Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,384 total)
  • Author

Tar en till och måste tebax till den formen och förbi den till ännu bättre och mycket jobb blir det framöver he he:nono:

Så äntligen äger jag sportsclub i Halmstad och jag ser stor potensial i gymet och ska försöka göra ett redan bra gym ännu bättre:p
    Har ju själv åkt till gymet o tränat på helger långt innan det var aktuellt att jag skulle köpa det och är jätte glad att jag fick den möjligheten att göra det:D
    Och framöver kommer jag stå många timmar bakom denna receptions disken hmm förlåt för att bilden är så mörk men jag är inte bra på att fota he he:nono:

Tar en gammal bild från gymet när man var i lite bättre form och dagsfärska får vänta lite hmmm undrar varför ha ha:(

Grymt stor :D Lycka till med träningen och det nya gymmet :)

Grattis till gymet :up:

Grattis till gymet Micke, får komma och gästträna där någon dag framöver och kolla in ditt nya ställe:up:

GRATTIS TILL GYMMET. VI ÅKER RUNT OCH TRÄNAR PÅ HELGERNA SÅ VI KANSKE TAR EN TUR FÖRBI EN HELG.:up:

laham wrote:
    Grattis till gymet :up:

Tack så jätte mycket:up:

BC-MAN wrote:
    Grattis till gymet Micke, får komma och gästträna där någon dag framöver och kolla in ditt nya ställe:up:

Du är välkommen och jätte roligt om folk från ljungby kommer hit ibland:up:

Jan Hansson wrote:
    GRATTIS TILL GYMMET. VI ÅKER RUNT OCH TRÄNAR PÅ HELGERNA SÅ VI KANSKE TAR EN TUR FÖRBI EN HELG.:up:

Tack o jätte skoj om ni tittar förbi och lycka till med din ny satsning vad det gäller träningen:emo-thumb

Lycka till med gymmet. Mvh/Fortress

Fortress wrote:
    Lycka till med gymmet. Mvh/Fortress

Tack så mycket:up:

Äntligen börjar man komma igång med träningen igen :p
    Övertagandet av Sportsclub har tagit nästan all min tid och inte mycket tid har jag haft över till att träna men känner att jag börjar hamna rätt i rutiner och det börja fungera bättre o bättre med allt och gymet är så pass bra att det vore väll fan om jag inte ska kunna bli bättre än någonsin tidigare här:ike:
    Ja ja det är många träningspass innan man e tebax men nu är jag igång igen och ger järnet framöver:bb:
    Får ju slänga med en bild he he:o

still growing strong, ser kul ut. Bara lite tränignsbilder från nya gymmet som saknas nu :D

Varför har man ett ”linne” när det ändå inte döljer något?:|

Mycket massa iaf!!

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.