Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,384 total)
  • Author

Det har gått nån vecka sen jag postade några bilder och postar idag igen några från dagens pass och jag var nog lite fylligare idag och lite mer vätske fylld igen men har varit tvungen att höja maten lite för fick känningar i mina fästen runt om kring mina knäskålar och det är skit med men inte mycket att göra något åt bara att hoppas det försvinner igen.
    Ibland får man ta ett steg tillbaka fast det är lite tråkigt för jag tyckte mina ben ökade mycket bra och anledningen var nog att jag gick 20 kg tyngre i knäböjen mot vad jag brukar ha men det kändes ju bra och jag kände mig stark men är huvudet dumt får kroppen lida:o

Dags vikten var lite mer än vad den brukar vara och var 115,5 kg innan träningspasset och jag tror inte jag har vägt så här mycket innan utan att ha sett mycket fetare ut men kanske är det önsketänkande he he:ike:

Fetare än så här vill ja inte bli så snart stryper vi ner på maten igen:yikes: :nono:

Har försökt att jämna min rygg hmmm hoppas jag har gjort det lite :what:

När jag gjorde latsbred på tävlingen såg det inte klokt ut 😮
    Såg ut som en puckel rygg för jag hängde för mycket framåt och måste öva mer på att göra den riktigare och att få båda sidorna mer jämn byggda hmm hoppas jag är på rätt väg men det är svårt tycker jag:(

Hade mitt bästa bröst pass någonsin idag och lyckades prestera rekord i stort sett varenda övning och då kan man ju inte annat än vara glad:p
    Här är mitt pass idag bänkpress 17×135 kg 8x155kg ,lutande hantel press 9x65kgs hantlarna, plan bänk hantel press 15×49 kgs hantlar, lutande hantel flyes 15×32 kgs hantlar, hantel flyes plan bänk 12×32 kgs hantlar dips breda dips ställningen kroppsvikt x max, smala dips ställning kroppsvikt x max och det var mumma.
    Körde sen lite axlar o triceps med hmmm är glad idag he he:dance:
    Slänger med en bild från dagens pass;)

bullis wrote:
    Jävla stark du var, trodde inte du var sååå stark :p

Tycker inte själv att jag är speciellt stark och är nog inte det heller om man jämför med dem som är det .
    Men o andra sidan så är det inte mitt mål att bli det heller för jag strävar efter att min träning ska belasta de muskel grupper jag vill och jag försöker göra rörelsen så jobbig som möjligt för mig.
    Men en viss styrke ökning får man ju på köpet ändå hela tiden:up:

de var inga dåliga bänkar minsann!! keep on rockin!!

Riktigt grymt! :emo-thumb

Muddler wrote:
    de var inga dåliga bänkar minsann!! keep on rockin!!

Tack jobbar hårt för att bli bättre hoppas jag lyckas med det och hittils har jag fått de framsteg jag räknat med och hoppas det fortsätter så för mig:up:

summerfit wrote:
    Riktigt grymt! :emo-thumb

Tack så mycket:emo-thumb

Tycker det börjar se riktigt bra ut. Inget fel på styrkan heller även om nu inte den är det primära målet.

Fortress wrote:
    Tycker det börjar se riktigt bra ut. Inget fel på styrkan heller även om nu inte den är det primära målet.

Tack kanske går det på rätt håll då hmmm hoppas det he he:emo-thumb

Har vart väldigt intressant att läsa din tråd. Bilder på före och efter är så inspirerande. Grymt stark är du mé. Följer dina trådar… lycka till i fortsättningen. Vi kanske ses!!

sockerconny wrote:
    Har vart väldigt intressant att läsa din tråd. Bilder på före och efter är så inspirerande. Grymt stark är du mé. Följer dina trådar… lycka till i fortsättningen. Vi kanske ses!!

Tack för dina snälla ord om mig och roligt att du tycker min tråd är bra:)
    Ses gör vi säkert på någon tävling framöver eller nått:up:

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.