Min Mage ?!?

Home Forums Medlemsbilder Min Mage ?!?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Hejsan jag är strax 17 år och har tränat dels för att gå ner i vikt men samtidigt bygga muskler , jag har gått ner 21 kilo och vill absolut inte gå ner mer , jag är 190 och väger nu 69 kilo. Men jag har ett problem med min mage, om jag känner på den så känner jag välutvecklade magmuskler därunder men får inte fram dem. Då jag inte vill gå ner mer i vikt hur fasen ska jag gå tillväga ?

kan bifoga bilder om så önskas men skriv det då,

MVH // Filip

Filip.U wrote:
    Hejsan jag är strax 17 år och har tränat dels för att gå ner i vikt men samtidigt bygga muskler , jag har gått ner 21 kilo och vill absolut inte gå ner mer , jag är 190 och väger nu 69 kilo. Men jag har ett problem med min mage, om jag känner på den så känner jag välutvecklade magmuskler därunder men får inte fram dem. Då jag inte vill gå ner mer i vikt hur fasen ska jag gå tillväga ?

kan bifoga bilder om så önskas men skriv det då,

MVH // Filip

Vi ska inte fråga om det, du ska göra det. Du har postat ditt inlägg i ”medlemsbilder”.

mmm… lite fel kategori e det…

Men börja käka riktigt och träna på för att bygga massa, muskler väger mer än fett.
    Ju mer muskler du har ju mer energi förbrukar din kropp (förbränner).. då kommer du nog bli mer nöjd med kaggen =)

Det e bra att du inte vill gå ner mer i vikt… du väger redan för lite (ta inte illa upp) satsa istället på att bygga upp kroppen, och satsa mer på definition senare.
    Ät ofta, träna hårt och vila.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.