Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,384 total)
  • Author
    mickebodyb wrote:
    Mätte de nu för visste inte vad de var och har inte mätt dem på jätte länge(De va 72cm):what:

Okej tack för mätningen ..:what: ska det inte vara en sådan istället :up:

Oggelit0 wrote:
    Okej tack för mätningen ..:what: ska det inte vara en sådan istället :up:

Jo haha blev bara fundersam över måttet sorry blev lite fel där:up:

Sent på kvällen helt själv på gymet och vad gör man kör asa tunga knäböj mm ha ha är man störd i huvet eller:yikes:
    Men det är ändå rätt gott för man är själv och skiten måste upp och man kan bara lita på sig själv.
    Börja pressa mig hårt på gymet igen och jag avslutade med utfallsgång med hantlar genom hela gymet och det kanske inte syns men spyan hänger i halsen på bilden:D

mickebodyb wrote:
    Sent på kvällen helt själv på gymet och vad gör man kör asa tunga knäböj mm ha ha är man störd i huvet eller:yikes:
    Men det är ändå rätt gott för man är själv och skiten måste upp och man kan bara lita på sig själv.
    Börja pressa mig hårt på gymet igen och jag avslutade med utfallsgång med hantlar genom hela gymet och det kanske inte syns men spyan hänger i halsen på bilden:D

Är inte livet underbart?

Richard B wrote:
    Är inte livet underbart?

Jo faktiskt:p

Ser bra ut Nylander! Du håller en riktigt sjysst form på benen vad det verkar. Du skulle kanske behöva ett hopp in i grillen, så du får lite färg på kroppen :D

Hur tungt är det när du skriver ”tunga knäböjjar”? Vore intressant att veta vad du tränar på för några vikter :)

Salus wrote:
    Ser bra ut Nylander! Du håller en riktigt sjysst form på benen vad det verkar. Du skulle kanske behöva ett hopp in i grillen, så du får lite färg på kroppen

Hur tungt är det när du skriver ”tunga knäböjjar”? Vore intressant att veta vad du tränar på för några vikter

Tack känner att det går bra med min träning nu och här finns många som håller hög nivå + bra stämning på gymmet så allt är i harmoni vilket är viktigt för mig och mina resultat:D
    Sen vad det gäller färgen äää va fan det finns ju pro tan o dream tan :P
    Tunga vikter för mig i knäböj var igår 10x160kg men tänker inte vikter utan försöker göra kvalitets reps i stället och kan lika väl köra på 120-140kg och göra det så det känns lika tungt nästa gång och jag försöker att inte mäta min prestation med vikter utan med känslan i benen efter passet.
    Och den va bra kan jag säga:(:D

Ser ju inte ens svettig ut Micke :D

Tommy Karlsson wrote:
    Ser ju inte ens svettig ut Micke :D

Eee ja inte heller kallt på gymmet vetu:nono::whistle:

mickebodyb wrote:
    Eee ja inte heller kallt på gymmet vetu:nono::whistle:

haha okej, när ja själv kör ben så sprutar svetten :p aningen varmt på gymmet men ändå:D

Tommy Karlsson wrote:
    haha okej, när ja själv kör ben så sprutar svetten :p aningen varmt på gymmet men ändå:D

Ha ha det problem lider inte jag av kan jag säga dig är alltid kall o det tar lång tid för mig att få upp värme i kroppen och ännu värre blir det när jag äter bara bra mat och inget skräp.
    Gillar bäst när det är 30 grader varmt på gymmet och sommaren är min bästa tid för att få bra resultat i min träning:up:

mickebodyb wrote:
    Ha ha det problem lider inte jag av kan jag säga dig är alltid kall o det tar lång tid för mig att få upp värme i kroppen och ännu värre blir det när jag äter bara bra mat och inget skräp.
    Gillar bäst när det är 30 grader varmt på gymmet och sommaren är min bästa tid för att få bra resultat i min träning:up:

Jaha det var därför de va så jäkla varmt på gymmet igår :p

Skämtåsido, ser massivt ut både på bild och i verkligheten, fortsätt så med gymmet och träningen :up:

Cuttan wrote:
    Jaha det var därför de va så jäkla varmt på gymmet igår :p

Skämtåsido, ser massivt ut både på bild och i verkligheten, fortsätt så med gymmet och träningen :up:

Tack he he ska värma upp grejorna i kväll med med lite rygg träning:emo-thumb

haha ja kommer att dö av värmen på SCH alltså? :)

Tommy Karlsson wrote:
    haha ja kommer att dö av värmen på SCH alltså? :)

Nädå värmen är ens bästa vän:p8)

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.