Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 maj, 2008 at 00:57 #439807Anonym anvandareMemberAnders Carlsson wrote:kul läsning i din tråd, ska bli skoj att följa din väg till den tävling som nu blir den nästa, verkar va ett fräscht gym du öpnat oxå
Ps hoppas du har natures best drycker o bars i dina kylar annars tycker jag du tar o pm ar mig så ordnar vi det:-*)
Tackar och visst gymet är mycket bra tror jag och jag är mycket glad att jag fick möjligheten att köpa det.
Och jag jobbar hårt hela tiden för att göra det ännu bättre
Har faktiskt inte deras drickor o bars men vem vet snart står de kanske där he he:emo-thumb8 maj, 2008 at 01:04 #439808Anonym anvandareMemberSent ryggpass idag men är man tokig så är man ha ha:p
En bild från passet:pop:8 maj, 2008 at 01:11 #439809Anonym anvandareMemberTar en bild till:pop:
8 maj, 2008 at 13:55 #439810Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Tar en bild till:pop:massiva axlar och armar…piska lår, hamstrings och vader.
8 maj, 2008 at 14:23 #439811Anonym anvandareMembercommando1980 wrote:massiva axlar och armar…piska lår, hamstrings och vader.Tack jag piskar lår o vader och har lagt prio på dessa muskelgrupper de senaste åren:emo-thumb
Men anser själv att vader o hamstrings är svagheter för mig och att framsida lår inte är en lika stor svaghet men å andra sidan allt kan bli bättre:D
Tar med en bild så vi ser det vi pratar om:up:8 maj, 2008 at 14:51 #439812Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Tack jag piskar lår o vader och har lagt prio på dessa muskelgrupper de senaste åren:emo-thumb
Men anser själv att vader o hamstrings är svagheter för mig och att framsida lår inte är en lika stor svaghet men å andra sidan allt kan bli bättre:D
Tar med en bild så vi ser det vi pratar om:up:fy fan va köttigt!
8 maj, 2008 at 15:55 #439813Anonym anvandareMember+1
8 maj, 2008 at 23:17 #439814Anonym anvandareMemberBlanca wrote:fy fan va köttigt!Tack och är det du på din avatar så har du förbättrat dig mycket bra jobbat i så fall:emo-thumb
8 maj, 2008 at 23:18 #439815Anonym anvandareMemberTommy Karlsson wrote:+1Tackar tackar:up:
9 maj, 2008 at 10:47 #439816Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Tack jag piskar lår o vader och har lagt prio på dessa muskelgrupper de senaste åren:emo-thumb
Tar med en bild så vi ser det vi pratar om:up:sant, tycker att du förbättrat framsida lår!
vilka övningar använder du för tillfället för att förbättra hamstrings och vader? och hur ser upplägget ut?
9 maj, 2008 at 15:47 #439817Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Tack och är det du på din avatar så har du förbättrat dig mycket bra jobbat i så fall:emo-thumbTack kul att höra:) det är inte lätt att se skillnad själv.
Kanske kommer till gymmet ditt om någon vecka! börjar ju närma sig lov nu.:up:
9 maj, 2008 at 21:03 #439818Anonym anvandareMembercommando1980 wrote:sant, tycker att du förbättrat framsida lår!vilka övningar använder du för tillfället för att förbättra hamstrings och vader? och hur ser upplägget ut?
Tack:up:
Jag kör inte efter nått fast program utan varierar mycket mellan olika övningar fast 2 maskiner på gymet är jätte bra för mig(Nordic gyms sittande legcurl och cybex hävarms maskin som man halvligger i):up:9 maj, 2008 at 21:04 #439819Anonym anvandareMemberBlanca wrote:Tack kul att höra:) det är inte lätt att se skillnad själv.Kanske kommer till gymmet ditt om någon vecka! börjar ju närma sig lov nu.:up:
Kul om du kommer och du är välkommen till mig:up:
9 maj, 2008 at 21:37 #439820Anonym anvandareMemberGrym utveckling. Du ser inte ut som samma person från din första bild, när du är bulkad Hur länge har du tränat ?
mvh
10 maj, 2008 at 12:28 #439821Anonym anvandareMemberBenjamin_fj wrote:Grym utveckling. Du ser inte ut som samma person från din första bild, när du är bulkad Hur länge har du tränat ?mvh
Tack:up:
Jag har tränat väldigt länge i över 20 år nu men först de senaste åren har jag kommit på vad som funkar för mig och i och med det bättre resultat.
Och räknar kallt med att vara som bäst i 50-55 års åldern och tror det är fullt möjligt:D
Slänger med en bild från när jag precis börjat o träna ha ha:o -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.