Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2008 at 13:13 #439732Anonym anvandareMemberWorld War III wrote:Varför har man ett ”linne” när det ändå inte döljer något?
Mycket massa iaf!!
För att man måste ha något som täcker magen och hänger över axlarna på de många gym.
5 mars, 2008 at 17:24 #439733Anonym anvandareMemberlinne har man enbart för att dölja sin mage och visa sina bra delar
5 mars, 2008 at 17:53 #439734Anonym anvandareMemberDet var ett tag sen man såg dig på G. Lycka till med gymmet och framtida satsningar herr Micke!
5 mars, 2008 at 18:46 #439735Anonym anvandareMemberRichard B wrote:still growing strong, ser kul ut. Bara lite tränignsbilder från nya gymmet som saknas nuNär jag kommer igång igen så kanske det kommer he he:emo-thumb
5 mars, 2008 at 19:09 #439736Anonym anvandareMemberWorld War III wrote:Varför har man ett ”linne” när det ändå inte döljer något?Mycket massa iaf!!
Hmmm fattar inte vad du menar men bär du dina kläder för att dölja din kropp?:yikes::nono:
När jag tränar bär jag kläder som är funktionella och som är bekvämma att träna i och sen har jag inget behov av att visa min kropp på gymet utan gör det när jag tävlar i stället, Fast o andra sidan skäms jag inte för att jag kanske har lite mer muskler än genomsnittet:frust:5 mars, 2008 at 19:14 #439737Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:För att man måste ha något som täcker magen och hänger över axlarna på de många gym.Är du i form syns det på hela kroppen och lika dant om du inte är det och det går inte att dölja med att ha ett plagg som döljer magen:nono:
Fast är du smal o klen kan du ju dölja det med 10 tröjor5 mars, 2008 at 20:18 #439738Anonym anvandareMemberRichard B wrote:linne har man enbart för att dölja sin mage och visa sina bra delarSå säger man när man inte förstår något och inte vet vad som är bra eller dåligt.
Tror du verkligen att man tex kan dölja ett par pinnben i byxor eller att när man är fet med kläder eller att man är ojämnt byggd med att klä sig på ett visst vis nä nä så är det inte.
En dålig fysik syns hur du än gör och lika så en bra går inte att dölja :frust:5 mars, 2008 at 20:20 #439739Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Det var ett tag sen man såg dig på G. Lycka till med gymmet och framtida satsningar herr Micke!Tack så mycket :emo-thumb
Nu är det full rulle igen framöver8)6 mars, 2008 at 15:44 #439740Anonym anvandareMemberLugna sig lite nu Menade bara lite skämtsamt att det var väldig urringning:p . Att du har det för att det är ”funktionellt” och inte för att du onanerar uppe i tanken till din kropp i spegeln tror jag inte ett dugg på
6 mars, 2008 at 21:13 #439741Anonym anvandareMemberWorld War III wrote:Lugna sig lite nu Menade bara lite skämtsamt att det var väldig urringning. Att du har det för att det är ”funktionellt” och inte för att du onanerar uppe i tanken till din kropp i spegeln tror jag inte ett dugg påHmm nä skulle jag få för mig att göra det så finns det helt klart bättre personer att tänka eller titta på 😀
28 mars, 2008 at 20:57 #439742Anonym anvandareMember5 dagar av bättre ätande och hårdare träning igen och nu börjar det vända lite och gå åt rätt håll igen känner jag:pop:
Vikten har i alla fall hoppat ner från 115,5kg till 114kg i kväll och inte är det så mycket men lite i alla fall.
Tog en bild efter dagens armpass8)28 mars, 2008 at 21:02 #439743Anonym anvandareMemberTar en till som avslöjar att man är i tävlingform ha ha:whistle:
Ja ja det ska bli bättre framöver känner att gymet har allt jag behöver för att jag ska bli bättre än någonsin tidagare hmm ok ni kan ta det som ett löfte från mig he he:ike:28 mars, 2008 at 21:39 #439744Anonym anvandareMemberStor ! hur många år haru tränat ?
29 mars, 2008 at 14:13 #439745Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Stor ! hur många år haru tränat ?Vääääldigt länge över 20 år shiiit:yikes::emo-thumb
29 mars, 2008 at 14:21 #439746Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Vääääldigt länge över 20 år shiiit:yikes::emo-thumbKänns bra att höra så man vet att man har lite tid på sig att bli stor
hur gammal var du när du börja ? och vad vägde du ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.