min dagsfysik, vad bör kruten läggas??

Home Forums Medlemsbilder min dagsfysik, vad bör kruten läggas??

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Anser inte mig behöva försvara mig då jag är rätt nöjd med min kropp då jag inte ligger inom riskzonen för sjukdomar pga fettma etc.. men vill inte utveckla sin kropp? hur många försöker göra något åt det och ta hjälp?. tänk på det!

Det jag hade mest bekymmer med är jag trodde min rygg inte hängde med i utvecklingen. men tydligen så borde jag satsa längre och mer för att kunna avgöra det.lika Lika har jag trott min ena biceps ej hängt med men lika där. måste träna mer och bygga mer muskler för kunna urskilja.
    Hur jag kör nu kan ni se i min träningsjournal som jag länka till där står mer.

Sedan skitsnack som det ej synts jag tränat alls? Då har du inte sett före bilder som sagt så vad vet du om det? med tanke på jag gått upp från 65 till 78 borde det ej bara vara fläskhäng.
    önskar lite få en mer vänlig ton här på forumet.
    Då jag hänger här mest för utveckla mig och kunna hjälpa andra med det lilla jag kan och lärt mig av sjukgymnaster, läkare, tävlade vänner, böcker, forumsvänner etc. alla bidrar med något så blir det en avancerad robot innan det är klart.

Jag tar inte illa av påhopp då jag vet jag inte är vidare tränad, inte alls som de som visar sina bilder normalt och tävlar. men jag vill utvecklas och därför jag hänger här och tycker det är bra med kritik, bra som dålig. och hoppas jag får fortsatt hjälp. Jag känner jag behöver det mer nu när jag ej tränar längre bland de som tävlar.
    Fått mycket ord om jag ska köra grundövningar och börjat kolla in mitt program mera och känner efter mer nu och analyserar. som nu gått 2 dagar med träningsvärk i framsida lår och det är härligt.

tusen tack för era kommentarer och råd och även de som försvarat mig mot vissa ”hårda ord”. ni får gärna fläska på med synpunkter och råd! Allt tas till och vägs i skålen!

blir alltid tok när jag skriver för länge på denna dator! blir ofta dubbelpost efter jag fått logga in igen!
    Hoppas ni överlever dubbelpost då jag ej vet hur jag ska ta bort ena!:

basövningar
    kör tyngre träning med hjälp
    ät m,er proteiner
    förösk träna 5 dar i vekan
    lyka till

mannemogn wrote:
    basövningar
    kör tyngre träning med hjälp
    ät m,er proteiner
    förösk träna 5 dar i vekan
    lyka till

jag har planer på det mesta och gör en del nu.

kör lite mer än jag tror jag klarar
    ska beställa hem protein när jobb dyker upp
    träna 5 dagar i veckan undviker jag då min motivation sänks. kör 3 nu och har sambo som leder gympa de dagarna så ingen ursäkt sitta hemma för måste skjutsa henne iaf :p

sedan har jag ju tyvärr ingen träningskompis : men vet ej om jag vill det då jag gillar träna i min egen lilla värld. men ibland önskar man man hade stöttepelare där.

tack för tipsen! får gärna som sagt fläska på med massor av vad ni anser med mera.

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.