Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,384 total)
  • Author
    mickebodyb wrote:
    För det är snyggt vad trodde du:yikes:

Okey tyckte det var lite underligt att ha handledsskydd på sig när man inte är på gymmet, men det kanske är en fetisch du har..

Kör hårt :ph34r:

Gabonviper wrote:
    Okey tyckte det var lite underligt att ha handledsskydd på sig när man inte är på gymmet, men det kanske är en fetisch du har..

Hehe han är på gymmet dock, ser annars bra ut, gillar de långa bockskägget :emo-thumb

Blanca wrote:
    på fredag kommer jag,brossan och en polare och gäst tränar på ditt gym! ha d gött så länge så ses vi kanske då:)

Ja det gör vi ni är välkommna:up:

Gabonviper wrote:

Bilden är tagen på mitt kontor på gymmet så inget konstigt med det:D

Cuttan wrote:
    Hehe han är på gymmet dock, ser annars bra ut, gillar de långa bockskägget :emo-thumb

OOpppps du han svara för he he ja jäla snyggt va ha ha:D

Jag tränar,jobbar,äter mm och jag gör nästan allt på gymet och mitt gym är allt för mig så nu smällde jag dit logga o namn på armen ha ha:nono::pop:

Klockrent Micke!

Bra reklam på en stor arm!

Nästan så att man får lust att lägga ett bud o köpa gymmet bara för att jävlas med dig

Per C wrote:
    Klockrent Micke!

Bra reklam på en stor arm!

Ha ha tack nu är det bara andra armen kvar:emo-thumb

World War III wrote:
    Nästan så att man får lust att lägga ett bud o köpa gymmet bara för att jävlas med dig

Allt har ett pris ha ha men glöm inte att det är jag som äger gymet själv och samtidigt bestämmer priset på det o fiiiiii faaan du det blir inte billigt :p:nod

Ser bra ut Micke, Mkt bra gym + mkt stor arm :pop:

Cuttan wrote:
    Ser bra ut Micke, Mkt bra gym + mkt stor arm :pop:

Tack så mycket :p
    Jag ska jobba på att göra gymet ännu bättre tills nästa år och mig själv mycket bättre he he:up:

tränar på sportsclub, och älskar verkligen gymmet! nu blir det inte så mycket jag tränar där då hockeyn är i full gång och vi gymmar där.. Sportsclub halmstad är verkligen till att rekomendera! längtar till säsongen är över så jag kan komma och träna mer hos dig! ;)

Factory wrote:
    tränar på sportsclub, och älskar verkligen gymmet! nu blir det inte så mycket jag tränar där då hockeyn är i full gång och vi gymmar där.. Sportsclub halmstad är verkligen till att rekomendera! längtar till säsongen är över så jag kan komma och träna mer hos dig! ;)

Känns riktigt najs att du trivs på mitt gym:emo-thumb
    Och tack för dina snälla ord om gymet de gör mig jätte glad:D

Kaaaboooom träningen är igång igen o så är tråden med :nod
    Har nu tränat hårt i 2.5 vecka och muskelminnet finns där känner jag o vi får se hur det går framöver:pop:

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.