Min förändring 85kg – 78kg

Home Forums Medlemsbilder Min förändring 85kg – 78kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

Detta är resultatet av ca ett års träning. Har nu tränat ytterligare 9 månader och formen är bättre än någonsin.
    Börjar nu fundera på Atletic fitness och siktar isåfall mot 2011.
    Förövrigt kul att se alla andras bilder, kör hårt, no pain no gain.

Tack så mycket! 180 cm. Är nu uppe på 85 kg igen, dock fortfarande ganska deffad. Känns som en bättre vikt för min längd, även om man var jävligt snabb i löpspåret när man låg på 78 :D

Mkt bra jobbat

Snyggt :)

Kanon jobbat ! Jobba upp axlarna lite så kommer det se riktigt bra ut !

Tack som fan alla!
    Pridge, har själv sett mina axlar som ett minus och har de senaste 6 månaderna jobba lite extra för att de ska komma ikapp, börjar se bättre ut nu.

Skulle behövas mer bilder i olika poseringar för att kunna göra en helhetsbedömning tycker jag, den största skillnaden är en solbränna, lite mer massa och mindre kroppsfett, inte illa men tror att du kan få ut mer på ett års träning. Är lite hård men ryggdunkning är inte min grej. Hur många dagar i veckan tränar du ?

Alla behöver verkligen inte dunka rygg :D
    Under sista sex månaderna tjänstgjorde jag i Afghanistan, hade lite svårt att hålla träningen regelbunden, ibland flera dagar med skräpmat ute i öknen och långa dagar med tung utrustning. Nu dock när jag läser på skola så har jag kunnat bibehålla en mer regelbunden träning och bättre kost. Jag tränar gym tre ggr i veckan och löpträning tre ggr. Då jag fortfarande är i armén så måste jag fortsätta ha lika hög prio på löpning som på styrka.

Tjänstgjort i afghanistan, kul att du fortfarande lever, känns lite halvriskabelt det där men alla väljer vi våra vägar. Förstår att det kan vara svårt att träna regelbundet när man ligger i krig eller vad man nu ska kalla det, fredsbevarande styrka kanske. Men om du ska vara hemma i sverige nu så kommer du kanske har mer tid till träning och av att döma på det som har hänt på före o efter bilden så har det hänt grejjer, inte något jag höjer ögonbrynet över men fortfarande en utveckling. Mer träning samt en kontrollerad kost med måttligt festande kommer göra bra för fysiken. Läs runt på forumet så kommer du finna bra information om kost, olika träningsmetoder samt eventuella kosttillskott du kan införskaffa dig för att optimera träningen samt resultat. Lycka till

Ja, onekligen skönt att ha all kroppsdelar kvar. Ska nog ner 2012 igen men hinner med en hel de träning innan dess.
    Tack för tipsen. Det här är ett förbannat bra forum, många duktiga och kunniga människor så har redan hittat mycket bra information.

Tatueringarna är ju snyggare på bild nummer 2 också ;)

Haha, ja, så blir det när sjukvårdaren använder en som organsförevisningsdocka.

Bra jobbat som fan asså!
    och folk som säger att man inte kan bygga muskler när man deffar, du visa motsatsen!

Försökt bygga på axlarna lite. Tränar på gymmet tre gånger i veckan, och kör tre pass i löpspåret. Hade jag skippat löpningen så hade jag givetvis kunnat lägga på mer massa men känner att jag nått en bra balans.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.