Min mage

Home Forums Medlemsbilder Min mage

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

Okej.. postar bilder på min mage, som är för fet just nu. Vill ha åsikter om ungefär hur lång tid det kommer att ta att bli av med överflödet och ha en platt mage, gärna med synliga rutor.8)
    Exempel på träning kan vara jogging minst 2 ggr/ v. samt lite balansboll, yoga och styrketräning.

..

ungefär 3 veckor till 125 år

nånstans däremellan ligger det med den infon du gav

det beror ju på så mycket annat än vad du angett i inlägget. om du te x äter 4 big mac o Co om dan så kommer du nog inte lyckas gå ner så mkt

Hur lång är du ? hur mycket väger du ?

Gör upp ett kostschema och sedan ser du ju efter en vecka hur mycket du tappar i veckan och uppskatta hur mycket du vill gå ner, voila!

Tinis wrote:
    Okej.. postar bilder på min mage, som är för fet just nu. Vill ha åsikter om ungefär hur lång tid det kommer att ta att bli av med överflödet och ha en platt mage, gärna med synliga rutor.8)
    Exempel på träning kan vara jogging minst 2 ggr/ v. samt lite balansboll, yoga och styrketräning.

Som alla tidigare sagt så är det omöjligt att säga utan mer information om dina mått, din kunskap i ämnet och dina levnadsvanor. Men jag tycker inte att det ser ut att vara så stora mängder (dock svårt att se på dessa bilder). Ju tidigare du börjar och ju noggrannare du är desto fortare blir du klar :emo-thumb Skynda inte för mycket bara. Det är bättre att göra det ordenligt och lyckas än att stressa sönder kroppen med diverse svältdieter. Lycka till!

börja istället träna på heltid 2-3 gånger i veckan för att hålla ngt i ”trim”, man mår också bättre, bara köra på, promenera,styrketräning,kost osv.! :up:

Av enbart bilderna att dömma tippar jag 8-10 kg och 10-12 veckor bort innan du har en platt och fin mage… med förutsättning att du kör en bra deff/träning

Tack för svaren!
    Jag väger 52 kg och är 162cm lång. Så några 10 kg vill jag inte bli av med:
    Tänker äta vettig mat, men inget extremt. Röra på mig, ca 5ggr/v. Se vilka resultat det blir och justera mat och träning under tiden beroende på vilka resultat jag ser.
    det är väl bara att köra igång då!

vafan 52 kg e ju lite? börja träna o motionera o ät lite nyttigare så går de nog rätt fort…

vad heter du egentligen…likt mitt namn Tini och Tinis..trodde det var min mage, men så snart attdet inte var det….

Tini

Maci wrote:
    Har du någon aning om hur mycket 10kg är på en tjej som är byggd sådär?

Låt någon med erfarenhet av deffing uppskatta hur många kilon som ska bort istället. Dessutom är det mycket skinn i det tjejen klämmer fram, jag har sex synliga rutor och jag kan göra som hon gör.

Aaa..vi tjejer är duktiga på att dra ihop allt vi bara kan få tag på o klämma ihop det i handen o säga ”titta vad fet jag är”:p

OT: Skulle gissa på att det inte är så mycket kilon som bra träning o riktig mat som skulle göra skillnad!

Tinis wrote:
    Tack för svaren!
    Jag väger 52 kg och är 162cm lång. Så några 10 kg vill jag inte bli av med:
    Tänker äta vettig mat, men inget extremt. Röra på mig, ca 5ggr/v. Se vilka resultat det blir och justera mat och träning under tiden beroende på vilka resultat jag ser.
    det är väl bara att köra igång då!

kör hårt bruden!men at d lugnt!

I teorin är det jättelätt – ät vettig mat och träna mer. Både kondition och styrka. Vet du inte vad du ska äta, så tala med en dietist, vet du inte hur du ska träna, så prata med en personlig tränare på ett BRA gym.
    Det svåra är att vara disciplinerad. Det krävs att du verkligen bestämt dig för att du VILL ha den där magen och INTE slarvar.
    Kör hårt med hjärna!
    Lycka till

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.