Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,384 total)
  • Author
    mickebodyb wrote:
    Har åkt bil där nere någon gång o där är fint vad jag kan minnas och det är ju mycket semster boende där men nog lite fast boende med.
    Och till sportsclub kan jag tänka mig att det är ca 2-3 kilometer och i stort sett raka spåret in mot centrum o väldigt lätt att hitta därifrån:)
    Vi syns;)

Låter fint:)

Kaaabooom:D
    Sent ryggpass igen och träning mm borde inte funka så bra som den gör med tanke på att jag lägger det mesta focus på gymet och saker som har att göra med det o träningen kommer lite i andra hand just nu.:what:
    Men kanske är det mycket att jag just nu har harmoni i mitt liv och allt känns så jävla rätt och att jag stormtrivs i Halmstad och på Sportsclub8)
    Jag längtar till den dagen jag är färdig med allt jag vill fixa på gymet och kan göra en tävling igen för jag tror det kommer bli riktigt najs att göra en sådan nu när jag har möjligheten att träna på detta gymet istället:P

Ser riktigt bra ut och kul att du är nöjd med gymmet! ska bli riktigt roligt att träna där i sommar kommer nog ner om 3-4 veckor och kör några pass!

kör hårt så länge!

Blanca wrote:
    Ser riktigt bra ut och kul att du är nöjd med gymmet! ska bli riktigt roligt att träna där i sommar kommer nog ner om 3-4 veckor och kör några pass!

kör hårt så länge!

Tack :up:
    Tycker det är jätte kul när det kommer folk från andra ställen o tränar på mitt gym :D
    Vi syns ha det så gott så länge mannen o kör hårt du me8)

Arnold pose mitt i natten på mitt lilla gym hmmm gymet är nog trevligare att titta på än mig men jag får väl att försöka hålla en hög lägsta nivå he he:yikes:

Ääää tar en till:pop:

Snygga kläder:D

Nice gymmet ser riktigt fräscht ut

Danne.v wrote:
    Snygga kläder:D

SKIT I KLÄDERNA!:P

Micke du har en sjuk massa! riktigt snyggt men av med brallorna så vi får se det fina hänget i låret!

Blanca wrote:
    SKIT I KLÄDERNA!:P

Micke du har en sjuk massa! riktigt snyggt men av med brallorna så vi får se det fina hänget i låret!

Okej8)

mickebodyb wrote:
    Okej8)

:P😛 riktigt snyggt

Ser jädrans bra ut Micke!!

mickebodyb wrote:
    Okej8)

nej fy fan nu går jag och lägger mig!

Bra häng!
    Har även jag problem med vader, baksida lår.
    Något speciellt du gjort för baksidan förutom att höjt en nivå kanske?

Mvh :emo-thumb

Härligt Micke! =)

Viewing 15 posts - 1,156 through 1,170 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.