Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes motivationstråd för framtida satsningar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2009 at 14:42 #440032Anonym anvandareMember
Tack för alla snälla o posetiva ord om oss från alla här:p
Imon är det dax för min lilla goa undebara kvinna att sätta sig i bilen o åka till Lund dvs till Decembercupen;)26 november, 2009 at 14:59 #440033Anonym anvandareMemberGrymt bra jobbat!!Lycka till!!Vi ses backstage!!
30 november, 2009 at 12:40 #440034Anonym anvandareMemberEn bild tagen på mig backstage på December cupen och samtidigt en en liten bild tagen på lilla frugans ben
Nu laddar vi för Fitness festivalen högsta växel ilagd o full gas är det som gäller för att bli så hårda som möjligt:D
Krispy krispy :pop:30 november, 2009 at 13:20 #440035Anonym anvandareMemberSer hårt ut som vanligt! Att inte Gisela vann i Lund är ett skämt! Helt överlägsen!
30 november, 2009 at 15:52 #440036Anonym anvandareMemberKör hårt nu på FF!!
2 december, 2009 at 18:22 #440037Anonym anvandareMemberLycka till på FF :emo-thumb
3 december, 2009 at 00:32 #440038Anonym anvandareMemberLycka till båda två.
3 december, 2009 at 12:28 #440039Anonym anvandareMemberTack alla ni som lyckönskar oss på Fitnessfestivalen:up:
Nedräkningen har börjat:ike:3 december, 2009 at 15:08 #440040Anonym anvandareMemberSka bli roligt att se resultaten på scenen. Lycka till båda två.
7 december, 2009 at 15:02 #440041Anonym anvandareMemberTack hoppas det va till belåtenhet:D
7 december, 2009 at 19:04 #440042Anonym anvandareMemberGrattis till tredjeplatsen Micke.
Här är din frugas fria.
Har rätt mycket material med henne, så ska se om jag kan klippa ihop något skoj. :up:[youtube=7y1dGU4aU1Y]
7 december, 2009 at 19:42 #440043Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Grattis till tredjeplatsen Micke.Här är din frugas fria.
Har rätt mycket material med henne, så ska se om jag kan klippa ihop något skoj. :up:[youtube=7y1dGU4aU1Y]
Tack riktigt snällt av dig att posta den i min tråd o gött o se att de finns så många snälla människor inom denna sporten:up:
Slänger med en bild från helgens bravader på mig o min lilla för hårda älskling;)7 december, 2009 at 23:01 #440044Anonym anvandareMemberVi är krigare vi kommer tebax :ike:
Vi ska Inte bli mindre hårda eller sämre eller slita mindre för vi tror fortfarande på de grundregler som va tänkt från början för manlig o kvinnlig bodybuilding och det bör ju gälla fortfarande för kvinnor men så är tydligen inte fallet längre?!
O vi är lika glada för det o vi kämpar vidare men inte för att det ska passa in utan för att få bättre placeringar på tävlingar:nono:
Nä nä för oss är det Massa,Hårdhet,Symmetri som eftersträvas sen skiter jag fullständigt vad vissa dommare tycker eller vad regelböcker sägar jävla trams säger jag bodybuilding är bodybuilding för mig är det fel när fitness personer slår bodybuilders i en bodybuilder tävling och vad jag har förstått är det fler än jag som tycker det:nono:
Sen är det väldigt konstigt för mig att höra att någon är för hård för under alla år jag sett folk deffa så har precis alla velat bli lite hårdare till och aldrig varit 100% nöjda med formen o de flesta har gjort sitt yttersta för uppnå detta men få lyckas (kanske för det är så himla lätt:)
Nä nu orkar ja inte mer för tung benträning tar musten ur mig o ja redan igång med att bli bättre igen8)
God jul o Gott nytt år önskar vi er alla !
Micke o Gisela Nylander.8 december, 2009 at 01:13 #440045Anonym anvandareMemberRiktigt kul att se er båda tävla i helgen:) extra roligt när man har träffat dig på BC och Gisela är bara så sjukt grym!
Extra kul att höra att ni inte tänker ändra på något för att passa in bättre på dagens regler utan kör på det som är byggning för er!!! utan Giselas massa och form hade inte dambyggningen varit alls lika rolig att titta på!
Mvh Emil Lundberg
8 december, 2009 at 11:57 #440046Anonym anvandareMemberDamen din satt en bit bort från mig under lördagen, såg därifrån riktiga gropar i kinderna. Oavsett vad som sägs är jag mest bara imponerad! Ni var bra!
Kör hårt och God Jul
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.