Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 november, 2009 at 14:43 #440002Anonym anvandareMemberSalus wrote:Hehhe, tänkte precis skriva något liknande
Kötta på hela vägen nu Nylander, det kommer gå skitbra!
Vi gör vårt bästa:up:
Vi plågar oss verkligen med att ätas tråkigt o det ska ju se tråkigt ut med ha ha kolla bilderna1 november, 2009 at 14:47 #440003Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Herr & Fru hård. Riktigt bra alltså.inga average svenssongrannar erat område har iallfall
Tack ha ha hmmm nä vi hittar inga lika dana i området hmm kanske svårt då vi samtidigt är 44-46 år gamla ha ha och det inte bor så mycket åldringar där:D
Fast kul har vi ha ha kolla nöjda vi är när vi ska äta:pop:1 november, 2009 at 14:50 #440004Anonym anvandareMemberJensa82 wrote:Det verkar ha hänt en hel del från ditt förra kort micke! NICEHänder mer på frugan tycker jag ha ha hmm hon har bättre gener då väl ha ha räfflor över allt vill med ha :nod
1 november, 2009 at 14:51 #440005Anonym anvandareMemberbonkeman wrote:Ser riktigt grymt ut, bra jobbat.Tack:emo-thumb
1 november, 2009 at 15:03 #440006Anonym anvandareMemberjoaquimnilsson wrote:Riktigt kul och inspirerande att se dig och er, living the lifestyle 100%! Bästa lyckönskningar till er i tävlandet!Kör hårt och må så gott!
Med vänliga hälsningar
Joaquim NilssonTack Jocke blir glad av att du önskar oss lycka till och som du själv vet krävs det mycket av en när det gäller att satsa på att tävla och när det gäller att göra allt själv eller som jag nu ihop med den jag älskar så är det mycket trevligt att kunna dela både det jobbiga med diet o det roliga om det skulle gå bra för någon av oss ( dvs dela framgången) om det blir någon sådan.
Det är alltid kul o se dig på gymet och att du tillhör modellen storlek större byggare råder det ingen tvivel om :up:
Önskar dig ochså all framgång i ditt fortsatta tävlande för det är du värd så länge som du orkat hålla på med detta.
Kör hårt Jocke så gör vi det samma ska piska skiten ur min pinn ben nu ha ha
Slänger med de 2 sista bilderna för idag :pop:2 november, 2009 at 14:10 #440007Anonym anvandareMemberFrugan din är ju redan klar
2 november, 2009 at 14:43 #440008Anonym anvandareMemberja här går det undan:up:
vad är det för god efterrätt ni har???? ge mig recept:Pfruga din är ju klar, bara att hålla formen:up:
2 november, 2009 at 18:38 #440009Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Frugan din är ju redan klarNä nä nä inte med mina mått mätt så är hon inte det men nästan :nono:
2 november, 2009 at 18:43 #440010Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:ja här går det undan
vad är det för god efterrätt ni har???? ge mig receptfruga din är ju klar, bara att hålla formen
He he ja du Henrik du vet ju vad ja sa om ätar dagar :nono:
Inga sådana så går det snabbt:emo-thumb
Ingen avancerad efterrätt ha ha bara kessalla,Jordgubbs fun light =godast o lite jordnötter mums fille babba :nod:p
Nä nä inte färdig med min mått mätt en bit kvar tills ja e nöjd ha ha stackars henne:what:2 november, 2009 at 19:59 #440011Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:He he ja du Henrik du vet ju vad ja sa om ätar dagar :nono:
Inga sådana så går det snabbt:
Ingen avancerad efterrätt ha ha bara kessalla,Jordgubbs fun light =godast o lite jordnötter mums fille babba
Nä nä inte färdig med min mått mätt en bit kvar tills ja e nöjd ha ha stackars henne:hahah :whistle:
ja det där kör jag på själv,blir nog att vispa ihop en sådan ”röra” ikväll:Dhoppas hon kör lika hårt med dig;)
3 november, 2009 at 16:26 #440012Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:hahah
ja det där kör jag på själv,blir nog att vispa ihop en sådan ”röra” ikväll:Dhoppas hon kör lika hårt med dig;)
Visst är det mums mums:pop:
Ha ha hon behöver inte köra med mig jag blir stressad så fort jag tittar på henne o ser hur hård hon är:yikes:
Måste bli hårdare ja me:D3 november, 2009 at 18:00 #440013Anonym anvandareMemberInte så vanligt att tjejer blir sådär hårda
3 november, 2009 at 19:10 #440014Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:Inte så vanligt att tjejer blir sådär hårdaNä helt klart har du rätt men varför vara som vanligt i bodybuilding handlar det om att utmärka sig o sticka ut och vara ovanlig :nod
Och hårdhet är ju en av sakerna som bedöms:up:13 november, 2009 at 19:35 #440015Anonym anvandareMemberTjolahopp här är en nytagen bild precis innan jag ska ut på gymet o köra mina ben nu ikväll:ike:
O en på maggen tagen för någon dag sen o vikten ligger på 110,6kg där hmmm dax o svällta ännu mer13 november, 2009 at 19:58 #440016Anonym anvandareMemberVäldigt bra form Micke!
Coolt med ådrorna på benen och snygga jack i magen! :up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.