsclub ännu bättre än vad det redan är idag och jag ska verkligen göra allt för att det ska bli det.
Jag är samtidigt väldigt glad att de tidigare ägarna Mattias o Tobbe lagt ner så mycket bra arbete på gymet för det gör det mycket lättare att ta över stället och det spar mycket jobb för min del och att jag köper av dem känns jätte bra för min del och det ska bli kul att jobba o bygga vidare efter dem:p
Slänger med en bild till bara för att sätta lite press på mig själv att träna så hårt jag kan framöver och fan jag vill verkligen komma i bättre form igen och som man kan se så har ju formen varit betydligt bättre innan shit här ska lyftas vikter så jag spyr framöver kommer köra tills jag lipar he he o hoppas det finns någon som tröstar mig sen he he -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.