Mickes upptagning av träningen.

Home Forums Medlemsbilder Mickes upptagning av träningen.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author

Okej, är 21år nu, började träna styrketräning runt 16-17år ålder, blev seriöst vid 16år då jag körde på i 5-6 dagar i veckan..
    körde så tills jag var runt 19år, men man kunna ju inte allt om hur man skule äta å så, men det kom ju mer man läste och träna:)

Sen sommaren 2004 började man tappa suget och så, så man träna inte så mycket, sen mot hösten la jag av helt, med all träning. Vila i 6mån utan träning till våren 2005, då tog jag upp träningen, igen, kom upp snabbt i styrka där jag legat förut, men sen mot sommaren samma visa igen..

Tänkte nä, vill nog inte hålla på så seriöst med det här, vil leva livet lite…

Så då vila jag från runt slutet på juli 2005 till mars 2006. var jäkligt härligt, men man börja kÄnna sig så där äcklig och ångesten kom av att all träning man lagt ner försvinner..

Så då började jag igen i Mars 2006 fast jag inte skulle och efter 6 veckors träning såg jag ut så här 88-89 kg.

Åk en sak som är säker är att jag aldrig mer ska lägger ner tränig så här om jag börjar tröttna..

Bilden..

Sen bulka jag upp mig till runt 92kg i maj…

Sen i mitten på maj började jag min diet,
    och nu den 8 Juli 2006 efter 7Kg lättare med en vikt av 85kg så ser jag ut så här..

Tar gärna emot kritik av både positiva och negativa slag..

Benbilder kommer:)

Har börjat lagt ner mycket tid på ryggen och vaderna.. Och de märker att man gör det;)

Bra förändringar o allt ser bra ut! Men lite mer axelbredd kanske inte skulle sitta fel?

har du några stats från innan du började? några bilder kanske oxå!?

grymma resultat!

Håller med ovanstående. Ser bra ut, men du behöver mer axlar. Det som är lite ”synd” i din fysik är att du verkar ha rätt så bred midja (Bilder kan iofs vara missvisande!), vilket stjälper vidden på rygg och axlar.
    Bra massa o defenition iaf. Bra jobbat1

Danne89_ wrote:
    Bra förändringar o allt ser bra ut! Men lite mer axelbredd kanske inte skulle sitta fel?

Tackar.. nä jag vet, har börjat köra det också stenhårdare..:) Men nu i vinter är det hård satsning som gäller för att förbättre det som inte rikgit hängt med:)

Gustav wrote:
    har du några stats från innan du började? några bilder kanske oxå!?

grymma resultat!

Dom har du ju i början på tråden;) fett procent vet jag ej..

Calle Sirén wrote:
    Håller med ovanstående. Ser bra ut, men du behöver mer axlar. Det som är lite ”synd” i din fysik är att du verkar ha rätt så bred midja (Bilder kan iofs vara missvisande!), vilket stjälper vidden på rygg och axlar.
    Bra massa o defenition iaf. Bra jobbat1

tack, Ja, men det går ju inte att göra nått åt:( men får nöta på axlar och massa rygg så hoppas jag få en mer V-form då, Får jag bli större:)

Tävlar du i fitness? eller större klass??

Micke Dee wrote:
    tack, Ja, men det går ju inte att göra nått åt:( men får nöta på axlar och massa rygg så hoppas jag få en mer V-form då, Får jag bli större:)

Tävlar du i fitness? eller större klass??

Jag kör Athletic! Fast jag har bara hunnit med en tävling 8) Men deppa inte ihop, det ser bra ut! Precis, alla har vi våra skavanker som drar ner utseendet, men som tur är går det ju att kompensera med muskeltillväxt. Min svaghet tex. är klena armar :(

Tycker det set riktigt bra ut. Att du visuellt förlorar på axelbredden har nog med att göra att du har för grova traps. Men det är ju inget fel på det iofs :emo-thumb

Calle Sirén wrote:
    Jag kör Athletic! Fast jag har bara hunnit med en tävling 8) Men deppa inte ihop, det ser bra ut! Precis, alla har vi våra skavanker som drar ner utseendet, men som tur är går det ju att kompensera med muskeltillväxt. Min svaghet tex. är klena armar :(

okej, Gick det bra? Nä är nöjd med det jag åstadkommit men man tycker ändå själv att det finns saker hela tiden som är fel. mm ser man ju chansen att växa mer haha
    Tänkte om det går bra ,kanske testa nån tävling nästa år i luciapokalen??

haha. Ja men inte mår du dåligt för det:P För man kan ju trösta sig med att ingen ser helt perfekt ut.. :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.