Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,384 total)
  • Author
    Anders Carlsson wrote:
    kul läsning i din tråd, ska bli skoj att följa din väg till den tävling som nu blir den nästa, verkar va ett fräscht gym du öpnat oxå:-)

Ps hoppas du har natures best drycker o bars i dina kylar annars tycker jag du tar o pm ar mig så ordnar vi det:-*)

Tackar och visst gymet är mycket bra tror jag och jag är mycket glad att jag fick möjligheten att köpa det.
    Och jag jobbar hårt hela tiden för att göra det ännu bättre :D
    Har faktiskt inte deras drickor o bars men vem vet snart står de kanske där he he:emo-thumb

Sent ryggpass idag men är man tokig så är man ha ha:p
    En bild från passet:pop:

Tar en bild till:pop:

mickebodyb wrote:
    Tar en bild till:pop:

massiva axlar och armar…piska lår, hamstrings och vader.

commando1980 wrote:
    massiva axlar och armar…piska lår, hamstrings och vader.

Tack jag piskar lår o vader och har lagt prio på dessa muskelgrupper de senaste åren:emo-thumb
    Men anser själv att vader o hamstrings är svagheter för mig och att framsida lår inte är en lika stor svaghet men å andra sidan allt kan bli bättre:D
    Tar med en bild så vi ser det vi pratar om:up:

mickebodyb wrote:
    Tack jag piskar lår o vader och har lagt prio på dessa muskelgrupper de senaste åren:emo-thumb
    Men anser själv att vader o hamstrings är svagheter för mig och att framsida lår inte är en lika stor svaghet men å andra sidan allt kan bli bättre:D

fy fan va köttigt!

+1

Blanca wrote:
    fy fan va köttigt!

Tack och är det du på din avatar så har du förbättrat dig mycket bra jobbat i så fall:emo-thumb

Tommy Karlsson wrote:
    +1

Tackar tackar:up:

mickebodyb wrote:

sant, tycker att du förbättrat framsida lår!

vilka övningar använder du för tillfället för att förbättra hamstrings och vader? och hur ser upplägget ut?

mickebodyb wrote:
    Tack och är det du på din avatar så har du förbättrat dig mycket bra jobbat i så fall:emo-thumb

Tack kul att höra:) det är inte lätt att se skillnad själv.

Kanske kommer till gymmet ditt om någon vecka! börjar ju närma sig lov nu.:up:

commando1980 wrote:
    sant, tycker att du förbättrat framsida lår!

vilka övningar använder du för tillfället för att förbättra hamstrings och vader? och hur ser upplägget ut?

Tack:up:
    Jag kör inte efter nått fast program utan varierar mycket mellan olika övningar fast 2 maskiner på gymet är jätte bra för mig(Nordic gyms sittande legcurl och cybex hävarms maskin som man halvligger i):up:

Blanca wrote:
    Tack kul att höra:) det är inte lätt att se skillnad själv.

Kanske kommer till gymmet ditt om någon vecka! börjar ju närma sig lov nu.:up:

Kul om du kommer och du är välkommen till mig:up:

Grym utveckling. Du ser inte ut som samma person från din första bild, när du är bulkad :) Hur länge har du tränat ?

mvh

Benjamin_fj wrote:
    Grym utveckling. Du ser inte ut som samma person från din första bild, när du är bulkad :) Hur länge har du tränat ?

mvh

Tack:up:
    Jag har tränat väldigt länge i över 20 år nu men först de senaste åren har jag kommit på vad som funkar för mig och i och med det bättre resultat.
    Och räknar kallt med att vara som bäst i 50-55 års åldern och tror det är fullt möjligt:D
    Slänger med en bild från när jag precis börjat o träna ha ha:o

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.