Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 november, 2009 at 20:48 #440017Anonym anvandareMember
När jag är lika hård som du är jag nöjd!Shit asså…bra jobbat!
14 november, 2009 at 03:50 #440018Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Väldigt bra form Micke!
Coolt med ådrorna på benen och snygga jack i magen! :up:Tack Jonas:emo-thumb
Vill ha revanch och göra bättre ifrån mig denna gång :ph34r:14 november, 2009 at 03:51 #440019Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:När jag är lika hård som du är jag nöjd!Shit asså…bra jobbat!Tack:emo-thumb
14 november, 2009 at 09:08 #440020Anonym anvandareMemberFan va hårda ni börjar på att bli!
14 november, 2009 at 11:45 #440021Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Tjolahopp här är en nytagen bild precis innan jag ska ut på gymet o köra mina ben nu ikväll:ike:
O en på maggen tagen för någon dag sen o vikten ligger på 110,6kg där hmmm dax o svällta ännu merDu är verkligen en sann krigare:emo-thumb
Kommer aldrig glömma, då du snurrade runt på scen (LP).
Eller när du låg och spydde konstant på sm (du kom aldrig upp tror jag).
Total uttorkad och tömt dig för hårt:pJag har själv varit med det, fast då i 24-löpning.
Man måste vara stark, för att komma igen efter sådant.
:worship:15 november, 2009 at 11:50 #440022Anonym anvandareMemberJensa82 wrote:Fan va hårda ni börjar på att bli!Mmmm men där finns mer att plocka :yikes:
15 november, 2009 at 12:10 #440023Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Du är verkligen en sann krigare
Kommer aldrig glömma, då du snurrade runt på scen (LP).
Eller när du låg och spydde konstant på sm (du kom aldrig upp tror jag
Total uttorkad och tömt dig för hårtJag har själv varit med det, fast då i 24-löpning.
Man måste vara stark, för att komma igen efter sådant.
:worship:Mmm kan väl säga att de gånger det gått riktigt fel beror på att jag skött allt själv och alla som gjort en deff vet hur svårt det är att se på sig själv vad som händer med kroppen och jag kan inte se vad som händer med mig själv men därimot ser jag mycket bra på andra när de dietar och kan styra dem bra:
Min fru är ett lysande exempel på det o nu har jag henne som tittar på mig o tar mig i örat om det börjar skena för min del o det har funkat bra hittills;)
+ att min vilja varit mycket stor att vilja göra bra ifrån mig på tävlingarna och viljan har varit större än vad kroppen pallat och detta med massa okunskap om hur man ska göra sista veckan har varit = katastrof:nono:
Men lär hela tiden och vet att jag kan komma in riktigt bra om jag inte gör fel och har aldrig uppnått detta inte ens när jag vann lucian men hoppas lyckas denna gång och har märkt när jag andvänder mitt eget förnuft o gör det som känns rätt så blir det ofta det och ska inte göra som andra sagt till mig denna gång utan allt på mitt vis o som jag tror passar mig.
Och den 5 dec vet vi om jag lyckas eller inte he he syns i Lund Fever om inte annat och nu är det dax för marklyft för Micke:emo-thumb21 november, 2009 at 17:43 #440024Anonym anvandareMemberPhuuu målet närmar sig
21 november, 2009 at 17:48 #440025Anonym anvandareMemberNu lägger vi i växel nr 2 och ska bli kul o se Gisela på scen för första gången i sitt liv nästa helg
Och en sak är säker hon e sjukt hård o bilderna gör henne ingen rättvisa men alla kommer att få se att det stämmer det jag säger i Lund hmmm säger bara krispy krispy :p21 november, 2009 at 19:59 #440026Anonym anvandareMemberBorjar ju hardna till rejalt :up:
21 november, 2009 at 20:24 #440027Anonym anvandareMemberSatan vad hårda ni ser ut att vara
23 november, 2009 at 07:13 #440028Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Nu lägger vi i växel nr 2 och ska bli kul o se Gisela på scen för första gången i sitt liv nästa helg
Och en sak är säker hon e sjukt hård o bilderna gör henne ingen rättvisa men alla kommer att få se att det stämmer det jag säger i Lund hmmm säger bara krispy krispy :pLycka till! :up:
23 november, 2009 at 07:24 #440029Anonym anvandareMemberBra jobbat både av dig och damen :up: Imponerande :worship:
23 november, 2009 at 12:12 #440030Anonym anvandareMemberNicklas@ON wrote:Bra jobbat både av dig och damen :up: Imponerande :worship:+1, lycka till på tävlingarna nu båda 2 :up:
23 november, 2009 at 13:50 #440031Anonym anvandareMemberGrymt hårda båda två Lycka till i helgen nu..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.