Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2006 at 20:41 #438772Anonym anvandareMember
Ska fortsätta slita röv i kommande vecka och någon gång kanske man kan bli riktigt stor he he för det vill ja men man får fortsätta drömma om det ett tag till tråkigt nog men jag ger inte upp
En sista bild:bb:12 maj, 2006 at 21:37 #438773Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Ska fortsätta slita röv i kommande vecka och någon gång kanske man kan bli riktigt stor he he för det vill ja men man får fortsätta drömma om det ett tag till tråkigt nog men jag ger inte upp
En sista bild:bb:ser bra ut:up:
12 maj, 2006 at 23:17 #438774Anonym anvandareMemberSå jäkla kul att följa dig, riktigt bra läsning och en enooooooooooooorrrmmt stor och bra insatts, helt sjukt bra. Du skall verkligen vara stolt.
Precis som du själv skriver så tycker jag att du ser bättre ut när du vägde typ 5-10 kg mera så du gör helt rätt i att ha det som mål inför nästa tävling. Lycka till :up:.
13 maj, 2006 at 02:13 #438775Anonym anvandareMemberKrabban där var bland de bättre bilder jag sett på dig hittils.:up:
Ser ut att ha vuxit på hela överkroppen. Helst axlarna och armarna.
13 maj, 2006 at 08:54 #438776Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Roligt att du gillar min inställning till tävling:D
Men den kanske inte är unik för de flesta vill kanske tävla i första hand för att mäta sig med andra och för att se om de kan hävda sig mot dessa hmm men jag vet ju inte hur andra tänker där men tror det är så i alla fall:what:Bland byggarna känns det som om de flesta vill möta fler av de bästa eller de som är av ”lagom” klass jämfört medden egna kapaciteten – alltså tänker ungefär som du. Däremot har det varit en tydlig trend bland fitnessaspiranterna att en och annan önskat en gren utan chins, en hinderbana utan hopp, rodd 75 sekunder, fysikrond utan ryggposering etc – man vill slippa det man inte är bra på och gärna ha ett moment där man kan dominera. Nu raljerar jag en smula, men det är inte få mail, telefonsamtal och livesamtal som jag haft angåënde detta de senaste åren. Även på en del forum har det varit ganska många såna önskemål.
15 maj, 2006 at 21:28 #438777Anonym anvandareMemberROBERT_YOUNAN wrote:ser bra ut:up:Tack Robert:emo-thumb
15 maj, 2006 at 21:30 #438778Anonym anvandareMemberMorris wrote:Så jäkla kul att följa dig, riktigt bra läsning och en enooooooooooooorrrmmt stor och bra insatts, helt sjukt bra. Du skall verkligen vara stolt.Precis som du själv skriver så tycker jag att du ser bättre ut när du vägde typ 5-10 kg mera så du gör helt rätt i att ha det som mål inför nästa tävling. Lycka till :up:.
Blir glad av att du tycker det är roligt att läsa i min tråd och det gör mig stolt att du tycker det är roligt att läsa den:up:
15 maj, 2006 at 21:38 #438779Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Krabban där var bland de bättre bilder jag sett på dig hittils.:up:Ser ut att ha vuxit på hela överkroppen. Helst axlarna och armarna.
Tror att det är som du säger faktiskt och det som talar för att det är så är att mina armar var 51.5 cm kalla när jag mätte dem i söndags och det borde vara ca 53 cm med pump och det ska jag ta reda på det nästa armpass och de har de bara varit så stora när jag vägt 10 kilo mer än vad jag gör nu så de har nog blivit större tror jag:D
Och för axlarnas del så har jag nog blivit starkare i varenda övning så det borde ha blivit bättre de med tror jag.
Tack för din åsikt om mig:up:15 maj, 2006 at 21:41 #438780Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Bland byggarna känns det som om de flesta vill möta fler av de bästa eller de som är av ”lagom” klass jämfört medden egna kapaciteten – alltså tänker ungefär som du. Däremot har det varit en tydlig trend bland fitnessaspiranterna att en och annan önskat en gren utan chins, en hinderbana utan hopp, rodd 75 sekunder, fysikrond utan ryggposering etc – man vill slippa det man inte är bra på och gärna ha ett moment där man kan dominera. Nu raljerar jag en smula, men det är inte få mail, telefonsamtal och livesamtal som jag haft angåënde detta de senaste åren. Även på en del forum har det varit ganska många såna önskemål.Kan inget om fitness eller vet hur de tänker eller känner någon som tävlar i det men du har säkert rätt i vad du skriver tror jag:emo-thumb
16 maj, 2006 at 22:05 #438781Anonym anvandareMemberBra bröst pass idag och det kändes bra även när vikterna blev tunga och på de sista repsen i de olika seten:D
Och det är ett gott tecken för mig och det lossnar nog lite igen i träningen jipppiiii;)
Tog lite bilder idag igen hmmm postar kanske lite ofta men vad gör man inte för att vara tråkig:o16 maj, 2006 at 22:12 #438782Anonym anvandareMemberFick ochså bra pump i tuttarna och får väll erkänna att de har jag nog lättast för att träna och jag gick på 65 kg hantlarna i min andra övning som var lutande hantelpress och jag lyckades göra 6 eller 7 reps på dem hmmm tappade räkningen men tror det var 7 i allafall och det är bra för mig men det är ju inte styrka som ligger först som val för mig eller som jag är ute efter men glad ändå Oj fel bild
16 maj, 2006 at 22:15 #438783Anonym anvandareMemberhär är rätt i stället:yahoo:
17 maj, 2006 at 20:08 #438784Anonym anvandareMemberxRickardx wrote:jävla mycket vatten du håller i ansiktet, men bra form gemfört med tidigareShiiiiiiit har jag vatten skalle:o
Roligt att du tycker min form blivit bättre:up:17 maj, 2006 at 20:12 #438785Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Rätt sjuka främre axlar du hade… imponerande!!Fin fördelning mellan över-mitten-nedre bröst musklerna också!!
Tycker fortfarane du bör försöka lägga på bra med massa på yttre-tricepsen.
Du verkar lagt på dig ett par kilo muskler sedan förra fotot togs.
/Warrior
Roligt att du tycker mina axlar är bra då jag kämpat mycket med dem
Med min triceps har du rätt jag måste förbättra den men det gäller nog tyvärr hela min triceps som jag måste förbättra:(
Tänk om jag gått upp så mycket he he:P26 maj, 2006 at 20:26 #438786Anonym anvandareMemberDet har gått ännu en vecka till och början på denna vecka var kämpig för mig då jag nog pressat mig lite väl hårt i benpassen den sista tiden och det har gjort att jag blev lite sliten men de senaste 2 dagarna har det kännts mycket bättre igen och i dagens pass var det riktigt bra:D
En bild från dagens pass:bb: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.