Home › Forums › Medlemsbilder › Mickes upptagning av träningen.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juli, 2006 at 22:02 #968889Anonym anvandareMemberClyde wrote:Tycker det set riktigt bra ut. Att du visuellt förlorar på axelbredden har nog med att göra att du har för grova traps. Men det är ju inget fel på det iofs :emo-thumb
hehe kul att på lite respons, men de är ju inte stora behöver ha upp dom mer..
27 juli, 2006 at 13:22 #968890Anonym anvandareMemberHar missat att du startat den här tråden,, ser riktigt bra ut på bilderna!!
Kom igen och uppdatera lite nu,, Är nyfiken på lite träningsupplägg, vad du har för mål nu och hur kostbiten ser ut? Många frågor där,, men annars får man ju inte veta något.. Ha dé gött och kör hårt maaaaaaan!!!
29 juli, 2006 at 13:17 #968891Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Har missat att du startat den här tråden,, ser riktigt bra ut på bilderna!!Kom igen och uppdatera lite nu,, Är nyfiken på lite träningsupplägg, vad du har för mål nu och hur kostbiten ser ut? Många frågor där,, men annars får man ju inte veta något.. Ha dé gött och kör hårt maaaaaaan!!!
haha, jo lätt att man missar trådar, är ju en del så att säga;) tackar..
Jo kan ju inte knäppa kort jämt:) Ja du har ju kört en diet nu sen i mitten på maj som bestod mycket av proteiner, tonfisk.. t ex… Mål , tävla nästa år i luciapokalen om det vill sig väl?
Ska göra en träningsjournal snart så då kan jag skriva upp allt sånt där som andra vill ha svar på
29 juli, 2006 at 22:29 #968892Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:haha, jo lätt att man missar trådar, är ju en del så att säga;) tackar..Jo kan ju inte knäppa kort jämt:) Ja du har ju kört en diet nu sen i mitten på maj som bestod mycket av proteiner, tonfisk.. t ex… Mål , tävla nästa år i luciapokalen om det vill sig väl?
Ska göra en träningsjournal snart så då kan jag skriva upp allt sånt där som andra vill ha svar på
Låter bra det!!
Ska starta en ny journal jag med snart när jag kommit fram till vad mina mål är…
Kör håååååårt!!!
30 juli, 2006 at 20:19 #968893Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Låter bra det!!Ska starta en ny journal jag med snart när jag kommit fram till vad mina mål är…
Kör håååååårt!!!
Okej, gött:) Mm kul att se vad andra göra för resultat och så..
30 juli, 2006 at 20:21 #968894Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:Okej, gött:) Mm kul att se vad andra göra för resultat och så..ja det är det!! och nu är den igång..
31 juli, 2006 at 11:34 #968895Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:ja det är det!! och nu är den igång..får in å kika då
1 augusti, 2006 at 09:38 #968896Anonym anvandareMemberhej hard work gives resultas way to go
1 augusti, 2006 at 09:47 #968897Anonym anvandareMembercattahs wrote:hej du.. tycker du ser ut att vara i bra form.. så ung oxå… skall du tävla eller är träningen allmänt intresse?Hej! Tackar, Så ung tycker bara åren drar iväg.. Ja du tänkte testa kanske luciapokalen nästa år om jag kommer upp mer i fysik i ben å vader, och i vikt allmänt, Själv då? går det bra?
1 augusti, 2006 at 09:48 #968898Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:hej hard work gives resultas way to gotackar, Mm har väl inte dirket på legat på soffan och du vet väl hur det är antar jag;) haha
1 augusti, 2006 at 20:30 #968899Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:tackar, Mm har väl inte dirket på legat på soffan och du vet väl hur det är antar jag;) hahaIbland önskar man att formen kom medans man slappa på soffan
men nä roligare att slita på gymet
1 augusti, 2006 at 21:41 #968900Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ibland önskar man att formen kom medans man slappa på soffanmen nä roligare att slita på gymet
Jo skulle väl se ut de å ligga i soffan å smacka i sig chips å växa i muskler, skulle man ju inte vara så ensam om dem längre:)
Jo det är så klart, men när man kommit dit man vill så skulle det vara skönt om man nu tröttnat på träningen, att musklerna håller sig där man sluta och inte försvinna så fort ma vänder ryggen bort från träning:(
3 augusti, 2006 at 10:48 #968901Anonym anvandareMembercattahs wrote:Jo benen brukar vara ett problem framförallt vaderna.. jag har inga genetiskt så jag har ett stort minus där… jag e sugen på att tävla men känner att träna hårt och tungt sliter verkligen på kroppen man är så trött efter ett sådant pass.. jag sover på rygg när jag kört ett pass och det brukar jag endast göra när jag är för trött för att vända mig :pAnnars går det väldigt bra har blivit mycket starkare och börjar få mer vidd på axlarna som jag kämpar med… ryggen har svarat grymt bra och resten hänger väl på….
mm så jävla svårt att få dem att växa… men det kommer det:) om man ska tävla så har man ju ett mål med träningen, haha, Sover på rygg;) mm sliter väldigt mycket, har fått problem med armbågarna:( Bicepsfästena jävlades också, men har blivit bra nu..
Låterj u bra det att du ökar och får bättre fysik.. Får väl hålla koll i din journal..
7 augusti, 2006 at 02:35 #968902Anonym anvandareMemberMitt pm kommer bli försenat. Men vad spelar det dig för roll? Ser bra ut f.ö., antar jag.
11 augusti, 2006 at 20:46 #968903Anonym anvandareMemberHär kommer en nytagen bild på hela mig, nästan:) ingen på gymmet idag:p
Tycker jag ser mindre ut nu. Men vette fan om det är kameran eller om det är så
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.