Min första tävling

Home Forums Medlemsbilder Min första tävling

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author

Tjena David!

Har du gått upp 10 kilo (muskler) på ett år!?

// Calle

Jag har ingen aning om mängden muskler, men någon fiber sedan förra året har väl tillkommit :)
    Jag vägde 100 kg 30 timmar invägning där jag vägde in på 89,85 så skit i tarmarna och vatten väger nog en del…
    Mvh

David Frykman wrote:
    Tack för responsen alla. Lite blandade känslor så här i efterhand speciellt när jag från början hade väldigt höga krav på vilken form jag skulle ha för att överhuvudtaget äntra scenen.
    Jag har nog aldrig känt mig så revanschsugen och motiverad till att komma tillbaka bättre. Gymmet har för mig alltid varit kul, jag älskar att pressa skiten ur mig… så har det varit innan jag ens hade en tanke på att ställa upp på en tävling. Dieten förändrade synen på mycket. Det har klart förstärkt mig även om jag på ett sätt kan känna nederlag för att jag inte nådde den form jag tänkt. Det som känns skönt är att jag endast har mig själv att skylla på… för det betyder att om jag har förmågan att förstöra formen så har jag också förmågan ändra på det som inte var optimalt.

Första bilden från oktober -08 80,9kg
    Andra från november -09 91,7kg

Nu kommer jag bara njuta av gymmandet och mängder av mat så får vi se när jag dyker upp igen:up:

Grattis till en fin debut!

Tycker att mina erfarenheter har varit likt dina. Det är väldigt lätt att ha väldigt höga krav på en vilket jag själv hade. För min del har det resulterat i att man blivit lite ledsen och besviken över resultatet och man blir väldigt självkritisk mot en..men när man väl tänker ett steg längre och får perspektiv över saker o ting har man ju gjort allt man kunnat just då.. . Man kan alltid tycka att man kunnat göra saker o ting bättre men det är ju lätt att vara efterklok.

Själv känner jag liknande dina känslor att man vill revanschera sig och det tycker jag är nog positivt. Känner även jag ett stort sug att förbättra mig till nästa gång vilket väl är det sporten handlar om.

Lycka till i framtiden

Mvh

Daniel T

Calle Sirén wrote:
    Tjena David!

Har du gått upp 10 kilo (muskler) på ett år!?

// Calle

+ 10 kg massa och hårdare, på ett år. Inte många som klarar det

tycker du gjort allt väldigt bra. man ska ju inte heller glömma att du sköter företaget samtidigt och har tre eller fyra barn, vilket inte alla andra har heller. Var inte missnöjd över något utan gör allt bättre till nästa gång då. bra jobbat, du är mycket grövre än jag trodde.

inga dåliga ökningar! imponerande!

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.