Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 april, 2008 at 20:25 #439777Anonym anvandareMember
hahaha jo kanske det, men men, svetten hör till inte sant?
3 april, 2008 at 20:35 #439778Anonym anvandareMemberTommy Karlsson wrote:hahaha jo kanske det, men men, svetten hör till inte sant?Kommer det någon liten droppe av den så känns det helt klart bättre he he:nod
3 april, 2008 at 22:18 #439779Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Kommer det någon liten droppe av den så känns det helt klart bättre he he:nodhahaha
8 april, 2008 at 00:03 #439780Anonym anvandareMemberHej o hopp sent bröstpass igen och jag kan ju säga att man är inte tuff när man är helt ensam på gymmet o ska köra bänk och även om det inte är jätte mycket på stången (130-140kg):o
Så vill man ju inte bli liggandes med det på bröstet he he:DEn lite bild från dagens pass:yikes:8 april, 2008 at 00:06 #439781Anonym anvandareMemberVikten är 113,5kg men hoppas på ner lite till denna veckan:|
8 april, 2008 at 00:08 #439782Anonym anvandareMemberEn till
8 april, 2008 at 00:12 #439783Anonym anvandareMemberÄr det en tvätt bräda nä det ser nog mer ut som en dålig torktumlare he he:D
Det ska inte bli nått mums mums mer denna veckan så kanske är det lite bättre nästa vecka:pop::nono:8 april, 2008 at 01:28 #439784Anonym anvandareMemberBlir bra det här, Micke!
Tycker redan att densiteten på dina pecs är tillbaka, sidtutten är mest bara galen! :emo-thumb
mickebodyb wrote:Är det en tvätt bräda nä det ser nog mer ut som en dålig torktumlare he he:D
Det ska inte bli nått mums mums mer denna veckan så kanske är det lite bättre nästa vecka:pop::nono:8 april, 2008 at 13:06 #439785Anonym anvandareMemberHenkeThePeak wrote:Blir bra det här, Micke!Tycker redan att densiteten på dina pecs är tillbaka, sidtutten är mest bara galen! :emo-thumb
Tackom ligger på som en rem igen och försöker hitta tebax:drinks:
13 april, 2008 at 22:12 #439786Anonym anvandareMemberkeisersose wrote:Hur har det gått med Bodycenter? Har det slagit igen?
Pendlar du till Halmstad nu? (inte kul….gjorde det ett halvår, innan jag tog steget och flyttade dit). Kanske man skulle byta gym nu när du tagit över….skall tänka på det….Nä det finns kvar men får klara sig utan mig nu.
Jag pendlar bara någon dag i veckan och åker bara i regel hem på helgerna och resterande dagar sover jag i Halmstad då jag har en lägenhet där med.
Skulle gärna göra som du och flytta till Halmstad på heltid och kanske gör jag det någon gång framöver.
Och om du ska byta gym tja vi kan ju säga så här att långt innan det var aktuellt att jag skulle köpa sportsclub så åkte jag från Ljungby nästan varje helg för att träna på sportsclub;)
Och detta gjorde jag för att det var mycket bättre utrustning där och för att jag gillade gymet och då ska du veta att jag är kräsen när det gäller vilket gym jag ska träna på he he:D
Och jag är övertygad om att jag kommer kunna bli bättre än jag någonsin tidigare varit nu när jag tränar här.
I vilket fall som helst är du välkommen in o titta på det och så får vi se om du tycker som jag:up:14 april, 2008 at 00:00 #439787Anonym anvandareMemberhaha, jag som har svårt å tänka mig ett bättre ställe att bygga på än BC. Kanske lite plats ibland, men annars ser ajg inget som helst fel på stället, kanske om 5-kiloshantlarna som länge vart borta länge hade kommit till rätta igen, hehe. Lycka till me de nya gymet Micke:emo-thumb
14 april, 2008 at 05:33 #439788Anonym anvandareMembermenige biceps wrote:haha, jag som har svårt å tänka mig ett bättre ställe att bygga på än BC. Kanske lite plats ibland, men annars ser ajg inget som helst fel på stället, kanske om 5-kiloshantlarna som länge vart borta länge hade kommit till rätta igen, hehe. Lycka till me de nya gymet MickeDet finns8)
5-kiloshantlar kör du med dem:what::nono:
Tack:up:15 april, 2008 at 23:01 #439789Anonym anvandareMembernjae, men tanken var god va?
16 april, 2008 at 15:31 #439790Anonym anvandareMembermenige biceps wrote:njae, men tanken var god va?Ja det var den verkligen he he:up:
2 maj, 2008 at 16:35 #439791Anonym anvandareMemberTycker du ser vassare varje dag som går nu Micke!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.