Home › Forums › Medlemsbilder › Min deffsaga når sitt slut
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juni, 2008 at 17:08 #691200Anonym anvandareMember
överkroppen är som sagt lite efter men det är roligt att se nån som tränar ben ochså:emo-thumb
6 juni, 2008 at 21:24 #691201Anonym anvandareMembervon huff wrote:överkroppen är som sagt lite efter men det är roligt att se nån som tränar ben ochså:emo-thumbJa benen har varit lite bättre än överkroppen ända sen jag slutade med fotbollen för ca 3 år sen och gick över till gym. Men överkroppen ska såklart ifatt:)
7 juni, 2008 at 15:04 #691202Anonym anvandareMemberJag är 178,5 cm:)
7 juni, 2008 at 15:33 #691203Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Rätt bra beachform:)Tack, den får duga i sommar8)
17 juni, 2008 at 17:43 #691204Anonym anvandareMemberHar du tappat någon styrka?
18 juni, 2008 at 10:26 #691205Anonym anvandareMembernutz wrote:Har du tappat någon styrka?Inte så värst mycket men lite har jag tappat märker jag. Jag började bli lite klenare ca 4-5 veckor in i deffen men höll mej sedan ganska stabil på samma vikter.
3 december, 2008 at 22:32 #691206Anonym anvandareMemberFyfan Rasmus vad du har jobbat på bra! Du ska klart vara nöjd med resultaten, ta och ge dig själv en klapp på ryggen! :up:
4 december, 2008 at 09:11 #691207Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Fyfan Rasmus vad du har jobbat på bra! Du ska klart vara nöjd med resultaten, ta och ge dig själv en klapp på ryggen! :up:N0rd1N, min vän.
Jag öppnade tråden den femte juni.
Men tack ändå!4 december, 2008 at 14:40 #691208Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:N0rd1N, min vän.
Jag öppnade tråden den femte juni.
Men tack ändå!Ehm…det visste jag väl! Tänkte, bättre sent än aldrig!
6 december, 2008 at 11:02 #691209Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Ehm…det visste jag väl! Tänkte, bättre sent än aldrig!Tack!
Jag tyckte bara att det var kul att du kommenterade mina bilder där jag står relativt försommarbrun i badbyxor i december.6 december, 2008 at 15:20 #691210Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Tack!
Jag tyckte bara att det var kul att du kommenterade mina bilder där jag står relativt försommarbrun i badbyxor i december.Haha
9 januari, 2009 at 17:56 #691211Anonym anvandareMemberguisssmo wrote:Vem fan deffar när man väger 81kg?? .. medelvikten i Sverige dvs. normalvikten är 80kg och du väger 1 kg över och beslutar dig för att deffa??? Herreegud ska man deffa så ska man i alla fall ha muskler under också! skulle vara accepter bart om du vägde 100kg och ville deffa men 81kg??Lär dig träna och äta rätt så du får lite muskler innan du deffar 73kg på 178,5cm är fan underviktigt.
MVH. :frust:
Så från nu och all tid framöver bestämmer du att det är olagligt för folk under 100kg att deffa?
Du har inte tänkt på att det finns folk som vill se bra ut till sommaren och få bort lite onödigt fett? Eller helt enkelt testa på hur det är och deffa?
Snälla någon..9 januari, 2009 at 17:56 #691212Anonym anvandareMemberguisssmo wrote:Vem fan deffar när man väger 81kg?? .. medelvikten i Sverige dvs. normalvikten är 80kg och du väger 1 kg över och beslutar dig för att deffa??? Herreegud ska man deffa så ska man i alla fall ha muskler under också! skulle vara accepter bart om du vägde 100kg och ville deffa men 81kg??Lär dig träna och äta rätt så du får lite muskler innan du deffar 73kg på 178,5cm är fan underviktigt.
Om du nu anser det vara så extremt icke Accepter-Bart, så kom gärna med något konstruktivt istället. Du som verkar vara en riktig kunnig & bitig snubbe kan väl slänga upp ett bra kostschema till killen? Jag är övertygad om att det är nog både TS och övriga läsare intresserad av att få hjälp med. :emo-thumb
9 januari, 2009 at 18:02 #691213Anonym anvandareMemberguisssmo wrote:Vem fan deffar när man väger 81kg?? .. medelvikten i Sverige dvs. normalvikten är 80kg och du väger 1 kg över och beslutar dig för att deffa??? Herreegud ska man deffa så ska man i alla fall ha muskler under också! skulle vara accepter bart om du vägde 100kg och ville deffa men 81kg??Lär dig träna och äta rätt så du får lite muskler innan du deffar 73kg på 178,5cm är fan underviktigt.
?? o herre gud!? :frust::frust: så säger jag på ditt inlägg seriöst vet inte vad jag skall börja.
9 januari, 2009 at 18:39 #691214Anonym anvandareMemberguisssmo wrote:Vem fan deffar när man väger 81kg?? .. medelvikten i Sverige dvs. normalvikten är 80kg och du väger 1 kg över och beslutar dig för att deffa??? Herreegud ska man deffa så ska man i alla fall ha muskler under också! skulle vara accepter bart om du vägde 100kg och ville deffa men 81kg??Lär dig träna och äta rätt så du får lite muskler innan du deffar 73kg på 178,5cm är fan underviktigt.
Bäste ”guisssmo”
Om man på detta forum hyser så starka åsikter om en annan individ och vad vederbörande företar sig så föreslår jag att Du åtmindstone beaktar följande:
Skaffa Dig ett forumnamn (tex Ditt riktiga namn) som visar vem Du är!
Bakom en annonym fasad kan man ju vräka ur sig vilken skit som helst, vilket i min mening inte passar sig här! ( gäller inte bara DIG )( Och glöm inte att använda ett vårdat språk. )
Om något av detta förefaller något för svårt för DIG, tycker jag att Du (med respekt för seriösa forumanvändare) inte postar fler inlägg på Bodys forum. Däremot är Du välkommen att läsa, Du lär nog med största sannolikhet lära Dig en hel del… och med kunskap kommer man långt!
Vänligen: Andreas Malm…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.