Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 1,384 total)
  • Author

grov! :emo-thumb

har du tänkt tävla detta året? isåfall var`? ser inte liten ut på bilden ju riktigt bra:emo-thumb

Hur får du till ditt leende på korten micke? =)

Kör hårt!

Mvh

Ska bli trevligt att börja träna i Halmstad känner ja :)

Grymma armar! Bra jobbat!

Oggelit0 wrote:
    Känns bra att höra så man vet att man har lite tid på sig att bli stor :)

hur gammal var du när du börja ? och vad vägde du ?

Första gången jag tränade på ett gym var 1982 men det var inte så alvarligt då och hade delvis uppehåll fram till 1985 med styrketräningen p.g.a att jag utövade andra sporter och tävlade tex i boxning under den tiden.
    Va rent ut sagt skit smal då och tävlade i lätt mellan vikt och vägde 67,5kg till mina 187cm hmm du kan ju räkna ut själv då hur jag såg ut ha ha:o
    Tror att jag hade ca 30-32 cm i armar då ha ha jämfört med 54 cm när de varit som störst de senaste åren:yikes:

Richard B wrote:
    grov! :emo-thumb

Tack men det beror nog på vad man jämför med he he:nono:
    Å andra sidan storlek är inte det jag lägger mest energi på att få utan kämpar mest för jämnhet o kvalitet i min fysik och vill helst ha mer av det och anpassar träning mm efter det målet:up:

mickebodyb wrote:
    Första gången jag tränade på ett gym var 1982 men det var inte så alvarligt då och hade delvis uppehåll fram till 1985 med styrketräningen p.g.a att jag utövade andra sporter och tävlade tex i boxning under den tiden.
    Va rent ut sagt skit smal då och tävlade i lätt mellan vikt och vägde 67,5kg till mina 187cm hmm du kan ju räkna ut själv då hur jag såg ut ha ha:o
    Tror att jag hade ca 30-32 cm i armar då ha ha jämfört med 54 cm när de varit som störst de senaste åren:yikes:

Okej.skulle vara kul med en gemförelse bild på nu och då haha :up:

liddell wrote:
    har du tänkt tävla detta året? isåfall var`? ser inte liten ut på bilden ju riktigt bra:emo-thumb

Är sugen på att ta revanch på min sista tävling och katastroff peakning sista veckan inför den.
    Det är ju fan att man e så korkad att man har lyckas med att sabba formen 3 gånger nu ha ha :D
    Är jätte sugen att tävla i år igen men måste ju samtidigt inse att jag faktiskt inte har varken ätit bra eller tränat bra de sista 5 månaderna och vill va bättre för varje tävling o vi får se om jag hinner bli det redan i år är ju igång igen nu och tror jag kommer tebax snabbt men vi får se.
    Smyger lite till med vilken tävling det i så fall blir he he:whistle:

Daniel Gustavsson wrote:
    Hur får du till ditt leende på korten micke? =)

Kör hårt!

Mvh

ÄÄÄÄ du vet Daniel träning träning det är det enda som hjälper och nu sitter det där klockrent he he:nod
    O hjälper inte det så tittar jag bara på mitt saldo på bank kontot:yikes:
    Och kör hårt behöver jag inte säga till dig att göra för det syns att du gör det och jag är imponerad av dina framsteg de sista åren så fortsätt så:nod:emo-thumb

Tommy Karlsson wrote:
    Ska bli trevligt att börja träna i Halmstad känner ja :)

Japp det är fiiint de du o ja trivs skitbra här och känner mig jätte glad att jag köpte sportsclub :pop::D

StefanSvärd wrote:
    Grymma armar! Bra jobbat!

He he tack men kör inte dem så mycket utan sliter hela tiden med mina vader i stället:D

Oggelit0 wrote:
    Okej.skulle vara kul med en gemförelse bild på nu och då haha :up:

Har postat det för länge sedan i tråden men inte kul o se sig själv som tunnis du:nono:

mickebodyb wrote:
    Har postat det för länge sedan i tråden men inte kul o se sig själv som tunnis du:nono:

okej får väl kika lite bakåt i tråden efter bilderna .vad mäter låren ?

Oggelit0 wrote:
    okej får väl kika lite bakåt i tråden efter bilderna .vad mäter låren ?

Mätte de nu för visste inte vad de var och har inte mätt dem på jätte länge(De va 72cm):what:

Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.