Home › Forums › Medlemsbilder › Min Träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 januari, 2007 at 19:44 #87408Anonym anvandareMember9 januari, 2007 at 19:44 #920738Anonym anvandareMember
Är 17 år, har tränat seriöst ungefär i ett år.. Vill jättegärna satsa på BF någon gång i framtiden!! Bifogar bilder på innan jag bröjade träna och även en som jag tog för ungefär en månad sedan..
9 januari, 2007 at 19:47 #920739Anonym anvandareMemberSkriv gärna mer information om dig, som längd, vikt, hur ofta du tränar etc. Lycka till! :emo-thumb
9 januari, 2007 at 19:51 #920740Anonym anvandareMemberVälkommen tjejen
Säger som herrn ovan , lite mer info skulle vara kul9 januari, 2007 at 20:01 #920741Anonym anvandareMemberNamn: Frida
Längd: 1,70
Vikt: runt 66 kg
Har tränat sedan: maj 2006
Mål med min träning: Att någon gång kunna tävla i BF!Tränar just nu styrketräning cirka fyra gånger i veckan lite som jag känner, men ska börja satsa seriöst i februari och verkligen dela upp kroppen och köra igenom de olika muskelgrupperna rejält! Jag tränar även kondition i form av spinning ca 1-2 gånger i veckan.
Kosten sköter jag noggrannt. Jag tänker mycket på vad jag äter. Ofta blir det mycket fisk, kyckling och ris, grovt bröd och någon proteinshake då och då efter träningen.
Det känns som om träningen går helt okej, men att jag inte riktigt vet hur jag ska göra för att verkligen ta mig dit jag vill. Det känns som om min kropp har utvecklats under dessa månader, men att jag fortfarande inte är nöjd! Tränar just nu på Nautilus men funderar på att byta gym eftersom det känns som om man inte får så mycket inspiration där, och att om jag ska kunna utvecklas kanske jag behöver komma i kontakt med personer som kan inspirera och peppa mig eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska göra med allt angående träning och kost osv..? Är det någon som har varit i min situation?
Jag är som sagt bara 17 år och jag har många år på mig, men tävlingsdrömmen är något som jag verkligen kämpar hårt för att uppnå!
9 januari, 2007 at 20:07 #920742Anonym anvandareMemberLåter ändå som om du har ett bra koncept. Det gäller att träna hårt och ha kul! Har inte varit i din sits men du kommer få pepp och stöd från mig här i alla fall :emo-thumb
9 januari, 2007 at 20:07 #920743Anonym anvandareMemberXyanile wrote:+ lite mer bilder…+1 :emo-thumb
9 januari, 2007 at 21:30 #920744Anonym anvandareMemberHåller med __P, starta en journal!
Kämpa hårt så kommer resultaten!
Du kommer nog få en hel del råd/hjälp här på forumet9 januari, 2007 at 21:31 #920745Anonym anvandareMemberSchysst vidd på ryggen nu, men bild #1 var fan inte dum…
9 januari, 2007 at 21:35 #920746Anonym anvandareMemberdet jag reagerade på var att du säger att du sköter kosten seriöst men fick mer ett intryck att det är rätt mycket sporadiskt.
”Kosten sköter jag noggrannt. Jag tänker mycket på vad jag äter. Ofta blir det mycket fisk, kyckling och ris, grovt bröd och någon proteinshake då och då efter träningen.”
Att tänka på vad man äter och sköta det noggrant är två olika saker, hur ser en dag ut i ditt liv matmässigt?
mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.