Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,384 total)
  • Author

en del utveckling där:)

Låter bra micke :up:

20 år är en lång tid, det är grymt att du har orkat träna sål länge ! Det är faktist likadant för mig, jag har gymmat i ca 9 år. Jag tycker det är först nu på de sista 4 månaderna, som jag har hittat ett perfekt sätt att träna min kropp på :D

mvh

Tommy Karlsson wrote:
    en del utveckling där:)

Jo lite har nog hänt he he:up:

Benjamin_fj wrote:
    Låter bra micke :up:

20 år är en lång tid, det är grymt att du har orkat träna sål länge ! Det är faktist likadant för mig, jag har gymmat i ca 9 år. Jag tycker det är först nu på de sista 4 månaderna, som jag har hittat ett perfekt sätt att träna min kropp på :D

mvh

Då är vi ju lika på det viset:up:

Vad gör man en torsdags kväll tja har man inget bättre o göra kan man piska skiten ur ett par kassa vader o hamstrings:D

Har börjat köra dem flera gånger i veckan igen och har gett mig fan på att någon gång i livet ska vader o armar vara precis lika stora måttmässigt:P
    Och visst de har vuxit från att ha varit 40 cm i tävlingsform vid första tävlingen oj oj:o
    Till att vara 47.5cm efter passet i kväll och jämfört med mina armar som var 52.5 och 53cm mätta i början på denna veckan hmmm men de ser fortfarande piss ut men jag ska kämpa hårt med dem framöver och antingen växer de eller ryker de av ha ha:nono:

mickebodyb wrote:
    Vad gör man en torsdags kväll tja har man inget bättre o göra kan man piska skiten ur ett par kassa vader o hamstrings:D

Ser bra ut micke! fortsätt piska på!

Bra Häng på lårbiccen.:up:

Ska bli väldigt intressant att se dig på gymmet i halmstad i sommar!

Skönt att du fått igång träningen riktigt nu!

Mvh

mickebodyb wrote:
    Har börjat köra dem flera gånger i veckan igen och har gett mig fan på att någon gång i livet ska vader o armar vara precis lika stora måttmässigt:P
    Och visst de har vuxit från att ha varit 40 cm i tävlingsform vid första tävlingen oj oj:o
    Till att vara 47.5cm efter passet i kväll och jämfört med mina armar som var 52.5 och 53cm mätta i början på denna veckan hmmm men de ser fortfarande piss ut men jag ska kämpa hårt med dem framöver och antingen växer de eller ryker de av ha ha:nono:

Hur lägger du upp träningen då? Du kör inte tungt alla ”vad-dagarna” eller?

Har själv lite samma mål, jobbar som fan med vaderna, 2 gånger i veckan, lågreps kontra högreps.

Blanca wrote:
    Ser bra ut micke! fortsätt piska på!

Bra Häng på lårbiccen.:up:

Ska bli väldigt intressant att se dig på gymmet i halmstad i sommar!

Skönt att du fått igång träningen riktigt nu!

Mvh

Tack det ska jag;)
    Kul blir roligt att se dig med vi syns i sommar:up:

Salus wrote:
    Hur lägger du upp träningen då? Du kör inte tungt alla ”vad-dagarna” eller?

Har själv lite samma mål, jobbar som fan med vaderna, 2 gånger i veckan, lågreps kontra högreps.

Nä vill inte kalla det att jag kör tungt alla dagar utan jag kör ganska höga reps på vader och pressar mig som fan med dem men tungt nja det vet ja inte:up:

Sent pass igen o knäböj på kvällen är mumma:D
    Vikten lite ner till strax över 110kg:pop:

:) börjar bli riktigt fint :)

Tommy Karlsson wrote:
    :) börjar bli riktigt fint :)

Njaaa det börjar väl ta sig men jag gör ju ingen tävlingdiet eller kardio så får väl va nöjd:emo-thumb
    Fast det har ju varit bättre se bild:(

Haha fyfan ! Vi hörs till hösten micke föresten :) Fick tag på en lägenhet på Södra badvägen, hur ser det ut där?

Tommy Karlsson wrote:
    Haha fyfan ! Vi hörs till hösten micke föresten :) Fick tag på en lägenhet på Södra badvägen, hur ser det ut där?

Har åkt bil där nere någon gång o där är fint vad jag kan minnas och det är ju mycket semster boende där men nog lite fast boende med.
    Och till sportsclub kan jag tänka mig att det är ca 2-3 kilometer och i stort sett raka spåret in mot centrum o väldigt lätt att hitta därifrån:)
    Vi syns;)

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.