Mickes motivationstråd för framtida satsningar

Home Forums Medlemsbilder Mickes motivationstråd för framtida satsningar

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,366 through 1,380 (of 1,384 total)
  • Author

jo tack, det var till belåtenhet! lite synd att Gisela blir bortdömd (min åsikt), det handlade ju om byggning och inte fitness!! Du hade bättrat på lår och vader, men det behövs nog lite till där. Kämpa på båda två och kom igen i framtida tävlingar

mickebodyb wrote:
    Nä nä för oss är det Massa,Hårdhet,Symmetri som eftersträvas sen skiter jag fullständigt vad vissa dommare tycker eller vad regelböcker sägar jävla trams säger jag bodybuilding är bodybuilding för mig är det fel när fitness personer slår bodybuilders i en bodybuilder tävling och vad jag har förstått är det fler än jag som tycker det

+1

Även om det är en åsikt man knappt tillåts ha på detta forum…

Vore intressant o se hur erat kostupplägg sett ut inför tävlingarna/tävlingen. Otroligt hårda båda två :P

Då va SM över och nya tag mot nästa mål :p
    Undrar vad Roddy o ja pratar om :what:

Tack till Outlet gym som vi fick gratis träning på under SM helgen och ett kanon gym tycker jag o Gisela ;)

Puss i puss o glada miner innan vi gick till tävlingen :D

Laddning har startat o började bra men slutade med 20-30 toa besök för oss båda(Vilket inte är optimalt ha ha för fylligheten:( ) och min mage e inte bra än ha ha :pop:

Vikten ligger på 110,5 kg nu o har kommit tebax igen hmmm det går fler tävlingar o jag kommer tebax :ph34r:

Två sista bilder på min rygg i dags läget (Vikt 110,5kg):D

Kul med updates Micke, alltid lika hård:up: Är det en gammal nervskada lr liknande du har i ryggen på högra sidan? Antar att du kanske svarat på det här inne men 100+ sidor tar sin tid att leta igenom ;)

Frugan din är inte dålig hon hlr, satan va hård.

Cuttan wrote:
    Kul med updates Micke, alltid lika hård:up: Är det en gammal nervskada lr liknande du har i ryggen på högra sidan? Antar att du kanske svarat på det här inne men 100+ sidor tar sin tid att leta igenom ;)

Frugan din är inte dålig hon hlr, satan va hård.

Hade cancer =42stygn =en bit av ryggen hamnade i soptunnan :yikes: Visst e hon hårdast tror jag he he :up:

Du har en redigt sjukt grym fsyik!
    Såg dig på Dc förra året när du gick runt i en vit t-shirt och jag fick fan blinka två gånger för att få me hela dig!!!
    Imponerande!

priest__88 wrote:
    Du har en redigt sjukt grym fsyik!
    Såg dig på Dc förra året när du gick runt i en vit t-shirt och jag fick fan blinka två gånger för att få me hela dig!!!
    Imponerande!

Tack snällt sagt :D

hahaha.

Biccen wrote:
    hahaha.

Inget att skratta åt vetu alvarliga grejer de här :nono:;)

Viewing 15 posts - 1,366 through 1,380 (of 1,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.