Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,384 total)
  • Author
    Per C wrote:
    Tycker du ser vassare varje dag som går nu Micke!!

Tack:up:
    Blir nog lite hårdare hela tiden trots att det är noll cardio för mig nu och kommer väl lite närmare ett bra utgångsläge för att kunna göra en satsning mot en tävling igen om jag får tid över så det går att göra en sådan he he:p

Är väl dax för ny bild igen och vikten är nere på 112kg så har gått ner lite till o det går sakta men säkert neråt i vikt:)
    Förlåt för att bilderna är lite dåliga men har tagit dem med självutlösaren hmm:what:
    Ja ja här är första kabooom:bb:

har duktigt ont i benen sedan förra passet hoppas de växer då he he:ike:

Det ser de verkkligen ut som de gör Micke, grymt:up:

BC-MAN wrote:
    Det ser de verkkligen ut som de gör Micke, grymt:up:

Tack :up:
    Gymmet i Halmstad gör mig gott tror jag he he.
    Hoppas att din egen träning funkar bra med.
    Hmmm ser ju inga från Ljungby längre då jag aldrig är på gymmet där så vet inget om hur det går för folk o deras träning där:what:

mickebodyb wrote:
    Hmmm ser ju inga från Ljungby längre då jag aldrig är på gymmet där så vet inget om hur det går för folk o deras träning där:what:

Ser bra ut Micke!

När tävlar du nästa gång?

Salus wrote:
    Ser bra ut Micke!

När tävlar du nästa gång?

Har inte bestämt mig ännu men blir det nått blir det Sm eller Lucia classic fast när vet jag inte.
    Fast min träning går bra o jag har inga skador o trivs med livet så de bitarna är ju på plats så får jag sug så är det bara att köra.
    Under tiden tills jag bestämt mig jobbar jag med svagheter och för att få mer jämnhet o kvalitet i min fysik o mer massa är inte nått jag ser som mitt främsta mål.
    Fast mitt gym har prio ett nu och jag har en hel del till att göra där så innan allt det är färdigt blir det inget.
    Men jag tränar på hela tiden o lurar i vassen:p:dance:

mickebodyb wrote:
    Har inte bestämt mig ännu men blir det nått blir det Sm eller Lucia classic fast när vet jag inte.
    Fast min träning går bra o jag har inga skador o trivs med livet så de bitarna är ju på plats så får jag sug så är det bara att köra.
    Under tiden tills jag bestämt mig jobbar jag med svagheter och för att få mer jämnhet o kvalitet i min fysik o mer massa är inte nått jag ser som mitt främsta mål.
    Fast mitt gym har prio ett nu och jag har en hel del till att göra där så innan allt det är färdigt blir det inget.
    Men jag tränar på hela tiden o lurar i vassen:p

Kul att höra!

Ska ta mig upp till halmstad någon dag och hälsa på, du vet vem jag är :) Förresten tycker jag det ser ut som dina lår/vader är där du lägger krutet för tillfället, även om det är lite svårt att se vaderna på kortet.

(finns det alaska pollock att äta i vassen eller?)

Kan tänka mig detta, inte fel att byta miljö ibland.
    Måste köra över någon dag framöver när de finns tid och gästträna lite:)
    Jodå har börjat ta tag i träningen igen, varit mycket skit på sista tiden men man måste ju komma i en hyfsad form till sommaren iallfall så att man slipper gömma sig:p

mickebodyb wrote:
    Salus wrote:
    Kul att höra!

Ska ta mig upp till halmstad någon dag och hälsa på, du vet vem jag är Förresten tycker jag det ser ut som dina lår/vader är där du lägger krutet för tillfället, även om det är lite svårt att se vaderna på kortet.

(finns det alaska pollock att äta i vassen eller?)

Nej jag vet inte vem du är men kanske får reda på det snart då ha ha och du är välkommen hit:emo-thumb
    Japp det är prio på det så du har helt rätt.
    Kommer aldrig att stoppa det i min mun igen :nono::D

BC-MAN wrote:
    Kan tänka mig detta, inte fel att byta miljö ibland.
    Måste köra över någon dag framöver när de finns tid och gästträna lite:)
    Jodå har börjat ta tag i träningen igen, varit mycket skit på sista tiden men man måste ju komma i en hyfsad form till sommaren iallfall så att man slipper gömma sig:p

Nä kan vara bra tror jag mig har det gjort gott i alla fall:D
    Kör hårt och du är välkommen ner till mig:up:

Ser grymt ut micke!

Timpa wrote:
    vill bara säga Micke att du e grym och din tråd är riktigt bra

Tack så jätte mycket:emo-thumb
    Jag hoppas att det lyser igenom att bodybuilding verkligen är något jag gillar och har tyckt om i mer än 20år och kanske är det därför du gillar min tråd hmmm hoppas det:D

MATTI wrote:
    Ser grymt ut micke!

Tack så mycket snällt sagt:up:

kul läsning i din tråd, ska bli skoj att följa din väg till den tävling som nu blir den nästa, verkar va ett fräscht gym du öpnat oxå:-)

Ps hoppas du har natures best drycker o bars i dina kylar annars tycker jag du tar o pm ar mig så ordnar vi det:-*)

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.