Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 juli, 2008 at 22:42 #439867Anonym anvandareMember
Det ser ju riktigt bra ut på bilderna, någon tävling framöver?
14 juli, 2008 at 17:33 #439868Anonym anvandareMemberRazmeister899 wrote:Det ser ju riktigt bra ut på bilderna, någon tävling framöver?Det kommer det bli men inte i år nästa år troligtvis för suget blir bara större o större:smile-tb
Har för många bollar i luften nu för att kunna träna,äta,tävlings satsa så som man måste göra för att det ska bli bra och håller mig bara flytande men jag tappar inte så mycket även om jag tränar mindre o äter sämre för där ligger ju 20års träning i bagaget:p14 juli, 2008 at 21:12 #439869Anonym anvandareMemberJävlar va nice micke!! Jag är riktigt imponerad! Har suttit och läst igenom nu nästan allt som har blivit skrevet på denna tråden Skulle vara en ära om du kunde ge mig lite ”Deff tips” Jag är nästan ny inom träning och vill fördjupa mig mer, självklart ska man göra sin entré på denna sidan då!
Riktigt schysta bilder!
Mvh // Jones15 juli, 2008 at 18:40 #439870Anonym anvandareMemberHolyjones wrote:Jävlar va nice micke!! Jag är riktigt imponerad! Har suttit och läst igenom nu nästan allt som har blivit skrevet på denna tråden Skulle vara en ära om du kunde ge mig lite ”Deff tips” Jag är nästan ny inom träning och vill fördjupa mig mer, självklart ska man göra sin entré på denna sidan då!Riktigt schysta bilder!
Mvh // JonesTack så jätte mycket:up:
Du ska få ett deff tips som är enkelt o kortfattat men som nog är världens bästa(Ät kvalitet så blir din kropp kvalitet)och svårare än så är det inte och vad som är kvalitets mat i affären är inte svårt att lista ut.
Lycka till:p:emo-thumb15 juli, 2008 at 19:25 #439871Anonym anvandareMemberTack ska du ha Otroligt att även det minsta tips kan ge så mycket motivation Jag kör för tillfället bara på kyckling filé och grönsaker och en liten gnutta ris…till frukost havregrynsgröt och ett ägg, under dagen lite frukter..Det borde väll bli skitbra?
åter tack
17 juli, 2008 at 21:53 #439872Anonym anvandareMemberHolyjones wrote:Tack ska du ha Otroligt att även det minsta tips kan ge så mycket motivation Jag kör för tillfället bara på kyckling filé och grönsaker och en liten gnutta ris…till frukost havregrynsgröt och ett ägg, under dagen lite frukter..Det borde väll bli skitbra?åter tack
Svårt att säga men jag själv tror på ett jämnt flöde av alla näringssämnen under dygnet med lite mer runt omkring träningen och för mig är det viktigt med ett högt protein intag varje dag och det är väldigt stor skillnad från vad jag plockar näringsämnen från och svårt att förklara allt för dig hur jag tänker utan att skriva en hel uppsats;)
Fick bli lite armar ida och trots fjantvikterna och att de tränas sällan så har jag nog tappat minst på dem hmmm andvänder ju alltid fjantvikter ju så kan inte säga att det är orsaken till att de är lite sämre än vanligt ha ha*flex17 juli, 2008 at 21:55 #439873Anonym anvandareMemberTar en på armen med bättre topp med ha ha:ike:
17 juli, 2008 at 21:56 #439874Anonym anvandareMemberOch säger ni att jag har stökit på mitt kontor får ni en uppercut så pass upp
:nono:18 juli, 2008 at 15:53 #439875Anonym anvandareMember:DDu har ju alltid ordning på kontoret!
19 juli, 2008 at 10:38 #439876Anonym anvandareMemberPer C wrote::DDu har ju alltid ordning på kontoret!Njaa det vet i tusan de du:nono:
19 juli, 2008 at 21:40 #439877Anonym anvandareMemberStora armar som alltid men nu får du fan städa!!
20 juli, 2008 at 11:02 #439878Anonym anvandareMemberFidde_Mannen;569603 wrote:Stora armar som alltid men nu får du fan städa!! [/QUOTETack Fidde:up:
Det är redan gjort he he
Och hoppas träningen flyter på bra i Ljungby för dig :nod20 juli, 2008 at 12:43 #439879Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Och säger ni att jag har stökit på mitt kontor får ni en uppercut så pass upp
:nono:Varför har du handledsskydd på dig??
21 juli, 2008 at 16:29 #439880Anonym anvandareMemberGabonviper wrote:Varför har du handledsskydd på dig??För det är snyggt vad trodde du:yikes:
21 juli, 2008 at 20:57 #439881Anonym anvandareMemberpå fredag kommer jag,brossan och en polare och gäst tränar på ditt gym! ha d gött så länge så ses vi kanske då
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.